Ez a rész 18+ jeleneteket tartalmaz csak saját felelősségre olvasd el 😘
Theo haza jött de a csak pár percre és látta, hogy elkezdtek próbálni Damiano a Black to Black-et énekelte de tudta, hogy ezt nem véletlen választotta. Theo megállt egy pillanatra és nézte ahogy majdnem sírva énekelte Damiano ezt a dalt és nagy fájdalommal majd kicsivel később elsétált Theo és Damiano csak azt látta, hogy megint beült a kocsijába és elment. Damiano szíve majd megszakadt.
Már 2 óra eltelt és még Theo nem jött vissza már kezdtek érte aggódni mert még a telefont sem vette fel.
Damiano még mindig nem hitte el, hogy Theo így ott hagyta.
Végig gondolta, hogy miért ilyen nehéz neki az összes kapcsolat ha ő mindent meg tesz azért akit szeret akkor miért nem szerencsés a szerelemben?
Végre érkezett egy telefonhívás Theotól, Ellát hívta.-Szia! Jól vagyok ne aggódjatok itt vagyok Diánál majd este megyek. - mondta Theo. Dia az egyik barátnője volt.
-Szia. Rendben van vigyázz magadra. - válaszolta Ella és el is mondta a többieknek így mindenki megnyugodtott mert tudták, hogy nincs baja.Damiano egész végig az erkélyen állt és várta haza Theot elgondolkozott, hogy lehet ezzel mindent elrontott és magát kezdte el hibáztatni.
Azóta nem evett semmit csak cigi volt számára.
Éjfél tájékán hallotta, hogy megérkezett Theo és mikor kiszállt a kocsiból nem a házba jött be hanem a medencéhez ment és leült a medence szélere.
Damiano nem tudta, hogy mit tegyen ezért lement hozzá.
Odaért hozzá és leült mellé.-Hogy hogy fent vagy? - Kérdezte Theo.
-Nem tudok aludni. - válaszolta Damiano majd folytatta.
-Elrontottam mindent, alapból nem kellett volna elkezdeni semmit, hagyni kellett volna egymást. Mit értem el azzal, hogy csak szeretni akartam valakit?annyit értem el, hogy csak rosszabb lett ez az egész. Neharagudj, hogy szeretlek, amint előadjuk a közös dalunkat elmegyünk és már nem kell aggódnod. - mondta Damiano és készült bemenni.-Várj ne menj. - mondta Theo.
-Miért maradjak? - mondta Damiano és visszaült.
-Tudnod kell valamit.
-Mit? - Kérdezte meglepődve Damiano.
-Félek, félek attól, hogy elmész. Hiába kimondom amit érzek és hogy én is szeretlek de miért? Miért mondjam ki ezt az egészet ha te nemsokára elmész és távol leszünk egymástól? Lesznek nektek is turnék és nekünk is elfogjuk egymást kerülni - mondta sírva Theo.
-Mond ki mit érzel és hidd el meglehet ezt oldani.
-Mi értelme van Damiano? Már csak 4 napot lesztek itt 1 nap és előadjuk a dalt és utána mi lesz velünk?
-Sok értelme van Theo mert ugyan azt érzed amit én akkor mindent megtudunk oldani. - mondta Damiano erre fogta Theo a srác kezét és a szívére rakta.
-Érzed? - Kérdezte Theo.
-Igen - itt már Damiano is könnyezett.
-Ez érted dobog és mindig érted fog mert szeretlek. - mondta Theo úgy, hogy csak hullott a könnye.
-De akkor miért hagytál most itt? - kérdezi Damiano elérzékenyülve.
-Mert nem tudtam, hogy most jó ötlet lenne neked ezt elmondani vagy sem mert én azt akarom, hogy mellettem legyél. Nem akarom, hogy távol legyünk egymástól és kellett egy kis idő míg átgondolom az egészet.
-Én is melletted akarok lenni drága élvezzük ki ezt a pár napot és ne veszekedéssel töltjük. - mondta Damiano és megölelték egymást.
Pár perccel később megcsókolták egymást. Be akartak menni de véletlen Damiano megcsúszott és beleesett a medencébe.
Theo felnevetett és próbált neki segíteni kijönni erre Damiano belerántotta a vízbe.
Egymásra csapták a vizet, játszottak majd Damiano odaúszott Theohoz és magához húzta majd megcsókolta.
ESTÁS LEYENDO
Az eltitkolt szerelem!
RomanceEz a történet egy sztár világába fog minket elvinni ahol szerelemről, tragédiáról, romantikáról, drámáról lesz szó. Ahol 2 személy egymásba szeret úgy hogy nem szabadna és ezt nem is mondják el senkinek. Forró éjszakákról fog szólni. És a végén lesz...