2/4 Az igazság

34 1 0
                                    

Menj a profilomra, ha itt össze zavarodsz, mert ott külön van szedve a második évad.
Ne haragudjatok, hogy ritkán voltak részek, de most már 2 naponta jönni fognak új részek.

Új szereplő: Evan Peters

IMÁDLAK TITEKET OLVASÓIM

A cigi füstje csípi a szemem ami már így is könnyes. Fáj ezt látni.
Bemegyek a házba és leülök a kanapéra.

-Nyugodj meg Damiano, nem lesz semmi baj.-mondja Thomas és leül mellém .

- Egy találkozóból nem lehet gond.- Hallom ahogy mondja Lisa.

- Dehogynem lehet gond! Azt se engedi, hogy hozzáérjek, de Evannal meg elmegy találkozni? Tegnap este azt kérte, hogy mondjam el neki, hogy kik vannak a képein a szobájába. Gondolom azért kérdezte, mert Evant látta rajta.- A mondat elején szinte ordítok, de már a végén szinte suttogva beszélek. Mindenki döbbenten néz, ahogy felpattantam.

Theo szemszöge:

-Mesélj, hogy vagy? -kérdezi Evan. Idegennek érzem, végül is az hiszen nem emlékszem rá.

-Jobban vagyok köszönöm. Gondolom te is tudod, hogy mi történt, mert láttam, hogy próbáltál hívni többször is, csak akkor még nem igazán tudtam ...- folytatnám, de közbe szól.

-Igen, próbáltalak, de meg is lepett, hogy találkozni akarsz velem.

-miért lepett meg?- kérdezem, mert nagyon érdekel. Amikor rám pillant akkor veszem észre, hogy milyen sötét szemei vannak.

-Nem mondták a többiek?- kérdezi miközben próbál a vezetésre figyelni.

-Igazából nem mondtak még semmit. Mondta az orvos, hogy csak szép lassan mindent.

-Mi együtt voltunk régen.-mondja ki végül és nagyon meglepődők rajta. Látom rajta is, hogy zavarban van.

-És akkor egyáltalán nem is beszéltünk az után?- kérdezem

- Nem. Eltávolodtunk egymástól. A zenét választottad és kevés időnk volt egymásra. Sok turnéd volt ..alig találkoztunk és megbeszéltük, hogy jobb lesz külön.-válaszolja és hátra simítja  a haját. Majd folytatja..

-4 évig voltunk együtt. 1 év után meg lett valakid . Mondjuk azt hittem még mindig együtt vagytok. – hallgatom amit mond és nem hiszem el.

-kivel? – kérdezem

- Uh nem tudom a nevét de ott állt most a ház előtt és nézett minket.

-Damiano?- kérdezem és imádkozom, hogy remélem viccel.

- Jajj igen. Damiano. – végem van. Becsapva érzem magam, de ezt miért nem mondták el. Nem szólalok meg csak bámulom az utat. Végig gondolom, hogy akkor azért volt olyan fura.

- Nekem ezt nem mondták.- szólalok meg végül.

-Pont ezt? – kérdezi meglepődve, de észreveszi, hogy nem érzem magam jól így a combomra teszi a kezét.

-Nyugi Theo. Biztos nem akarnak felzaklatni.- nyugtat és vissza teszi a kezét a kormanyra . Ideges vagyok, miért nem mondták ezt? Mikor akarták velem ezt közölni? És csinálok egy hülyeséget ami befolyásolja ezt a kapcsolatot? Várjam meg míg ők mondják el?

-Evan nem érzem jól magam. -mondom ki halkan és remélem hallotta.

-Vigyelek haza? – kérdezi és próbálja felvenni a szemkontaktust, de nem sikerül. Félre áll az autóval.

-Theo? – kicsit megmozgatja a kezemet, majd az arcomat maga felé fordítja. Találkozik a tekintetünk és észhez térek. Nem tudom mi volt ez, de rémísztő arccal néz rám Evan.

- Haza vinnél kérlek?- bólint egyet és hátulról elővesz egy palack vizet és a kezembe adja, hogy igyak.

- Ne haragudj, hogy elmondtam ezeket, remélem nem ez miatt érzed magad rosszul. -mondja lágyan.

- Semmi gond.-válaszolok neki. Megörülök, hogy az utca végén látom a házunkat. Nem tudom, hogy most ha bemegyek mit fogok csinálni, de ki kell valamit találnom. Evan ideges látszik rajta, de most nem tudom megnyugtatni. Mikor végre a házhoz érünk egyből leállítja a motort. Felém fordul megfogja az egyik kezem.

-Vigyázz magadra. Foglak majd hívni később, és remélem, hogy fogunk még találkozni.- mondja és megpuszilja az arcomat. Majdnem a számra adja, de meggondolta magát. Belenéz a szemembe..nagyon zavarba ejtő ahogyan rám néz. Bámuljuk egymást még egy kicsi majd Elköszönők tőle és kiszállok a kocsiból. A ház ajtajához érek izgulva.
Lenyomom a kilincset és bemegyek. Hallom, hogy mindenki a nappaliba van, így felmegyek a szobámba. Le öltözők valami kényelmes ruhát keresek és azt felveszem. Pár percre lefekszem az ágyba és lehunyom a szemem.

Damiano szemszöge:

Halljuk ahogy felmegy a lépcsőn, és minden lépése egyre nehezebb és súlyosabb. Mintha kések lennének a szívembe. És ha arra gondolok, hogy mit csinálhattak Evannal .. inkább nem gondolok erre. Megfogom ölni ha hozzá ért akárhogy is.
-Miért nem hívjátok fel Evant, hogy hagyja békén? – kérdezi Lisa

-Azért, mert nem tudjuk, hogy most Evan kereste Theot vagy Theo Evant. -válaszolja Emma.

-Biztos vagyok benne, hogy Theo kereste meg őt.- mondom ki az igazságot ami fáj.

-Jobb lenne elmondani neki, hogy ti együtt vagytok és, hogy mi volt köztetek. Mielőtt az a barom belemászik mindenbe.- Mondja Victoria. Imádom Victoriát a nyers szavaival.

-Még nem szabad.-Mondja Emma.

-Akkor meg hiába is próbáltok bárkit hibáztatni. Nem tudja, hogy együtt voltak akkor meg miért ne találkozhat valakivel?! Itt nem Evan és nem Theo nem tudja, hogy mit csinál, hanem ti. – fakadt ki magából Ella.

-De nem érted, hogy nem lehet! Ella hiába kiabálsz. Azt mondta a Doctor, hogy majd idővel, mert nem tudja, hogy hogyan reagál a szervezete.- szól vissza neki Emma.

-Marhaság! Ezt alapból tudnia kell. Fiatal csinos nő ..bármi megtörténhet igy. -Mondja Ella és valamennyire igaz is. Csak nézem ahogy vitatkoznak. És az jár a fejembe, hogy mi van ha igaza lesz Ellának? Más férfiba lesz szerelmes?

-1 hetet adjatok neki. Damiano te pedig próbáld vissza szerezni, hogy újra szerelmes legyen. – beszél hozzám Emma.

-Vissza szerezni? Ha elmondja neki, hogy ők együtt voltak akkor Theo nem fog mással találkozni. -folytatja Ella.

- Ella fejezd már be! – szól rá Lisa.

-Na jó elmondom!- szólal meg Ella és elindul Theo szobájához.

Theo szemszöge:

Felriadok ahogy meghallom a szoba ajtaján a kopogást. Elaludtam. Nehezen felállok és kinyitom az ajtót.

-Ella?- kérdezem meglepve.

Az eltitkolt szerelem! Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang