Másnap reggel felébredtek és lementek reggelizni. Mindenki nagyon izgult mert ma lesz a nagy nap. A mai nap fogják előadni együtt a közös zenéjüket.
Többször előadták és elég jól együtt működtek teljes volt az összhang.
Elkezdtek felöltözni Damiano segített Theonak-Mi a baj? - kérdezte Damiano látta Theon, hogy valami nincs rendben vele.
-Nagyon rossz érzésem van.
-Nem inkább izgulsz? - szintén kérdezte Damiano.
-Öhmm nem tudom igazából. - felelte Theo.
-Nyugi én is izgulok egy kicsit de itt vagyunk egymásnak és semmi baj nem történhet. - nyugtatta Theot.
Damianonak eszébe jutott, hogy titkolni kell, hogy együtt vannak mert még senki nem tudja csak a banda tagok. Elszomorodott de nem akarta ezzel terhelni Theot így inkább magába folytotta.
Theo oda fordult Damianohoz és megcsókolta nagyon jól esett az a csók neki és megölelte.-Szeretlek! - mondta Theo. Damiano szíve majd kiugrott mikor meghallotta ezt a szót tőle.
-Én is szeretlek drága - mondta vissza és örömében felvette az ölébe és úgy vitte le a többiekhez.
-Hűha jól megy neked Theo. - szólt oda hozzájuk Ella.
-Pontosan a drágámnak nem fáradhat el a lába a járástól. - mondta nevetve Damiano.
Pár perccel később letette Theot és leültek egy kicsit beszélgetni.-Az a lényeg, hogy elsőnek előadjuk a közös dalt és végén eléneklünk még egyet közösen vagyis a Torna a casát mert ezt választottuk majd utána mi csajok lejövünk a színpadról és mikor Damianoék végeznek mi utánuk következünk és mi is előadunk pár számot. - közölte Theo a többieknek.
-világos. - válaszolta Emma.
-Na hát én is szintén ugyan ezt mondom nektek csak ugye mi előttük fogunk zenélni. - mondta Damiano az ő csapatának.
Elérkezett az idő. Elindultak együtt és mikor odaértek nagyon sok rajongó vette őket körül.
Szinte 10 percig ott álltak képet és aláírást adni.
Nagyon szerették ezt csinálni mert tudták, hogy ezzel nagy örömet szereznek a rajongóknak.
Theo mégse lepődött, hogy Damianot csak lányok veszik körül.
Bementek elsőnek egy külön szobába ahol voltak öltözők itt tudtak lenni addig míg nem lépnek színpadra.
Itt mindenki saját magával törődött rendbe hozták magukat és relaxáltak egy kicsit mielőtt fellépnek.
Damiano az utolsó percekben oda ment Theohoz és megölelte.-sok sikert drágám. - súgta a fülébe Damiano.
-Neked is. - súgta vissza Theo és megpuszilta Damianot.
-Na srácok csajok itt az idő. - mondta Joe nekik.
Mikor felléptek a színpadra korom sötétség volt csak a rajongók sikítását lehetett hallani.
Felkapcsolódtak a fények és hangosabb volt ez a sikítás.
Damiano és Theo egymásra néztek és elkezdték.
Egy szerelmes dalt énekelnek együtt és érzi mindenki rajtuk, hogy ez több mint barátság.
Több rajongó sírva fakadt ezen láttán és a zene hallatán.
Victoria végig mosolygott és büszke volt rájuk, hogy így elő tudták adni.
Olyan érzelemmel énekelték, hogy ők is bekönnyeztek.
Mikor a végére értek egy öleléssel zártak ezt a dalt mindenki elkezdett tapsolni nekik ezzel is jelezve, hogy tetszik nekik az új dal.
Theoék lejöttek a színpadról és Damianoék elkezdtek zenélni Damiano valahogy mindig Theora nézett és volt mikor nem tudta levenni róla a szemét.
Elérkezett a koncert vége a színpadon mindkét zenekar jelen volt és az utolsó számot adták elő ez a Torna a casa volt.
Ezt is nagy szenvedéllyel énekelték mikor már vége lett a zenének Theo oda ment Damianohoz és megcsókolta majd megfogta a kezét.
Mindenki meglepődött főleg Damiano de közben meg nagyon örült neki, hogy ezt tette így már nincs semmi titok.
A rajongók majd megőrültek mikor ezt a csókot meglátták a média meg azonban felkapta a témát.
Joe csak mosolyogva figyelte őket és mikor lejöttek a színpadról gratulált nekik és a többieknek is, hogy ilyen ügyesek voltak.
Damiano haza menet a kocsiba végig puszilgatta annyira örült a dolognak de viszont Theo egy kicsit szomorú volt mert tudta, hogy csak 2 napot tudnak még együtt lenni és utána ennek az egésznek vége .
VOCÊ ESTÁ LENDO
Az eltitkolt szerelem!
RomanceEz a történet egy sztár világába fog minket elvinni ahol szerelemről, tragédiáról, romantikáról, drámáról lesz szó. Ahol 2 személy egymásba szeret úgy hogy nem szabadna és ezt nem is mondják el senkinek. Forró éjszakákról fog szólni. És a végén lesz...