Visszamentek Damianoék a többiekhez és amint beléptek azt vették észre, hogy Ethan ölébe ül Theo és fonja a haját.
-Ti meg mit csináltok? - Kérdezi Victoria
-Megpróbalja befonni a hajam és majd én is befonom neki. - válaszolta vidáman Theo. Damiano nem nagyon örült neki, hogy az ölében ült, de tudja, hogy nem fordul más meg a fejükben. Mert alapból ilyen közvetlenek egymással.
Miután mind a ketten befonták egymás haját.-Na nézzétek milyen szépek lettünk. - dicsekedett Ethan. Majd felkapta Theot a hátára.
-Na na tedd le az asszonyt - mondta nevetve Damiano.
-Az én asszonyom is. - mondta vissza Ethan viccelődve. Mindenki felnevetett erre.
Pár óra múlva elkezdtek próbálni.
Elpróbálták azt a zenét, amit írtak közösen. Damiano és Theo között megint nagy volt a láng, érződött, ahogy énekeltek együtt és néztek egymás szemébe. Mindkettőnek a múlt éjjel volt az eszében, és az, hogy milyen szerencsések.
Legszívesebben egymás karjába ugrottak volna, de nem lehetet. 2 órát próbáltak, mert még 2 hét és előadják nagy közönség előtt.
A próba után kicsit lazitottak. Bekapcsolták a zenét, olyan hangos volt, hogy alig hallották egymást.Damiano és Theo kapott a lehetőségen és a próba szoba fürdőszobájába bementek és magukra zárták az ajtót. A többiek kint voltak a nappaliban.
Elkezdtek vadul csókolózni többször neki ütköztek az ajtónak. Közben levették az összes ruhájukat.
Damiano felkapta az ölében Theot és a tükör elé ültette majd tovább folytatták a csókolózást.
Annyira akarták már egymást megint, hogy nem is vártak tovább. Megtörtént megint köztük de most inkább ez az egész gyors és vad volt. Szerencse, hogy ment hangosan a zene mert meghallották volna őket, miv alig tudták visszafogni a hangukat.
Annyira beleélte magát Damiano, hogy már Theo szólt neki, hogy egy kicsit lassabban csinálja. Le is lassított egy darabig de utána újra felgyorsított, mert nagyon élvezte. Olyan jó volt, hogy megint érezhették egymást.
Amikor végeztek, feltöltöztek és megcsókolták egymást.
Majd kimentek a többiekhez.-Mit szólnátok hozzá, ha pókereznünk egy kicsit és rendelnénk pizzát. - ajánlotta Emma.
-Na ez egy jó ötlet. - mondták a többiek
-Amúgy ti hol voltatok? Mert kerestünk benneteket. - kérdezte Ella
-Csak beszélgettünk egy kicsit - vágta rá Theo.
-Jaa. Na akkor játszunk? - Kérdezi Ella.
-Aha. - mondták neki.
Thomas rendelt 5 pizzát és elkezdtek pókerezni.
Olyan jó volt a hangulat, sokat nevettek és szórakoztak, a háttérbe ment a zene és késő estig együtt voltak. Úgy elvoltak együtt, hogy minden rosszat elfelejtettek, ami történt az utóbbi időben. Lisa is ugyan úgy nevetett velük mint a többiek.
Úgy tűnt, mintha minden rendben lenne.
Damiano szintén nem tudta levenni a szemét Theoról.
A végén pedig Victoria nyert és nagy örömmel ugrott rá Ethanra.
Elpakoltak az asztalról és az jutott eszükbe, hogy ha már úgy együtt van a csapat akkor nézzenek egy filmet.
Eleinte nem tudták eldönteni, hogy most milyen fajta filmet nézzenek, mert valaki romantikus filmre szavazott, valaki horrora.
A végén mégis sikerült választani, méghozzá egy horror filmet, a Démonok között új részét.
Szinte mindenki össze volt valakivel bújva. Nem meglepő, hogy Theo Damiano vállára hajtotta a fejét és úgy nézték a filmet.
Mikor csend volt hirtelen Thomas megijesztette őket, még a srácok is megugrottak.-Ahjj Thomas ne csináld már! - Szólt rá Victoria megijedve.
-Ija jól megijedtél. Jól van nézd tovább. - mondta nevetve Thomas.
