19/3
ACABA ŞUAN YAŞIYORLAR MI?O PİSLİK ONLARA NE YAPTI? HİÇ BİR ŞEY DEMEDEN ORADAN ÇIKIP KEDNİ EVİME GİTTİ.ELİMDE MEKTUPLA HEMDE.EVE GELİNCE MEKTUBU DEMİRE VERDİM.O DA ÇOK ŞAŞIRDI BABASININ ADINI GÖRÜNCE.BENİM GERÇEK AİLEMDEN UZAK KALMA SEBEBİM ONUNDA CANINI ACITTI.
-BABAM ÖLDÜ AMA YAPTIKLARI HALA ÖLMEDİ.HALA HAYATIMIZI YATTIĞI YERDEN MAHVEDİYOR.
-ABİ TAMAM.
-NE TAMAM YA ALSANA BAK..-VER
DEMİR'İN AĞZINDAN
SELİN TÜM GERÇEKLERİ ÖĞRENDİ. YIKILDI HEMDE ÇOK. ÜSTÜNÜ DEĞİŞTİRİP KONUŞMAMIZA FIRSAT VERMEDEN GİTTİ.BENDE PEŞİNDEN GİDECEKTİM AMA HANDE BENİ DURDURDU.''ABİ GİTME YALNIZ KALSIN BİRAZ İHTİYACI VAR''DEDİĞİNDE HAKLI OLDUĞUNA KARAR KILDIM.VE BEKLEMEYE BAŞLADIM.BU SIRADA SELMAN UYANMIŞ AĞLIYORDU.SUSTURMAYI DENEDİM.AMA SUSMADI.HANDE GELİP''BEN HALLEDERİM ABİ VER HADİ''DEDİ VE SELMANI KUCAĞIMDAN ALDI.BENDE DIŞARI ÇIKIP BEKLEMEYE BAŞLADIM.
YAKLAŞIK 1.5 SAAT SONRA SELİN ELİNDE BİR KAĞITLA EVE GELDİ.BANA VERDİ OKUMAM. İÇİN.
''SELİN KIZIM BİRİCİK YAVRUM.BİLMİYORUM BİR GÜN GERÇEKLERİ ÖĞRENECK MİSİN AMA?BUNU YAPMAK ZORUNDAYIZ.ÇÜNKÜ MEHMET SOYKAN(DEMİRİN BABASI)ANNENİN VE BENİM PEŞİMDE.EĞER SENİ BİLİRLERSE YAŞATMAZLAR.BU YÜZDEN,SENİN YAŞAMAN İÇİN SENİİŞ BAHANESİYLE ATEŞ BEYE VERDİK.ONLAR BİZİ GELECEK OLARAK BİLİYORLAR. AMA SONRA PEŞİMİZE DÜŞECEKLER.MEHMET BİZİ ÖLDÜRÜRKEN SENİN CANIN YANSIN İSTEMİYORUZ.LÜTFEN BİZİ AFFET.BABAN SELİM...''
MEKTUPTA BABAM DEDİĞİM ŞEREFSİZİN ADII GEÇMİŞ. KENDİSİ ÖLDÜ AMA YAPTIKLARI HALA HAYATIMIZDA.NEDEN?
ARKADAŞLAR BİLİYORUM BÖLÜMLER ÇOK KISA AMA BENİDE ANLAYIN NOLUR.OKUL DERSHANE SINAV FALAN DERKEN E BİRDE HAFTA SONLARI ALABİLİYORUM TELEFONU. BEN VAKİT BULDUKÇA YAZMAYA ÇALISIYORUM.SİZDENDE ANLAYIŞ BEKLİYORUM. BU DUYURUYU YAPMAMIN SEBEBİ. GEÇENLERDE BANA BİR KİŞİ ADINI SÖYLEMİYİM O KİŞİ KENDİNİ ÇOK İYİ BİLİYOR. ''YENİ BÖLÜMÜ YARINA KADAR YAYINLAMAZSAN SENİ S*KER*M'' DEDİ. BEN DAHA ÖNCEDE BİR KAÇ KEZ BUNUNLA İLGİLİ SİZDEEN ANLAYIŞ BEKLEDİĞİMİ BİR ÇOK DUYURUDA BELİRTTİM. LÜTFEN RİCA EDİYORUM. SİZDEN ANLAYIŞ BEKLİYORUM. VE SİZİ ÇOK SEVİYORUM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Bir Evlilik
Romanzi rosa / ChickLitİki dostun alkollu bir sekilde basina çikan görüntülerinden dolayi ailelerinin onlari evlendirmesinden doğan arkadaşlıktan aska dönen bir hikaye