A második évad részletesebb, de előtte olvasd el az elsőt ❤
Az első évadba van pár helyesírási hiba azt próbálom javítani. A második évadra már nem lesz ilyen próbléma.
Jó szórakozást ❤Egy hétfői napon Theodóra Lloyd-ot felhívta managere(menedzsere), Joe, hogy jelenkezett nála egy banda, akikkel együtt kell, hogy dolgozzanak pár hónapig de Theodórán múlik, hogy elfogadja a felajánlást vagy nem.
Theo ment is elmondani a többieknek mivel ő maga is egy bandához tartozott. A banda tagoknak a neve: Lisa a dobos, Emma a gitáros, Ella basszus gitáros.
A banda neve BLONDES-Na csajok képzeljétek el ha jó minden pár hónapig egy másik bandával fogunk dolgozni - rontott be a étkezőbe Theo.
-Ahj már megint? És most is itt fognak velünk lakni addig? - kérdezte Lisa
-Hát nyilván itt fognak. Nem hiszem hogy Joe erről gondoskodott volna. De nyugi most azt mondta, hogy rajtam múlik, hogy jöhetnek vagy sem. Küldtek magukról videókat, hogy hogy zenélnek mivel Olaszországban laknak és nem tudtak most eljönni.-mondta mosolyogva Theo és elindult, hogy megnézze őket.
Leült a kanapéra és elindította a 3 videót amit küldtek neki.
Kiderült hogy a banda neve Måneskin.
És akkor tudta meg hogy ők nyerték meg az idei Eurovíziós fesztivált.
Miután megnézte a videót ki ment a többiekhez és elmondta a véleményét.-Itt vagyok, végeztem!
-Milyenek?-kérdezte Ella
- Nagyon jók és képzeljétek az idei Eurovíziót ők nyerték meg szóval nagyon ügyesek és tetszett, hogy összhangba vannak mindig. Jó kis csapat. Én szívesen dolgoznék velük.
-De jó! Végre egy normális banda akik értenek is hozzá amit csinálnak. Hát Theo akkor legyen. - válaszolta Emma
-Ella, Lisa? Szerintetek?
-Benne vagyunk mi is
-Ja és csak úgy teszem hozzá, hogy 3 csávó elég szexi főleg a front énekes - tette hozzá viccesen Theo.
Ezután felhívta Joet, hogy benne vannak és szeretnének együtt dolgozni Måneskin-nel.3 nap múlva
-Jó reggelt csajok - mondta Theo miközben leült az étkezőbe az asztalhoz reggelizni. Reggelente mindenki ott ül az asztalnál és reggeliznek.
-Jó reggelt - mondták egyszerre
-Nem izgultok a mai nap miatt, hogy mégis milyenek lesznek? - kérdezte Lisa.
-Áh dehogynem este alig tudtam aludni szerintetek az gáz, hogy oda vagyok a dobosért? - mondta Lisa
-vagyis Ethanért? - nevetve kérdezte Ella
-Igen igen - válaszolta szintén nevetve Lisa
-Csajok most még ne legyetek annyira oda értük mivel még nem ismerjük őket ez majd idővel fog kiderülni, hogy milyenek valójában - mondta Theo.
-Tuti megbízhatóak, én ezért nem aggódok - vágta rá Emma.
Pár óra múlva szól a csengő, hogy megjöttek.
-Majd én nyitom - kiabálta Lisa. Oda ment és ki nyitotta az ajtót nekik.
-Hát sziasztok! Alig vártuk már hogy ide érjetek - mondta nagyon jó szívüen Lisa.
Mindenki bemutatkozott szinte mindenkinek de valaki ki maradt.-Theo sajnos később jön mert találkozója van Joeval gondolom ismeritek ő a mi managerünk. - mondta Ella.
-Ohh hát semmi gond úgyse megyünk innen egyhamar sehova - válaszolta Damiano.
- Gyertek megmutatom a szobátokat- közölte Emma és ezután körbe is vezette őket.
-Amúgy ez a nagy szép ház a tiétek? - kérdezte Thomas.
-Nem. Hát igazából Theodóráé csak mi itt vagyunk vele. Még szerencse, hogy ennyi szoba van benne hogy mindenki elfér - nevetve mondta Emma.
Damiano pont Theoval szembe kapott szobát és meg is kérdezte.-Emma? Itt szembe ki alszik?
- Itt Theo. - és folytatta tovább Emma
-Itt fog aludni Victoria és mellet pedig Ethan. Thomas meg szembe.
Pár órával később Theo is megérkezett és arra ért haza, hogy mindneki kint ül a nappaliba és beszélget.-Megérkezett Theo is! - kiáltott fel Lisa.
-Öhm sziasztok - bemutatkozott a többieknek és leült Victoria mellé vagyis Damianoval szembe.
-Amúgy kellene egy kis ital egy ilyen jó társaság mellé. - közölte Lisa.
-Hát csodáltam is, hogy még nem nyúltál italért - mondta nevetve Theo és a többiek is vele nevettek.
Kicsit zavarban volt Theo mert Damiano nagyon ritkán vette le a szemét róla.Az egész éjszakát végig beszélgették és már akkor tudák, hogy ez egy új kezdet számukra.
Nemsokára jön a második rész!
YOU ARE READING
Az eltitkolt szerelem!
RomanceEz a történet egy sztár világába fog minket elvinni ahol szerelemről, tragédiáról, romantikáról, drámáról lesz szó. Ahol 2 személy egymásba szeret úgy hogy nem szabadna és ezt nem is mondják el senkinek. Forró éjszakákról fog szólni. És a végén lesz...