Már késő volt nagyon és Ethan el is aludt a filmen, már csak pár perc volt belőle, azt még megnézték és lassan mindenki elment aludni.
Amikor Damiano és Theo a szobájuk elé ért Theo így szólt:-Nem jössz be? - kérdezte
-Még jó, hogy bemegyek - mondta mosolyogva Damiano.
-Ugye milyen jó volt újra ilyennek látni az egész csapatot?-kérdezte Theo.
-Igen meg is lepődtem rajta, hogy mindenki mindenkivel el volt.
-Megyek lezuhanyzom, jössz te is? - Kérdezte csábítóan Theo.
-Igen. - vágta rá egyből Damiano, de előbb át szaladt ruháért, hogy legyen mit felvenni, majd vissza ment.
Levetkőztek és be álltak a zuhany alá.
-Te még vizes hajjal is nagyon gyönyörű vagy. - dicsérte Damiano miközben magához húzta Theot.
Az egész tetük egybe ért és ahogy ment rájuk a víz úgy kívánták egymást. Egymást fürdették meg. el
Elsőnek Theo kezdte.
Nyomott egy kis tusfürdőt a tenyerébe és elkezdte Damiano mellkasát mosni és simogatni, majd a hátát, s mikor szembe fordult vele Damiano a hasát kezdte el, majd mikor már teljesen elfogyott a kezéről a tusfürdő lejjebb csúszott a lány keze egészen lejjebb. Damianonak nagyon jól esett mikor hirtelen leért Theo keze és nem engedte el egyhamar. Majd Damiano megcsókolta lágyan és szenvedélyes itt már ölelték egymást. Imádták, hogy a vizes testük egybe ér. Damiano megforditotta Theot, úgy, hogy a lány háttal volt neki. Elkezdte a nyakát csókolni és úgy kezdték el. Nagy szenvedéllyel csinálták.
Damianonak nagyon tetszett, hogy hátulról láthatta az egészet. Látta Theo formás és szép fenekét, a szép karcsú derekát, a sima hátát, és ettől jobban fel volt izgulva.
Olyan jó volt nekik, hogy mostmár tényleg csak egymásé lehetnek és senki másé.
Damiano folyton mosolygott ez idő alatt mert érezte, hogy nagyon szerencsés.
Lassan a vége felé voltak mikor Damiano azt súgta a lány fülébe hogy..-Imádlak. - mondta halkan és szexin. Hirtelen nem tudott Theo mit mondani rá, egy kicsit meglepődött és ő is vissza mondta neki.
-Én is imádlak - mondta Theo. Szíve legmélyén nagyon örült ennek majd, s majd ki csattant az örömtől.
Mikor már befejezték gyorsan újra megfürödtek és megtörölték magukat és átmentek a szobába.
Felöltöztek és már nagyon fáradtak voltak ezért lefeküdtek aludni egybe bújva.
Damiano ezzel zárta a napot.-Nem tudnám elképzelni nélküled már az életem. - mondta miközben simogatta végig a hátát.
-hidd el én sem nélküled. - és megcsókolták egymást, majd elaludtak.
Másnap reggel.
Fura módon most egyszerre keltek fel. Így gondolták, hogy lezuhanyoznak együtt megint.
De most nem történt semmi intim köztük csak csókolóztak és ölelték egymást.
Aznap reggel elkezdtek többet érezni egymás iránt.
Damiano kiszállt a zuhanyozóból és Theo úgy bámulta mint aki szerelmes bele. El volt benne bambulva
Ezt láttaAnnyira szerencsésnek érezte magát Theo. Csak nézte és mosolygott, hogy ott áll előtte az a tökéletes férfi akit mindig is keresett és ez a tökéletes férfi is így érez iránta.
Ki szállt a zuhany alól majd oda ment hozzá és úgy megölelte Damianot mint még soha.
Damiano azonnal vissza ölelte.Nemsokára jön a következő rész ❤️ Remélem tetszett
VOUS LISEZ
Az eltitkolt szerelem!
Roman d'amourEz a történet egy sztár világába fog minket elvinni ahol szerelemről, tragédiáról, romantikáról, drámáról lesz szó. Ahol 2 személy egymásba szeret úgy hogy nem szabadna és ezt nem is mondják el senkinek. Forró éjszakákról fog szólni. És a végén lesz...