𝘁𝗿𝗲𝗶𝘇𝗲

64 18 27
                                    

Şarkıya bakmayı unutmayın.♡

♡

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



" kararsızım mı dedin ? " dedi ışıl gözlerini açmış tuhaf bir şekilde bana bakıyordu. Korkmalı mıyım?

" Evet" dedim sorduğuna hitaben.

" başta bertan'a aptal diyordun ama asıl aptal senin olman peki. " dedi ve devam etti " neyse ki geleceksin "

Işıl a laf yetistiremeyecegimi anladım ve susma kararı aldım.

Evet bertan'a kararsızım demistim ama ona pat diye geleceğimi söyleyemezdim. Onun da son da bekleyeceğim demesi kalbimi fazlasıyla hızlandırmıştı.
Zaten o mesajdan sonra bir şey  yazamamıştım.

Işıl dolabını karıştırıp ne giyecegimize karar veriyordu.
Ben de evden istediği bir kaç parçayı getirmiştim ona güveniyordum bu konuda.

Yarım saatin ardından sonunda ışıl ne giyecegimize karar vermişti. Elinde tuttuğu su yeşili elbise oldukça güzeldi.
Omuzları açık kolları bildiğim kadarıyla balon koldu elbise vücudu saran cinstendi ve eteklerinde de firfirlar vardı. Ayakkabı olarak kalın tabanlı bilekte olan siyah botlardan yana tercih yapmıştık ikimizde.

Sıra benim giyeceklerime gelmişti ben elbise tercih etmedim çokta  tarzım değildi açıkçası.   Üstten siyah saten balon kol bir bluz giymeyi tercih etmistim alttanda
Geniş  paça  jean giyecektim. Deri botlarim ve  küçük kolyemlede kombinimi tamamlamıştım .

" neden durgunsun ? " sorusunu bana yönelten ışıla baktım elbisesini giymiş aynada kendini süzüyordu.

" sana öyle geldi." Dedim gülümseyerek. Oturduğum  yerden kalkıp hemen yatağın üstünde ki kıyafetlerime yöneldim ve hazırlanmaya başladım.

İkimizde tamamen giyinmiştik. Işıl ilk önce benim makyajımı yaptı. çok  hafifti. Eyeliner çekti çok  az rimelle kirpiklerimi havalandırdı dudagıma  parlatıcı sürdüm işte bu kadar. Saçımıda  sıkı bir at kuyruğu yaptı bence hoş görünüyordum tam istediğim gibi.

Işıl da aynı sekilde cok hafif bir makyaj yapıp saçlarını salmıştı. Çok  güzel olmuştu.

Saate baktığımızda biraz erkendi.

" Erken hazırlamadık mı ? "

" Evet ama erken gider bir seyler içeriz diye düşünmüştüm." Dedi ışıl küçük siyah çantasını takarken ben çanta almak istemiyordum sadece telefonum yanında olsa yeterdi.

" iyi düşünmüşsün." Diyerek onayladım onu ve derin bir nefes aldım.

Arkadan bana sarılan kollarla irkildim ışıl başını omzuma koyup " iyi ol her şey güzel olacak inan." Dedi ve tatlı gülümsemesimi bana sundu kafa sallayıp yanağına küçük bir öpücük kondurdum.  Benden ayrılıp " çıkalım mı ?"

merkür retrosu | ➶ 𝚃𝚎𝚡𝚝𝚒𝚗𝚐 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin