1/6 A vágy beteljesülése

198 11 5
                                    


-Ella elájult és hiába próbáljuk felébreszteni nem sikerül. - mondta sírva Victoria.

-Micsoda? - kérdezte meglepődve Theo.

-Mit csináljunk?

-Hívjátok a mentőt addigra mi is ott leszünk. - mondta aggódva Theo.
Damiano is nagyon aggódott. Hamar kocsiba ültek és el is indultak.
Mikor pont oda értek látták, hogy már a mentő ott van.
Emma a mentőskkel ment. Damiano és Theo pedig utánuk kocsival. A többiek meg haza mentek Damiano nagyon látta Theon, hogy aggódik.
Próbálta nyugtatni.
Beértek a kórházba. Ellát bevitték kivizsgálni addig Theoék kint a váróban leültek. Kb 2 órán át csak ott ültek. Theonak a feje Damiano vállán volt.
Megpillantották az orvost és megkérdezték tőle, hogy hogy van Ella.

-Hát sajnos túladagolás van a háttérben szóval ma este valószínűleg bent tartjuk, hogy jobban legyen és holnap kiderül, hogy haza tudjuk engedni vagy sem. - válaszolta a doktot és vissza ment.

-Túladagolás? - kérdezte Theo.

-Lehet valaki tett az italába valamit. - mondta Emma.

-Hát nem tudom de remélem, hogy nem lesz semmi baja. - mondta aggódva Theo és mentek haza.
Haza értek hullafáradtan nagyjából hajnali 4 órakor. A többek ott várták őket.
Elmesélték, hogy mitől volt ez az egész.

-Ohh szegény. Remélem holnap már haza jön. - mondta Ethan.

-Nem biztos. Attól függ, hogy milyen lesz az állapota. - mondta Theo. Ezután elmentek aludni mert korán kell kelni.
Amint lefeküdtek kelhettek is fel. Csak pár órát pihentek.

-Hívtam a doktort, a mai nap folyamán ki engedik, de nagyon sok pihenésre van szüksége. - Mondta Emma. És lassan be is ment érte haza hozni.
Míg várták haza Ellát addig félre vonult Damiano és Theo.

-Amúgy kérdezhetek valamit? - kérdezte Theo

-Persze. - válaszolta Damiano.

-Mikor átmentem hozzád este, és kértem, hogy énekelj nekem. Miért pont a Love of my life - ot énekelted?

-Mert nem akarom, hogy magamra hagyj. - válaszolta Damiano.

-Nem foglak. - mondta Theo és átölelte.

Pár óra múlva végre haza jött Ella.

-Na végre - mondta Theo és mindenki körben vette. Ella nem tudta, hogy mi történt aznap éjjel, hogy mégis hogyan. Csak azt vette észre, hogy már a kórházban van. Mindenki körbe ugrálta ha kellett neki valami. De elment inkább lefeküdni mert gyenge volt. Így mindig írt valakinek ha kellett valami neki. Már sokkal jobban van. Mindenki örült, hogy haza jött.
Damianoék úgy gondolták, hogy addig elpróbálják a zenéjüket amit együtt írtak.
Mikor énekelték Theo és Damiano érezték azt az érzést amit nem hittek volna, hogy érezni fognak. Ez az érzés a szerelem volt. Le nem vettek egymásról a szemüket. Mikor végeztek Victoria megszólal.

-Ez a zene fantasztikus és ahogy a végén beindul.. Áhh nagyon tetszik - mondta Victoria és mindenki egyetértett vele.
Akkor már csak 1 és fél hónap és előadják a nagy közönség előtt.
Lisa 1 hét után haza jött, de hiába szólt bárkihez.. Senki nem úgy válaszolt neki. Volt mikor nem is szóltak hozzá.
Ella 3 napig pihent és már nagyon jól van, csak máskor ha megy bulizni ne igyon más poharából.
Elérkezett az a hét, mikor Damiano és a csapata megy koncertezni.
Készülődnek. Csak Emma és Theo tudott menni mert Ella még gyenge volt, hogy menjen velük.

-Hű de jól néztek ki. - szólalt meg Theo

-Köszönjük szépen drága. - válaszolt neki Damiano. És elindultak együtt. Amint oda értek Theo és Emma sok sikert kívánt nekik és ők ketten az első sorból elvezhették az egészet. Mielőtt oda mentek volna Damiano félre húzta Theot és megcsókolta.

Az eltitkolt szerelem! Where stories live. Discover now