"Ona tam olarak ne yaptın?" diye sordu deku, sedyede yatan bakugou'ya bakarak.
"Geçici süreliğine felç oldu o kadarda abartma"diyerek odadan çıktı, Shigaraki.
Deku uzun bir " oh" çekip rahatlamıştı.
"Bir an öldün diye çok korktum Kacchan... " diye mırıldandı, deku.
~•~
Shigaraki masadaki bütün eşyaları yere fırlatıp, nöbet geçirmeye başlamıştı.
"Deku!! Nasıl olurda Toga'nın bize bir sonraki hamlemizde ne kadar gerekli olduğunu bilmene rağmen onu kurtarma'dan gidersin!!? "
dedi sinirle dekuyu yakasından yakalarken"Bence hatasını anladı, şimdi bırak onu shigaraki" diyerek araya girdi Kurogiri
~•~
Deku'ya dabi ile beraber Togayı hapishaneden kurtarma görevi verilmişti.
"Eline yüzüne bulaştırmışsın bakıyorumda
Dedi Dabi alaycı bir tavırlaDeku onu görmezden gelip binadan koşarak diğerine atlamıştı.
"Anlaşılan baya kızgınsın" diyerek onun yanına doğru koşmaya başladı, Dabi
~•~
"Sen önce kapıda tartışma yaratıcaksın benden içeri sızıcam" dedi deku
"Niye kargaşayı ben yaratıyorum? Rollerimizi değiştirelim. " dedi Dabi
"Çünkü Toganın kaçırılması benim suçum. Hatamı telafi etmeliyim"
dedi deku Dabiye ters ters bakarak"O zaman bugünlük senin dediğin olsun" diye yanıtladı Dabi.
Sonrasında saklandığı yerden çıkarak birkaç arabayı yakmıştı.
Polis hızlıca dabi'nin etrafını sararken deku'da hızlıca içeri sızmıştı.
Toganın kaldığı bölmeyi bulmuş ve
"Toga hadi gidiyoruz" diyerek Togayı kucağına kaldırmıştı.Toga gülümseyerek kafasıyla onaylamıştı.
Deku togayla dışarı çıkmış ve parmağıyla havada yeşil bir şimşek çaktırmıştı.
İşareti alan Dabi hızlıca binaların arasına karışarak kaybolmuştu.
~•~
"Togayı getirdim" dedi deku, kucağında ona sımsıkı sarılmış dıran Togayı yere indiririken.
Shigaraki soğuk bir ifadeyle onayladığını gösterip, yaptığı planlara geri dönmüştü.
Twice deku'nun omuzuna elini koyarak.
" senin şu ateş saçan arkadaş, geldiğinden beri hiçbirşey yemedi.
Böyle giderse ölücek, bir bak derim" dedi.Deku Twice'ı görmezden gelerek bakugou'nun bulunduğu bölmeye doğru yürümeye başlamıştı.
~•~
"Yine ne karın ağrın var kacchan? "
Diyerek bakugou'nun yanına geldi, deku.Bakugou'nun;
"Deku saçmalamayı keste çıkar beni bura-" diye bağırıyorken, deku bakugou'ya bir tokat indirmişti."Benim mekanımda, öyle kafana göre sesini yükseltemezsin"
dedi bakugou'nun dağılmış yüzüne bakarak, deku."Çok değiştin, Deku.. " diye mırıldandı bakugou.
Deku, bakugou'ya şaşırmış gözlerle bakmaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kes Sesini~Bakudeku
Fanfic⚠️Uyarı: Şiddet eylemleri vb bu hikayede sıkça bulunmaktadır. Dekunun villian olup Bakugo'yu kaçırıp hapsettiği bu evrene hoşgeldiniz. ~•~ Bazı bölümlerin bazıları ŞİDDET içermektedir ~bilgilerinize