Bakugou sabah uyandığında diğer günlerden farklı olarak yanında deku'da vardı.
Zaten uyuyor diye düşünerek saçlarını okşuyordu bakugou.
Ama deku gülümsemeye başlayıp
"Yaramaz kacchan seni"
Demesiyle, Bakugou'nun yere düşmesi bir olmuştu."PFFTHAHAHAHAH"
deku kendini tutamayarak yüksek sesle gülmeye başlamıştı.
Bakugou utanmış bir şekilde yerden kalkmış ve dolabını karıştırıyormuş gibi yapmıştı.
"Kacchan utanırmışta"
Bakugou bu sözlerin üzerine ona giysi fırlatmıştı.
"Kes sesinide hazırlan aptal deku geç kalıcaz!! "
Bakugou utandığını gizlemeye çalıştıkça dahada çok belli ediyordu.
Yinede deku dahada utanıp kızarmasın diye giyinmeye başlamıştı.~•~
Okula varana kadar bakugou tek bir kelime bile etmemişti.
Deku sabırla onun konuşmasını beklediğinden sonuç olarak oda hiç konuşmamıştı.Okul kapısında Aizawa sensei onları karşılamıştı.
"Bakugou benimle öğretmenler odasına geliyorsun seninle konuşmamız gereken konular var."
Deku ve bakugou birbirleriyle bakışmıştı. Aizawa bu bakışmalardan kendince bir anlam çıkararak dekuya dönmüştü
"Bakugou tek gelecek.
Özel bir konuşma"Deku konuşulacak konulardan dolayı büyük bir korku içinde olsada bu korkusunu gizlemeye çalışarak "peki hocam" diyerek yanıtlamıştı.
Ardından bakugou, aizawa sensei'nin arkasından öğretmenler odasının yolunu tutmuştu.
~•~
Bakugou öğretmenler odasına giriş yapar yapmaz, bütün öğretmenler ona dik dik bakmaya başlamışlardı.
Aizawa , onu bir koltuğa oturtup rahatça anlatabiliceğini söylemişti.
"Senin bize dediğin tarihte olan gemi seferlerini inceledik, hiçbirinin yolcu listesinde senin adın yoktu. Bize dürüst olabilirsin"
Aizawa sensei anşayışlı bir şekilde bakugou'ya bakıyordu.
Fakat bakugou çoktan kararını vermişti.
Bu yüzden tekrardan yalan söyledi."O günler arasında kendimi çok depresif hissettiğimden, bir anda ortadan yok olsam en fazla ne olurki? diye düşünerek bir harabe evde bir iki gün kalmıştım"
Aizawa ve diğeröğretmenler bu cevabı biraz daha
mantıklı bulduklarından, bakugou'nun gitmesine
izin vermişlerdi.Bakugou tenefüs zili çalar çalmaz dekuya kızıyor gibi davranırken
"deku benim bahanemden şüpheleniyorlar"
Diye kulağına fısıldamıştı.Dekunun bu sözcükler üzerine gözleri dik dik açılmıştı.
Anlaşılan bakugou'nun konusu o kadarda çabucak kapanmıyacaktı."Kacchan, bu gün karargaha gelme"
diye yanıtlayarak sırasına geçmişti deku.Bakugou kafasıyla onaylayarak,tahtaya birşeyler yazıyormuş gibi yapmaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kes Sesini~Bakudeku
Fanfic⚠️Uyarı: Şiddet eylemleri vb bu hikayede sıkça bulunmaktadır. Dekunun villian olup Bakugo'yu kaçırıp hapsettiği bu evrene hoşgeldiniz. ~•~ Bazı bölümlerin bazıları ŞİDDET içermektedir ~bilgilerinize