1/4 Az első csók! És a botrány!

196 11 3
                                    

Ez egy kicsit hosszabb lett de remélem tetszeni fog❤️

Másnap reggel.

Mindenki az asztalnál ül, már reggeliznek. Megérkezik Theo is.

-Jó reggelt. - köszönt Theo mindenkinek és mindenki is vissza köszönt neki.
Leült a szokásos helyére. Amint leült Damiano megfogta a combját és egymásra is mosolyogtak.

-Jaj de szép a hajad Ethan, hogy hogy kiengedted? Már rég volt így - kérdezte Theo

-Hát köszönöm szépen hölgyem. Most megjött a kedvem és gondoltam, hogy a mai nap lehetne így is. - válaszolta Ethan.

-Még mindig nehezen hiszem el, hogy hogy lehet egy srácnak ilyen szép és hosszú a haja. - mondta mosolyogva Theo.

-Majd elmondom a titkom ha kíváncsi vagy rá - vágta rá Ethan.

-Ijj nézzenek oda még titkozolni akarnak - mondta nevetve Ella.

-Jajj ne tud meg, hogy mennyi titkunk van már - válaszolta neki Theo felnevetve.

-Na hát igen. - helyeselte Ethan.

-Amúgy a szöveggel hogy álltok? - kérdezte Lisa.

-Hát amúgy már nemsokára kész van és már ma lehet befejezzük. - válaszolt Damiano.

-Miről is fog szólni? - kérdezte Victoria.

-Egy szerelmes zene méghozzá olyan, hogy két személy érez egymás iránt valamit de sajnos nem mernek lépni és nem is szabad nekik. - szintén válaszolta Damiano.

-Ohh ez nem rólatok fog szólni? - Mondta viccesen Thomas.

-Áh dehogy. - gyorsan vágta rá Theo.

-Sose tudod meg, hogy kiről szól. - mondta szintén nevetve Damiano.

-Ja ahogy tegnap is este ketten voltak kint . - mondta Lisa ellenszenvesen.

-Mondtam, hogy én inni voltam Damiano meg nem tudod aludni és egyszerre jöttünk fel, mert mondtam neki, hogy aludjon. - válaszolt neki Theo.

-Aha jól van . Elhiszem. - Mondta Lisa.

-Ha más is lett volna neked úgy tudom semmi közöd nem lenne hozzá. - válaszolt Damiano kicsit feszülten..

-Hé na jó elég lesz. Ne vitázzatok már. - szólt rájuk Victoria.
Theo nem szólt semmit de nagyon ideges volt már.

A reggeli után pár óra múlva.

Megint leült Theo és Damiano a zenét befejezni. De Theo nagyon ideges volt ez látszott is rajta..

-Mi a baj Theo? - kérdezte Damiano.

-Áhh semmi.

-Mond már Theo, tudom van valami.

-Az hogy tudom mi történt tegnap közöttünk és ebből nem lesz semmi és nem is lehet. - válaszolta Theo szomorúan.
Damiano nem válaszolt csak átölelte és simogatta a hátát.
Mikor már egymásra néztek az arcát simogatta Damiano Theonak..
Egyre közelebb került az ajkuk ameddig Damiano magához nem húzta és megakarta csókolni de Theo elrántotta a fejét

-Ne ellenkezz ha te is akarod. - mondta halkan Damiano.

-De nem lehet - mondta Theo

-Senki nem fogja megtudni. - válaszolta és megfogta Theo arcát igaz nagy nehezen de sikerült megcsókolnia. Úgy tűnt Damianonak, hogy Theo nem akarja így abba akart hagyni de épp akkor csókolt vissza pont. Mind a kettőnek hevesen dobogott a szíve. Végre megcsókolták egymást. Ez nagyon lágy és érzéki csókolózás volt és mind a ketten nagyon bele élték magukat, hogy végre egymásé lehetnek. Damiano rendesen remegett annyira csókolta Theot.
Majd abbahagyta Damiano és csak annyit mondott..

Az eltitkolt szerelem! Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz