Ez a rész 18+jeleneteket tartalmaz ami részletesebben van leírva mint eddig csak saját felelősségre olvasd el 😉 Jó szórakozást ❤️
Másnap reggel
Damiano beszélni akart Theoval de Theo nem akart vele így napközben Victoria felhívta.
-Szia Theo!
-Ohh szia Victoria. - köszönt vissza meglepődve
-Damiano mesélte, hogy mi történt tegnap és én kérlek rá, hogy légyszíves hallgasd végig amit akar neked mondani.
-De én már nem akarok vele beszélni ma már úgyis megy haza és megint annyi az egésznek. - mondta Theo.
-Nem fog és ezért kell végig hallgatnod kérlek. - könyörgött neki Victoria.
-Öhmm hát jó végig hallgatom.
-Köszönöm! Szia.
-Szia.Theo fogta magát és odament Damianohoz.
-Beszélünk? - kérdezte Damianotól.
-Igen.
-Szóval mit akartál tegnap mondani?
-Hát igazából azt, hogy nagyon sajnálom ami történt és azért tartott ilyen sokáig visszajönnöm mert sokat kellett azt intézni, hogy ide költözzek.
Már alapból vissza akartam jönni de akkor már gondoltam elhozom a többi cuccom is. - mondta Damiano.-Micsoda? Ide költözni? - kérdezte meglepődve Theo.
-Igen mert nem tudok nélküled lenni.
-De a többiekkel mi lesz? - kérdezte szintén Theo.
-Ők is visszajönnek csak azt várják, hogy köztünk ezekután mi lesz.
-De az a baj, hogy két hét alatt én teljesen összetörtem és plusz még Joe is kórházba került. Nem tudom, hogy jó ötlet-e újra kezdeni.-mondta Theo.
-Tudom Joet sajnos mondták a csajok, hogy mi lett vele. De figyelj kezdjük újra én nagyon szeretném és mostmár nyugodtan együtt lehetünk.
-Damiano kell egy kis idő míg ezt átgondolom mert nem akarok újra ebbe a hibába esni.
-Nem lesz újra ilyen hiba Theo ígérem. - könyörgött neki Damiano.
-Légyszíves egy kis időt adj. - mondta Theo és Damiano csak bólintott és vissza mentek a többiekhez.
Theo bemenet Joehoz meglátogatni és mikor odaért Joe aludt szóval megvárta a váróteremben amíg felkell. A Doctorral pont találkozott és le is szólította Theot.
-Hölgyem!
-Jó napot Doctor úr.
-Beszélnem kell önnel mert Joe bizalmasan megkért engem, hogy mondjam el amit tudunk.
-Mi történt? - kérdezte aggódva Theo.
-Joet alaposan kivizsgáltuk és megjöttek az erdeményi ami nem jó. Megtettünk érte mindent de sajnos már kevesebb mint 2 hónapja van hátra.
-Ez nem lehet. De nincs semmilyen gyógymód? - mondta könnyes szemekkel Theo.
-Sajnos erre nincs már a terápia sem segít és teljesen gyenge az immunrendszere amit a terápiával még jobban gyengítünk, mivel a jó sejteket is elpusztítja.
-Hát ezt alig hiszem el. - mondta sírva és leült mert annyira gyengék voltak a lábai nem bírt rajtuk állni.
20 perc múlva Joe felébredt és Theo egyből bement hozzá.-Szia Joe!
-Szia Theo..Gondolom már tudod.
-Igen tudom. - mondta szomorúan Theo.
-Kérlek mond el a többieknek és a családomnak is mert nem állok készen rá, hogy én mondjam el.
-Rendben van de most beszéljünk másról. - mondta mosolyogva de mégis könnyes szemmel Theo és próbálta terelni a témát, mert akárhányszor eszébe jutott mindig sírva fakadt.
Alig hitte el, hogy pont Joeval történt ilyen rossz dolog aki olyan jó szívű és barátságos csakis pozitív dolgokat lehet rá mondani.
De azt tartja a mondás, hogy a jó embereket veszi el tőlünk az Isten.
Amikor hazaérkezett mindenkit maga köré hivatott és elmondta a szörnyű hírt. Mindenkit szomorúság töltött el és senki nem szólt semmit Lisa sírva fakadt Emma karjaiba borult.
Theo nem akarta a rossz hírt a feleségével közölni de Joe megkérte rá szóval muszáj volt neki.
Joe felesége Suzanne amikor meghallotta a hírt egyből sírt és nem bírta abbahagyni, teljesen összetört mert soha nem akarta elveszíteni a férjét és nem ilyen fiatalon és majd mit fog így mondani az 5 éves kislányának.
Miután letette a telefont Theo az egész házat csendesség lepte el mindenki elvonult, hogy egyedül lehessen.
Theo a saját szobájába ment és pár perccel később valaki bekopogott hozzá.
ESTÁS LEYENDO
Az eltitkolt szerelem!
RomanceEz a történet egy sztár világába fog minket elvinni ahol szerelemről, tragédiáról, romantikáról, drámáról lesz szó. Ahol 2 személy egymásba szeret úgy hogy nem szabadna és ezt nem is mondják el senkinek. Forró éjszakákról fog szólni. És a végén lesz...