Bakugou, todoroki sandığı togayı bıraktıktan sonra karargaha geri dönmüştü.
Tam kapıdan içeri adım atıcaktıki, Dabi onu özgünlüğüyle engellemişti.
Bakugou geri adım atarak hızla, sürpriz darbeyi atlatmıştı.
"Ne yaptığını sanıyorsun lan!? "
Dabi bu soruyu görmezden gelerek yavaş adımlarla saklandığı yerden çıkmıştı.
"İçeri girmek istiyorsan ilk beni yenmelisin? "
Bakugou ne olduğunu tam anlamıyla kavrayamasada, Dabi halinden gayet memnundu.
"Tamam o zaman, burada gebericesin!!"
Bakugou ile Dabi arasında altı saatlik Çetin bir çatpışma yaşanmıştı.
Altı saatin ardından ikiside nefes nefese kalmıştı bir şekilde hala savaşmaya çalışıyorlardı.
Dabi ellerini havaya kaldırarak "GEÇTİ!! " diye bağırmıştı.
Binadan olanları izleyen deku, kağıttaki bir diğer madde olan "FİZİKSEL DAYANIKLILIK TESTİ" yazan maddenin yanına tik işareti koyarak aşşağıya inmişti.
"Kacchan, seni tebrik ederim testin bu aşamasını geçtin! " dedi onu yerden kaldırırken.
"Test? "
Bakugou'nun uzun bir süre savaşması sonucunda başı dönmüş ve oracıkta bayılmıştı.
"Anlaşılan ikinizde biri birinizi zorladınız ha? "
Deku sırıtarak yerde nefes nefese kalmıştı bir şekilde oturan dabiye bakıyordu.
"Biraz öyle oldu.. "
Dabide aynı bakugou'nun durımındaydı, kendini ayakta durmak için zorluyordu.
Deku, bakugou'yu içeri taşırken, twice'da binadan çıkıp dabiye yardım etmişti.
~•~
"Eee deku? "
Shigaraki ve deku kendileri arasında özel bir toplantı içerisimdeydiler.
"Sence gelecekte de, bakugou bize böyle sadık kalmaya devam edicek mi?"
Shigaraki dekunun tepkilerini daha net görebilmek için, yüzünde takılı olan eli çıkarıp masaya koymuştu.
Deku sırıtmaya başlamış ve shigaraki yerden bir adım daha yaklaşarak
"Öyle olmak zorunda, yoksa çok değerlisi deku, ölü verir? "
Shigaraki bu cevabın üzerine rahatlamış bir yüzle deku ya bakıyordu.
"Kaybetmek istemediğim adam sensin, bakugou değil, bunu sakın aklından çıkarma! "
Shigaraki, dekunun cevabını beklemeden odayı terk etmişti.
Deku arkasından ona bakakalmıştı.
"Bunu bildiğimden zaten seni asla bırakmıyorum... "Diye mırıldanmıştı deku...
~•~
Bakugou gözlerini açtığında kendini ona bırakılan odada bulmuştu.
Yaraları sarılmış ve yırtılan giysileri değiltirilimişti.Başucunda beklemekte olan twice'ı görmüş ve yatakta oturmaya başlamıştı.
"Kaç saatir uyuyorum?? "
Twice, bakugonun bu ani tavırlarına biraz şaşırmuş bir şekilde geriye doğru bir adım atmıştı.
"Sen uyumaya başlayalım dört saat oldu "
Bakugou bu cevap üzerine hızla yataktan fırlamış ve kapıda duraksayarak;
"Deku, nerede??"
Diye sormuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kes Sesini~Bakudeku
Fanfic⚠️Uyarı: Şiddet eylemleri vb bu hikayede sıkça bulunmaktadır. Dekunun villian olup Bakugo'yu kaçırıp hapsettiği bu evrene hoşgeldiniz. ~•~ Bazı bölümlerin bazıları ŞİDDET içermektedir ~bilgilerinize