𝗤𝘂𝗮𝘁𝗼𝗿𝘇𝗲

56 20 22
                                    

Şarkıya bakmayı unutmayın.

'Geldin merkür retrosu '

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

'Geldin merkür retrosu '

Kalbim en son ne zaman bu kadar hızlı atmıştı ya da ne zaman midemde ki kelebekler var olduklarını bana hatırlamışlardı. Hatırlamıyorum bile. En son küçükken birini sevmiştim ama adı üstünde küçüktüm bu sayılmazdı. O zaman ilk defa bu eşsiz duyguları yaşıyordum.

O an dan sonra ışıl kolumdan sürükleyerek beni geldiğimizde oturduğumuz masaya getirmişti. Yoksa ben sahnenin önünde dikilmiş salak gibi bertana bakıp gülümserdim.

Işıla dönüp " bu işte senin parmağının olduğunu biliyorum." Dedim şirince.

" yok be ne alaka ben." Deyip saçıyla oynamaya başladı.

Mekan şarkılar söylendikten sonra biraz da olsa azalmış ve ferahlamıştı lanet olsun ki gözlerim deli gibi onu arıyordu. Yeniden bana gülsün istiyordum. Acaba rüyada mıyım diye beş defa kolumu cimcikleyip kolumu kızartmıştım. Kafayı yemiş olabilirdim kesinlikle.

Doğrudan karşıya baktığım için coşkunla göz göze gelmem kaçınılmaz olmuştu. O da göz kırpıp saçma bir gülüş atmıştı ama karşılık vermeden kafamı çevirdim. Evet bir tık rahatsız olmuştum. Bu konunun cok üzerinde durmadım ve yandan gelen dörtlüye kaydı gözlerim.

Onlar bize doğrumu geliyorlardı. Yok canım ben yanlış görüyordum. Hayır bizim masaya geliyorlardı ışıl ı dürtüp baktığım yere bakmasını sağladım.

Baktığı an da gülmeye başladı. Neden gülüyordu?

Dördünde masaya ulaşmışlardı. " selam oturabilir miyiz ?"  Dedi bertan ilk bana bakıp sonra ışıla baktı.
Ben kafamı sallamıştım .

Işıl " tabii ki sorman hata " deyip bos sandalyeleri gösterdi. Hepsi oturduğunda  hepimiz birbirimize anlamsız bakışlar attık. Ama ben bertana bakamıyordum onun bakışlarının bana değdiğini hissediyordum.

" muhabbetinize de doyum olmuyor kızlar.  " dedi kerem ve telefonu çalmaya başladı.

" efendim aşk bahcem." Dedigi anda can ona yan bir sekilde bakti. Kıkirdamam bertanin dikkatini cekmis olacak ki bana bakıp gülümsedi. Bi sıcaklık bastı ne o utanmismiydim ben yok artık.

" Ee liseden sonra neler yaptınız ?" Sessizlik olunca ışıl ortaya bir soru atmıştı. Gözlerim merihe kaydiginda sanki burada degildi. Bedenen masadaydi ama ruhu neredeydi bilinmez. Işılın sorduğu soruyu umursamamıştı.

Soruya ilk cevap veren kerem oldu. " sınava girdik o bize girdi sonra mezuna kaldık daha fazla iş aldık öyle yani."

Kafasını sallayarak onayladı can " Evet müziğe daha çok zaman harcamaya başladık ve bunun bizi daha mutlu ettiğini fark ettik açıkçası ben su anlik sınavı düşünmüyorum. "

merkür retrosu | ➶ 𝚃𝚎𝚡𝚝𝚒𝚗𝚐 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin