2/3 Változás

36 0 0
                                    

Menj a profilomra, ha itt össze zavarodsz, mert ott külön van szedve a második évad.
Ne haragudjatok, hogy ritkán voltak részek, de most már 2 naponta jönni fognak új részek.

Új szereplő: Evan Peters

Jó szórakozást!!

Damiano szemszöge:
Nem válaszol csak megrázza a fejét. Szívem hasad meg mikor ezt látom , de nem tudok mit csinálni, így felállok és magára hagyom. Mikor a szoba ajtót becsukom magam mögött csak hullik a könnyem. Nem tudom ezt így csinálni.

Theo szemszöge:
Nem akarom, hogy itt legyen és csak azt nézze, hogy sírok.  Felállok nagy nehezen és oda sétálok a komódomhoz amin rengeteg kép van. Észreveszem, hogy az egyik képen egy csapattal vagyok és úgy megszeretném tudni, hogy kik ők. Hajt a kíváncsiság, így kisétálok a folyosóra Damiano ajtaja elé. Bekopogok.
Amikor kinyílik az ajtó  a félmeztelen tetovált testére szegem a tekintetem. Furán érzem magam ezek láttán.

-Ne haragudj, hogy zavarlak, de vissza jönnél?
-kérdezem tőle és látom a szemén az örömöt
.
-Hát persze! Csak gyorsan felkapom a köntösöm. – válaszolja és vissza megy az ágyához. Háttal van nekem végig nézem a hátát és mindenit mikor gyorsan megfordul zavarba jövök , így elindulok a szobám felé. Érzem, hogy szorosan jön utánam.

-Csak szeretnék kérdezni pár dolgot.-jelentem ki és a képekhez megyünk.

-Persze csak nyugodtan.-mondja és rá pillant a képekre. Egy kicsit megváltozik a pillantása.

-Megtudnád mondani, hogy ők kik?- mutatok rá közben  3 srácra

-Velük nagyon jóba vagy/ voltál csak 1 éve már alig tartod velük a kapcsolatot. Evan,James,David talán.

-És ők?

- Kisebb tánc csapatod volt, de mióta énekelsz azóta felhagytál a tánccal. Sajnos a nevüket nem tudom pontosan, de a telefonodba tuti találsz valamit róluk. -Mondja miközben szomorúságot látok az arcán.

-Van valami baj?- Kérdezem

-Nincs semmi baj, csak fáradt vagyok.-mondja miközben megdörzsöli a szemét.

-Menj nyugodtan aludni majd holnap folytatjuk. Köszönöm szépen.- köszönöm meg és megfogom egy pillanatra a kezét és hirtelen elrántom.

-Jó éjt Theo.- Köszön el és magamra hagy.
Lefekszem az ágyamba és egyből elő kapom a telefonom. Látom nemsokára lemerülök így gyorsan a névjegyeimet nyitom meg . Majdnem 60 telefonszám? Kérdezem magamtól. Úristen. Egészen az E betűhöz viszem az ujjam és megpillantom Evan nevét. Elmosolyodom.
Nem tudom miért örülök ennek így nagy nehezen megint felállok az ágyból és elkezdem a töltöm keresni. Nem találom, de nem is csodálom. Kihúzom az összes fiókom mire leghátulján megtapintom a töltőkábelét és egy papírt mikor kiveszem őket a papír egy kép igazából amit engem és Damianot ábrázol. Vissza teszem a fiók mélyére, ez nekem jelenleg sok és úgyhogy semmire nem emlékszem nehéz elképzelni ezt az egészet.

Lefekszem az ágyamba és írok egy smst Evannak

,,Szia Theo vagyok! Beszélhetnénk valamikor?”

Küldjem el? Ne küldjem? Na jó elküldöm. Nem tudom mi ez de valahogy vonz ez a srác. Oldalra fordulok és amit lehunyom a szemem el is alszom.

Másnap reggel

Damiano szemszöge

A tegnap éjjel elég furán végződött. Repül egyből a gondolatomba az a mondat amint kinyitom a szemem. Azt hittem, hogy azért hív vissza, hogy mi beszélgessük és ne az exét mutassam be neki. De erről nem tud semmit, nem tehet róla. Jóba vannak a mai napig, de már 1 éve nem beszéltek, nagyon remélem, hogy ez nem fog bekavarni nekünk. Lezuhanyzok és kimegyek majd reggelizni. Mikor kimegyek a többiekhez látom, hogy Theo beszél valakivel telefonon. Ahogy látom, hogy végre mosoly van az arcán én is boldog leszek.

-Ki volt az? – kérdezi Emma amint lerakja a telefont Theo. Theo egy kicsit meglepődik, olyan mintha most esett volna le neki, hogy mi a barátai vagyunk és megszokott osztani dolgokat velünk.

- A tánc klubbom vagyis Erikával beszéltem.- mondja és mindenki rá néz.

-De miért beszéltél vele? – kérdezi újra Emma.

-Elszeretnék kezdeni újra táncolni.- válaszolja és leül közénk.

-De régen azért hagytad abba, hogy énekelhess.-szól közbe Ella.

-Mehet a kettő egyszerre is.

-Theo már megpróbáltad és nem sikerült egyszerre .- folytatja Emma.

-Akkor megpróbálom megint.- mondja végül és látszik az arcán, hogy nem érti ezt a helyzetet.

Theo szemszöge

Nem értem őket, miért ne csinálhatnám azt amit én akarok? Miért kell ennyire beszámolni nekik mindenért? Teszem fel magamba a kérdést.. harapok egy falatot és csipog a telefonom . Látom, hogy Evan válaszolt.

Szia Theo! Micsoda meglepetést. Persze beszélhetünk akár személyesen is.”

Akaratlanul elmosolyodom és ezt Damiano észreveszi.
-Min mosolyogsz úgy? – kérdezi és próbalja megnézni.

-Semmin. -mondom nevetve és arrébb lökőm a vállammal. Elmosolyodik és folytatja a reggeliét. Megeszem én is a sajátomat és gyorsan vissza megyek a szobámba a többieket ott hagyva.

„Mai nap is jó lenne” – írom válaszul Evan-nek. Meglepődők mikor egyből megérkezik a válasz.
„Ma megyek érted délután 2 órakor

Úristen 11 óra van. Későn keltem fel és még a hajam is meg kell mosnom.
Eljutok a fürdőszobámig és gyorsan beállok a zuhany alá. Körül nézek és olyan ismerős ez a hely. Ahogy végig folyik a víz az egész testemen ..valamire mintha emlékeznék, de nem igazán akar elő jönni.
Mikor végre sikerül megszárítanom a hajam hallok egy kopogást.

-Gyere!- Kiabálok ki.

- Na na mi ez a nagy készülődés? -kérdezi Victoria.

- Találkozok valakivel. -mondom izgatottan. Látom rajta, hogy meglepődik, de mégsem kérdezi meg, hogy kivel ami kicsit furcsa.

-Akkor nem is zavarok. – mondja és megigazítja a ruhámat majd kimegy a szobából.
Utoljára hagytam a sminkem és az órára nézek már majdnem 2 óra. Lesietek a lépcsőn közben ellenőrzöm a táskám, hogy minden nálam van-e.

Damiano szemszöge
Mikor Victoria kiejti a száján, hogy találkozik valakivel Theo nem akarok hinni a fülemnek. A szívem hevesen dobog.
Egyszer csak hallom, hogy valaki autóval a ház előtt áll. Én  ,Ethan Emma kinézünk az ablakon és észreveszem, hogy Evan az. Le kell üljek. Nem kapok levegőt egyszerűen.
Látom ahogy Theo csinosan és kisminkelve lesiet a lépcsőn és a tekintetünk egybe szalad.

-Theo most ez komoly? -kérdezi Emma Theotól

-Miért ne találkozhatnék valakivel?- kérdezi vissza Theo, de látszik rajta, hogy kicsit feszült lett.

-De miért pont Evan? -kérdezi újból Emma. De nem válaszol Theo csak felveszi a dzsekijét

- És Damianoval mi lesz?- kérdezi Thomas, de ismét nem válaszol csak rám néz .. egy darabig néz és kisétál.
Összetörök teljesen . Egy cigit próbálok kiszedni a dobozból, de annyira remeg a kezem, hogy Ethan segít benne.
Kimegyek a teraszra és nézem ahogy mosolyogva beszáll az autóba és elmennek.

Remélem tetszett nektek ez a rész is ❤
Holnap után jön a következő rész ❤

Az eltitkolt szerelem! Where stories live. Discover now