Öl Artık! ☭

25 2 0
                                    

Aizawa sensei sınıfa gözünü kısarak bakmaya başlamıştı. Bütün sınıf bir süpriz sözlü yada sınava tabi tutulucaklarını varsayarak stresle öğretmenlerine odaklanmıştı.

"Siz ikiniz ayrılın bir" aizawa sensei eliyle bakugou ve izukuyu göstermişti. Bütün sınıf anlamaz gözlerle onlara bakınca aynı sırada birbirlerine kafalarını dayayarak uyuduklarını gördüler.

Bakugou sırf izuku'nun uykusu bölünmesin diye 3derstir pozisyonunu bozmadan durmaya çalışıyordu. Tabi bakoguo'nun kalp atışlarından uyuyamayan midoriya da benzer bir durumdaydı.
İzuku arada çaktırmadan gözlerini aralayıp, masanın altında el ele tutuşmakta olan ellerindeki yüzüklerr bakıyor ve büyük bir tatminkarlıkla uyku numarasına devam ediyordu.

"Uyanmazsanız ceza alıcaksınız." Bu tehdit üzerine ikiside canlı kapibaralar gibi ayaklanmıştı. Sınıftaki birçok kişi bu anı yer değiştirmesini bile garipserken bu olaya daha daha bir merakla yaklaşmışlardı.

Bakugou istem dışı eş yuzukleri yan yana olduğundan sınıftakilerin farketmesinden çekinerek elini sırtının arkasında tutarak gizlemişti. Deku'nun yüzüne bir karaktı inmişti o sıra.

"Hassikt'r yanlış anladı muhtemelen" diye içinden geçirdi bakugou. Ona müsait bir zamanda bütün iyi niyetiyle sebebini açıklıycaktı.

~•~

Tabi müsait o zamanı bulabilirse, izuku her seferinde bir bahane bulup konuşmaktan kaçınınca, bakugou sonunda sabır ipini koparmıştı. Yüzünü yıkadıktan sonra kendi yansımasıyla uzun bir süre bakıştı. Hatasının farkında olmasına rağmen olayları hâlâ çözümleyememişti. Tam o sırada yansımasının kendisinden bağımsız hareket ettiğini farketti. İrkildi,korktu ve şaşkınlıktan dili tutuldu.

"Onu sadece bir duvar kenarında sıkıştır ve ne diyeceksin de" bu onun eski ve acınası benliğiydi.
Bakugou'nun sevgilisine karşı duyduğu bütün pişmanlıklarının kaynağı.

"Hayır"
"Görüşmeyeli bayağı bir ezik olmuşsun"
"?"
Yansıma kıkırdıyor ve onun bütün utanç verici anılarını yüzüne vuruyordu. Sonundaysa bu iğrenç olayların ondan kaynaklanmadığı tek sorumlusunun bakugou'nun bozuk öz benliği olduğunu ima ediyordu.

"Hayır!!" Bakugou'nun yıllar önce çok derinlerine gömdüğü bu acı. Yüzeye çıkmya başlamıştı. Bir panik sardı bütün benliğini bundan bir an önce kurtulmak istiyordu. Biri onu kurtarmalıydı.
Biri... biri... "DEKU!!"
Aklında yardımına hasret kaldığı ol kişi belirmişti. Gözünden akan yaşların hakkı hesabı olmamamsına rağmen korkmuyordu.
"Evet o mutlaka beni kurtarıcak!" Bunu bütün benliğiyle kabullenmişti .

"Haa..." Tuvaletlerde birinin kapısı açıldı içerisinden kostümünü yarı yarıya giyebilmiş izuku çıkmıştı.

Bakugoyu'ya anlamaz gözlerle bakıyordu. Tuvalette başka birinin onu tehdit ettiğini sanmıştı.
"Sorun ne...?" Bakugou cevap vermeden izukuya sarıldı. Birkaç dakika böyle kaldılar.

İzuku, bakugou'yu sakinleştirmek adına konuşmaya kendisi başlama kararı aldı.

"Senin utandığını farkedince sınıfta dedikodular yayılmasın diye senden uzaklaştım. Bu kadar çok mu alındın ?, Küçük çocuk musun sen?..." dedi gülümsemesine engel olamayarak .

Bakugou, sevgilisinin yüzünü aynadan izlemeye devam ediyordu ve kendi yansımasının izuku hakkında pekte iyi planları olmadığını açıkça görüyordu.

İzuku'nun dudaklarını kendi dudaklarıyla birleştirdi, bu ani atılım midoriya'yı şaşırtmıstı ama çabucak adapte oldu. Nefessiz kalınıcak raddede tutkuyla öpüşüyorlardı .

Aynadaki yansıma sinirden kendini sağdan sola vuruyor izuku'nun yansımasını boğmaya çalışıyordu.

Bakugou,bu kıskançlık krizine gülmeden edemiyordu. Gözleriyle tuvaleti taradı kimsecikler yoktu buna emin oldu.
"Burda yapmaya ne dersin?" Kıpkırmızı yüzüyle zoraki bu kelimeler ağızından çıkabilmişti.
İzuku şok üstüne şok olmaktan libidosuda fırlamıştı.
Bu ani tutkunun nereden geldiğini bir türlü çözemese de halinden memnundu . Bakugou'nun belini kavradı ve onu kendine çekti. Boy farkından dolayı parmak ucuna çıkarak öpmüştü onu.
Bakugou son kez aynaya baktı ve direkt yansımasına hitaben "öl artık!" Dedi.
izuku bütün bu gelişmelerden tamamıyla habersiz kendini ortamın havasına kaptırmıştı.

Bakugoyu aynaya yaslayarak öpmeye devam etti. Tam o sırada zil sesiyle irkilen ikili birbirlerine sevgiyle baktıktan sonra üzerlerini düzeltip sınıfa gittiler. Bakugou'nun yanısması artık ürkütücü değildi ve bir daha asla olamayacaktıda.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 21 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kes Sesini~Bakudeku Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin