18.bolum

3.7K 162 3
                                    

Hastaneden çıkalı bir hafta oldu. Bebeğimiz, ben , demir herkes çok mutlu. Evimizin bir diğer neşesi oldu sanki bu bebek. Ufak tefek zorlukları var , bizi zorluyor. Ama olsun. O bizim neşe kaynağımız artık. Onun sayesinde hayatımız değişti. Hoşgeldin Selman Emin bebek. Hoş geldin.

Sabaha karşı Selman a bakmak için uyandığımda mis gibi mışıl mışıl uyuyordu. Kalkıp ne olur olmaz acıkmıştır diye emzirme için yanına gittim. Kucağıma alırken ağlayarak uyandı minik kuzum. "Şişt annecim benim" dedikten sonra hemen sakinlesiverdi. Bende onu emzirirken ona baktım o da bana bakıyordu. "Yerim ben seni" dediğimde emmeyi bırakıp bana gülmeye başladı. Hıii allahım.  Ben gidiyorum galiba. Bu ne tatlilik ya. Neyse emzirdikten sonra hemen yatağına yatirdim. Saate baktığımda saat 06:30 idi. Demir birazdan malum ise gitmek için uyanır ona bir güzel kahvaltı hazirlasam iyi olur.

................................

Evet sanırım kahvaltı hazır bi bakalım. Peynir, zeytin, domates, çay, sucuk, salam, patates kızartması evet tamam soframiz.

-Günaydınlar efendim. Amanda aman benim güzel karım bana kahvaltı mi hazırlamış. Yormasaydin kendini be sevgilim.

-Günaydın. Yok be ne yorulmasi bizim ufakligi emzirdim sonra da sana kahvaltı hazırladım geç hadi geliyorum bende

-tamam

Tam sofraya oturdum bir şeyler yemeye baslayacaktim ki tak kapı alacaklı var gibi çalmaya başladı .şist biraz  sakin bebek var bu evde ama...

Evet canlarım. Size iki bölüm yazdım ama birini yayınladım.  Diğerini deftere yazdım okuldayken tenefuste işte şimdi wattpad a geçirmeye başladım. En kısa sürede diğer bölümde aramızda. Ama şunu söyleyeyim yeni bölümde bombalar patlayacak. Büyük kavgalar olacak. Ama sakin korkmayın demir  ve selin kavga etmeyecekler Selin ailesinin ona söylediği en büyük yalanı öğrenecek ve ailesiyle kavga edecek. Neyse biraz meraklanin dimi ama acaba selin ne öğrenecek?

Zoraki Bir EvlilikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin