Bakugou bütün yaşanan olayları açıkşaması için dekuyu aramaya başlamıştı.
Bütün binayı taradıktan sonra deku'nun, kendi odasında olduğunu görmüştü.
"Niye geldin, deku? Ve açıklamanı yap çabuk"
Deku, bakugou'nun sprularının hepsini görmezden gelip,
yanında getirdiği poşetten bezle, deterjan çıkarıp camı silmeye koyulmuştu.Bakugou, dekunun bu umursamaz tavırları üzerine dahada sinirlenmişti.
"Kacchan, bana diğer deterjanı uzatırmısın? Yanlışını almışımda"
Bakugou deterjanı uzatırken söylenmeye devam ediyordu.
"DEKU!? Açıklamanı yap"
Deku, bakugou'yu tekrardan görmezden gelip sessizce camı silmeye devam etmişti.
"Seni-"
bakugou sözünü tamamlayamadan deku söze girmişti."Kacchan... Sence sırf ben seni getirdim diye, Shigaraki hemencecik seni kabullenir mi? "
Bakugou sessizleşmişti.
"İşte bu yüzden,sana haber vermeden birtakım testler yaptım"
Deku sözlerini tamamladıktan sonra bakugou'ya dönüp.
"Kızdın mı kacchan? " demişti.Bakugou sadece hayır anlamında kafasını sağa sola sallamış ve deku ya yardım etmeye başlamıştı.
Bakugou'nunda ona yardım ettiğini gören deku gülümseyerek "teşekkürler" demişti.
~•~
Oh... Çok yoruldum... Sende yoruldun mu kacchan?"
Geç saatlere kadar temizlik yapan ikili, sonunda temizliği bitirip yatmakta uzatmaya başlamıştı.
"Ben hiç yorulmadım"
Bakugou bir yandan gülüp bir yandanda dekuyu izlemeye başlamıştı.
"Deku... Söylesene..
Neden Shigaraki'nin yanında yer almayı seçtin? "Bakugou tereddüt ederek sormuştu bu soruyu, dekuyu kırmaktanda korkuyordu tabi ama merakı ağır basmıştı.
Bu soru üzerine deku'nun yüzündeki gülümseme hemencecik silinmişti.
"Kacchan....
Annemle, All Might'nun öldüğüne kendi gözlerime şahit oldum.
Orada ,onlara yardım etmeye yetişemesem bile Shigaraki onları kurtarmaya çalışmıştı."Deku sözlerini yarıda kesip derin bir nefes aldı. Bakugou'da onu pür dikkat dinliyordu.
"Çok ironik değilmi? Düşmanın olan kişiden sevdiklerine yardım etmesi için yalvarıcak duruma düşmek.
Herşeyi bir kenara koydum, onları asıl öldüren kişiler birer kahramandı.
Yanlış istihbarat sonucu All Might öldürmeye gelmişlerdi. Üstelik o da yetmezmiş gibi yanında annemide öldürdüler! "Deku bunları söylerken gözlerinden yaş gelip ,
sesi titremeye başlamıştı."Kacchan... Annemle All Might o gün evleniyorlardı.
Tam herşey yoluna girdi, annemde, All Might'da benimle olucak hatta sonunda birine BABA diyebilicem derken öldü onlar.
Kahramanlar sonradan yanlış istihbarat diyip özür dileselerde özürleri onları geri getiremez"Artık bakugou'da ağlıyordu. O gece hiç olmadıkları kadar, birbirine bağlanmıştı ikiside.
Hüzün ve keder içerisinde uykuya dalmışlardı.Onları kameradan izleyip ses cihazından dinleyen, Shigaraki bile göz yaşları dökmeye başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kes Sesini~Bakudeku
Fiksi Penggemar⚠️Uyarı: Şiddet eylemleri vb bu hikayede sıkça bulunmaktadır. Dekunun villian olup Bakugo'yu kaçırıp hapsettiği bu evrene hoşgeldiniz. ~•~ Bazı bölümlerin bazıları ŞİDDET içermektedir ~bilgilerinize