-Jajj ne haragudjatok, hogy zavarok de Joe hívott - mondta Ella miközben megzavarta Theot és Damianot majd magukra hagyta őket.
-Élveztem ezt a pár percet. - mondta Damiano és megpuszilta Theo arcát.
-Én is nagyon. - mondta Theo elpirulva és bementek az erkélyről a házba.
Theo vissza hívta Joet.-Halló?
-Szia Joe én vagyok miért hívtál? -
-Hogy álltok a dallal? Elkezdtétek már?
-Egyszer neki álltunk de rajta vagyunk.-válaszolta Theo
-Rendben van. Nincs semmi baj köztetek?
-Nincs, minden rendben van.
-Jól van majd még hívlak szia.
-Okés szia - köszönt el Theo.Ezután megkeresi Damianot, hogy elmondja neki, hogy mégis miért hívta őt Joe.
-Damiano!
-Igen Theo?
-Beszélhetnénk? - kérdezte Theo
-Persze mond csak. - válaszolta kíváncsian Damiano
-Joe azért hívott mert érdeklődött, hogy mégis hogy állunk a dalszöveggel? És lassan el kellene kezdeni. Mert 2 hónap alatt egyszer ültünk neki de azóta semmi.
-Hát igen. El kellene kezdeni már lassan. Mikor akarod?
-Akár holnap is neki kezdhetünk. Neked jó? - kérdezte Theo
-Persze hogy jó. Minél több időt töltök veled annál jobb - mondta Damiano mosolyogva. Theo csak egy mosollyal válaszolt neki és bementek a többiekhez.
-Sikerült kibékülni? - kérdezte Theo
-Fogjuk rá. - válaszolt Emma.
-Nem is értem akkor mire volt ez jó - mondta Theo.
Másnap
-Jössz akkor Damiano? - kérdezte Theo
-Persze menjünk. - válaszolt Damiano és bementek a zeneszobába ahol nyugodtan tudtak koncentrálni az írásra.
-Mégis miről szóljon? - kérdezte Theo
-Szóljon a szerelemről? - vágta rá Damiano
-Az nem olyan tipikus Damiano?
-Miért lenne tipikus Theo?
- Hát általában mindegyik zene arról szól.
-De ez inkább arról szólna,hogy van két személy aki érez egymás iránt valamit de mégse mernek lépni mert nem szabad - mondta határozottan Damiano.
Theo megdöbbent, hogy most ez mi volt. Nem tudta eldönteni, hogy ezzel akart valamire célozni vagy sem.-Öhmm ez jó ötlet amúgy - válaszolta összezavarodva Theo. Le akart Theo ülni Damiano mellé de hirtelen megfogta Damiano Theo derekát és az ölébe ültette.
Theo zavarba jött ezt észre is vette Damiano miközben Theo haját kezdte el félre rakni, hogy láthassa az arcát a lánynak.
Theo azt hitte, hogy megakarja csókolni de csak annyit mondott hogy..-Na kezdjünk hozzá. - mondta Damiano.
5 perc után Theo nem igazán tudod koncentrálni mert elvette más az figyelmét. Méghozzá az ahogyan összeértek oda lent nagyon forrónak érezte. Érezte a forróságot Damiano nadrágján keresztül.
Inkább felállt és ment inni Theo egy kicsit. Majd mikor végzet már inkább Damiano mellé ült le. Furának tartotta, hogy volt mikor az ölébe ült de akkor ezt miért nem érezte.-"szeretlek de miért nem tudlak elérni? Miért ilyen nehéz?" - szerinted?
-Ez nagyon szép. Ez a rész a legjobb szinte és nagyon tetszik. - mondta Theo és olyan jó volt szamár ezt hallani Damiano szájából mintha neki mondta volna.
Érdekes volt mert csak ők ketten voltak 2 óra hosszáig és olyan hamar eltelt az idő számukra mert nagyon jól érezték magukat együtt.-Na nagyjából kész van, szerintem holnap folytatjuk. - mondta Theo miközben Damiano szemébe nézett.
-Már alig várom a holnapi napot drága. - mondta Damiano miközben megsimogatta Theo arcát. És nagyon közel voltak ahoz, hogy megcsókolják egymást de mind a ketten tudták, hogy nem lehet.
Így Damiano csak egy arca puszit adott Theo arcára. És mentek vissza a többiekhez.Hanjali 02:00
Theo megébredt mert szomjas volt így lement a földszintre egy kis vizet inni mikor leért meg látta, hogy ott ült Damiano egyedül.
-Hát te? Mit csinálsz ilyen későn? - kérdezte kíváncsian Theo Damianot.
-Nem tudok aludni.
-Valami bánt? Vagy mi a baj?-újra kérdezte Theo
-Dehogy nincs semmi baj csak egyszerűen hiába akarok aludni nem tudok. - válaszolta Damiano.
-jajj te.. Gyere kapsz egy ölelést hátha jobb lesz. - mondta Theo miközben megölelte Damianot.
-Oh de aranyos vagy ez most jól esett.
-Na gyere fel és próbálj meg aludni ha nem tudsz szólj be nyugodtan hozzám, jó? - mondta Theo
Miközben felfelé mentek a lépcsőn Damiano a lépcsőfordulónál megállította Theot és a falhoz nyomta...
-Mit csinálsz? - kérdezte Theo meglepődve.
-Nagyon megakarlak csókolni és tudom, hogy te is engem. - súgta Theo fülébe Damiano miközben szorosan a falhoz nyomta Theot és eléggé érezték egymást és az ajkuk volt mikor egymáshoz ért.
Nagyon forró volt köztük a levegő. Oly annyira, hogy már alig bírtak magukkal annyira lángoltak.-Damiano tudod, hogy nem lehet. - mondta fájó szívvel Theo. És ekkor elkezdte csókolgatni Damiano Theo nyakát. Theo alig bírt ellentmondani ahogy érezte Damiano ajkait a nyakán ahogy gyengéden de mégis hevesen csókolgatta.
-Ahh Neeee légyszíves Ne - mondogatta Theo halkan de közben hallotta Damiano, hogy igazán élvezi.
Miközben majdnem rá vette Theot, hogy legalább legyen egy csók hirtelen hallottak valamit.-Hallottad? - kérdezte Theo és Damiano abbahagyta a csókolgatást.
-Igen. - mondta Damiano és mind a ketten megindultak felfelé a szobájukba.
És meglátták, hogy csak Lisa ment a mosdóba.-Hát ti? - kérdezte gyanakvóan Lisa.
-Én inni voltam Damiano meg nem tudott aludni. - válaszolt Theo és mentek tovább.
Mind a ketten mosolyogtak csak egymásra.-Na akkor jó éjt. - Mondta Theo mikor a szobajához ért.
-Neked is jó éjt Drága. Így már biztos tudok majd aludni. - mondta Damiano mosolyogva és elmentek aludni.
Mind a ketten csak egymásra tudtak gondolni és arra ami történt, hogy milyen közel voltak egymáshoz. Így nyugodtan tudtak tovább aludni és alig várták, hogy újra lássák egymást másnap.Nemsokára jön a következő rész
VOCÊ ESTÁ LENDO
Az eltitkolt szerelem!
RomanceEz a történet egy sztár világába fog minket elvinni ahol szerelemről, tragédiáról, romantikáról, drámáról lesz szó. Ahol 2 személy egymásba szeret úgy hogy nem szabadna és ezt nem is mondják el senkinek. Forró éjszakákról fog szólni. És a végén lesz...