"Kacchan bu nasıl? "
Deku, bakugou yanına alarak yeni bir kostüm seçtiriyordu.
"Eskisiyle neden gezemiyorum??"
Deku Bakugou'nun bu sorusu üzerine ona dik dik bakmaya başlamıştı.
"Kahramanlık kostümünü giyersen hem dikkat çekersin, hemde herkes senin kim olduğunu anlar"
Yaklaşık bir iki saatin ardından bakugou kendine bir kostüm seçebilmişti.
~•~
"Suç olarak yapıcağın şey çok basit, aşşağıdaki beyaz saçlı adamı kaçırman yeterli kacchan"
Deku ile bakugou uzun bir binanın üzerine çıkmış, aşşağıdaki hedeflenen kişiyi inceliyorlardı.
"Bu kadarsa çocuk oyuncağı"
Bakugou özgünlüğünü kullanarak binadan indiği gibi adamı yakalayarak karargaha getirmişti.
"Mal"
Deku sinirli bir yüz ile bakugou'yu süzüyor ve iç çekiyordu.
"İnsan hiç kaçırdığı adamın yüzüne bakmaz mı?!? Kaçırdığın adam todoroki??"
Bu sözlerin üzerine bakugou sandalyeye bağladığı kişiye daha dikkatli bakmaya başlamış ve gerçekten todoroki olduğunu görünce şok olmuştu.
"Daha demin bu adam todoroki değildi!? "
diye yanıtladı bakugou"Eeeee? Adam kaçırmamu oynuyoruz? "
Todoroki gayet sakin bir şekilde bu soruyu sormuştu.
"Kacchan, git onu getirdiğin yere bırak"
Bakugou sinirli bir şekilde kaçırdığı kişiyi eski yerine geri bırakıp gitmişti.
O karargahtan çıktıktan sonra, deku toga'yı arayarak.
Todorokinin formundan çıkabilirsin. Anlaşılan kaçırdığı insanların yüzüne dikkat etmiyor"
Demişti iç çekmeye devam ederkenSonrasında bulunduğu odanın köşesindeki masada duran kağıdı eline alıp
"Dikkat etme" yazan maddenin yanına çarpı koymuştu.
Bu olanların hepsini Shigaraki ve diğer çete üyeleri kameradan izleyip, deku ile benzer tepkiler vermiştiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kes Sesini~Bakudeku
Fanfic⚠️Uyarı: Şiddet eylemleri vb bu hikayede sıkça bulunmaktadır. Dekunun villian olup Bakugo'yu kaçırıp hapsettiği bu evrene hoşgeldiniz. ~•~ Bazı bölümlerin bazıları ŞİDDET içermektedir ~bilgilerinize