Egy héttel később.
Victoriaék is visszajöttek és ők is csatlakoztak ahhoz az ötlethez, hogy odaköltöznek. Minden rendben volt és semmi probléma nem merült fel köztük.
Theo és Damiano is nagyon jól érezte magát és elfelejtették az összes rossz dolgot.
2 nap múlva lesz a nagy koncert Theoéknak, sajnos most Joe nem tud ott lenni de legalább Damianoék igen.Aznap éjszaka Damiano kiment Theoval az udvarra.
-Miért is jöttünk ki? - kérdezte Theo.
-Mindjárt meglátod. - mondta Damiano kezében egy díszes papírral.
Leültek a csillagokat nézni.
-Látod ott azt Theo ? - kérdezte Damiano
-Amelyik olyan mintha a legfényesebb lenne?
-Igen.
-Szép nagyon. - mondta Theo.
-Na ő ott Theodóra. - mondta mosolyogva Damiano és át adta neki a papírt.
-Micsoda? Most ez komoly? - mondta meglepődve Theo és a nyakába ugrott a srácnak.
-Igen elneveztem rólad egy csillagot tudom, hogy csak hülyéskedtél de szerintem jó ajándék. - mondta Damiano.
-Tényleg csak hülyéskedtem de nem gondoltam volna. Meg se merem kérdezni, hogy mennyibe került ez az egész neked.
-Egy csodás nőnek bármit amit kíván.
-Jajj Damiano nagyon köszönöm nagyon aranyos vagy. - mondta nagy örömmel Theo
-De jó látni, hogy örülsz neki. - vágta rá Damiano. Theo észrevett valamit, hogy a papír aljára az van írva, hogy Kylie Gomez.
-Kylie? - kérdezte Theo.
-Igen ő segített nekem és vele is beszéltem mikor azt mondtam, hogy anya hívott. Bocsáss meg, valamit ki kellett találnom.
-Megértem, dehogy haragszom inkább nagyon szeretlek. - mondta Theo és Damiano ölébe ült majd megcsókolta.
-Én is nagyon szeretlek. Még van egy meglepetésem. - mondta Damiano és felkapta Theot az ölébe vitte be a házba.
A többiek bent voltak..-Ohh mi ez a nagy öröm? - kérdezte Ethan.
-Képzeljétek el Damiano elnevezett rólam egy csillagot. - dicsekedett Theo és mutatta a papírt.
-Az igen. Legközelebb lánykérés lesz Damiano? - viccelődve kérdezte Thomas.
-Lehetséges. - mondta szintén nevetve Damiano.
Felvitte Damiano Theot a szobájába és letette az ágyra.
Theo látta, hogy megint tisztára romantikus lett az egész szoba és gyertyák minden hol.-Arra gondoltam, hogy filmezhetnénk és nézd csak mit találtam? - közölte Damiano.
-A kedvenc filmem ohhh nagyon imádlak.
Elkezdték a filmet de közben Damiano megszólalt.
-Te vagy az életem és nem tudnék már nélküled élni. Te hoztál boldogságot az életembe és ezért nagyon hálás vagyok. Sok mindenen mentem keresztül és sose hittem volna, hogy megtalálom az igazit. Mindig szerencsétlen voltam a szerelemben de most úgy érzem ez nem így lett. Veled csak is szerencsés lehetek. Egy tökéletes nővel vagyok akinek nincs egy hibája sem számomra. Egy ilyen nővel szeretnék családot.
-Jajj de aranyos vagy. Hirtelen nem tudok mit mondani mert senki nem érzett így irántam mint te. Úgy örülök, hogy együtt vagyunk. Hidd el én is nagyon szerencsésnek érzem magam melletted. Néha el sem hiszem, hogy egy ilyen férfi jött az életembe mint te. Tökéletes minden porcikád. -mondta miközben ki csattant az örömtől Theo.
ESTÁS LEYENDO
Az eltitkolt szerelem!
RomanceEz a történet egy sztár világába fog minket elvinni ahol szerelemről, tragédiáról, romantikáról, drámáról lesz szó. Ahol 2 személy egymásba szeret úgy hogy nem szabadna és ezt nem is mondják el senkinek. Forró éjszakákról fog szólni. És a végén lesz...