Aptal deku, küçüklüğünden beri hep böyleydi.
Özgünlüğü olmasada,
her zaman bütün insanları kurtarabiliceğine inandı.Sonrada başka birinin özgünlüğünü üstüne alıp sorumluluklarını arttırdı.
~•~
Ama artık onu tanıyamıyorum.Annesi ve All Might öldüğünden beri,gözlerindeki umut ışığı sönmüştü.
Daha durgun ve sessiz bir kişiliğe büründü.Bu değişikliklerin onu olgunlaştırdığını düşünmüştüm ilk başta.
Ta ki kurtarma operasyonunda, önünde ölmek üzere olan bir insana sırtını çevirip gittiğini görene kadar,
Deku, yardıma ihtiyacı olan birini kurtarmamıştı???
Kurtarmayı geçtim,
ona yardım etmek için adım bile atmamıştı!?O an anladım,artık insanları kurtarma'nın deku için hiçbirşey ifade etmediğini.
~•~
Ondan sonraki günlerde sebepsizce bana eskisi gibi yakın davranmaya çalışıyordu.
Neden durduk yere bir anda bana samimi davrandığını merak edip, bende ona ayak uydurmuştum.
Bu olayların başlamasından önceki gece birlikte yürüyüş yapıyorduk. Sonrasında
"kacchan, beni affet.. " demişti boynuma hızla vurup, bana bilincimi kaybettirirken.~•~
Sonrasında uyandığımda ellerim ayaklarım bağlı, ağzımdada bir tasma olduğunu farkettim.
Hapishane gibi bir ortamda tutuluyordum.
Dekunun içeri girdiğini görünce ilk başta rahatlıyıp, beni kurtarmaya geldiğini sanmıştım.Ama deku,normalde takındığı yüz ifadesinin aksine, edepsizce sırıtıyordu.
Giydiği giysiler kapkaraydı hiçte onluk değildi.
"Aptal deku ne yapt-" daha sözümü bile bitiremeden yüzümde çok büyük bir acı hissetmiştim.
Deku bana vurmuştu?? Bana??
Küçüklüğün'den beri hep yanında olmaya çalıştığı insana??Ben daha bunun şokunu atlatamadan,
ardarda sırtıma ve boynuma darbeler almıştım.Canım çok yanıyor ve gözlerim bulanıklaşıyordu.
Deku saçlarımdan tutarak, benim kafamı sertçe kaldırıp
"hadi ama kacchan, daha yeni başladık bayılamazsın" demişti?NEREYE DÜŞMÜŞTÜM LAN BEN!?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kes Sesini~Bakudeku
Fanfiction⚠️Uyarı: Şiddet eylemleri vb bu hikayede sıkça bulunmaktadır. Dekunun villian olup Bakugo'yu kaçırıp hapsettiği bu evrene hoşgeldiniz. ~•~ Bazı bölümlerin bazıları ŞİDDET içermektedir ~bilgilerinize