Gizli Buluşmalar-1 ☭

131 25 3
                                    

Bütün gözler bakugou'nun üzerinde olduğundan, okulun ilerleyen saatlerinde dekuya hiç iletişime geçmemişlerdi.

Okul çıkışında, deku el sallıyor gibi yapıp ona bir binanın tepesini buluşma yeri olarak işaret etmişti.

Bakugou'da kafasıyla onaylamıştı.
Böylece ikili yollarını geçici süreliğine ayırmıştı.

Bakugou'nun değiştiğini birçok kişi fark etmişti.
Ama kirishima özellikle bu değişimin sebebini merak eden taraftaydı.

Bakugou artık onunla yol boyunca kavga etmiyor sessiz bir şekilde yürüyordu.

Bakugou'nun sessiz bir şekilde yürümesinin sebebi aslında,
dekuya buluştukarında ne yapıcaklarını hayal etmesinden kaynaklanıyordu.

~•~

Bakugou buluşma saatini tam olarak tahmin edemediğinden erken gitmeyi yeğlemişti.

Deku'da binaya geldiğinde konuşmaya başladılar.

"Eee ne halt yiyeceğim ben şimdi, deku!?"

Deku umursamaz bir tavırla bakugou'ya bakıyordu.

"Sana yalanını sen seç derken, bu kadar saçma bir yalan uydurucağına pekte ihtimal vermemiştim.
Bu tamamıyla senin suçun."

Bakugou sinirlensede bunu dekuya göstermekten korkuyordu.
Çünkü kaçırıldığından beri dekunun ne kadar değiştiğini farkındaydı.

Deku iç çekerek sözlerine devam etti.
"Buraya seni çağırmamın sebebi belli günlerde bizlere katılman gerektiğini söylemekti.
Shigaraki'de karargahın bulunmasından endişeli. "

Bakugou hiçbirşey sormadan sadece kafasıyla onaylayarak yere oturmuştu.

"Pehh...her neyse sadece çarşamba günleri benimle burada akşam dokuz gibi buluşsan yeter.

Sana bu buluşmalarda bilgi veririm."

Deku bunları söyledikten sonra, bakugou'nun cevabıno beklemeden binadan inmişti.

"Çok değiştin...deku. Artık sana aptal derken yalan söylüyor gibi hissediyorum"

Bakugou sırıtarak dekunun gidişini izlemeye başlamıştı.

Bakugou kendisi bile farketmeden, dekuya sempati ve hayranlık duymaya başlamıştı.

Kes Sesini~Bakudeku Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin