𝗵𝘂𝗶𝘁

93 25 36
                                    

Bölümlere hep sevdiğim şarkıları koyuyorum siz de dinlemeyi unutmayın :(

Bölümlere hep sevdiğim şarkıları koyuyorum siz de dinlemeyi unutmayın :(

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


O zaman her şeyi unutup yeniden başlayalım var mısın?"

Bu mesajı kaç kere okudum bilmiyorum ama hâlâ cevap vermemiştim. derin bir nefes aldım ve Işılla konuşmanın bana iyi geleceğini düşündüm hızlıca buluşmak istediğimi söylediğim bir mesaj attım onunda boş  olduğunu bildiğimden kabul edeceğini biliyordum.

Işıl:  20 dakikan var .

Mesaja bir şey yazmadan hemen banyoya girip islerimi halledip çıktım.  çoktan ayarladığım giysilerimi giyip sırt çantamda da eksik bir şey  olmadığında evden hemen çıktım ve her zaman ki buluşma yerine gelmiştim yandaki bank'a  oturup ışılı beklemeye başladım.

Çok geçmeden omuzuma bir el dokunduğunda ışılın gelmiş olduğunu anladım.

" Derin  çok özledim seni." Deyip hemen ahtapot misali kollarını bana sardı. Daha iki gün önce buluşmuştuk bu ne özlem.

" çek kollarını boğuldum." Dedim gülerek. " Hadi gel sana anlatacaklarım var."

Kafeye girip boş masalardan birine oturduk ve siparişlerimizi hızlıca verip beklemeye başladık  o sırada  ışıl söze girdi " hadi çatladım  meraktan."  Merak çok bariz şekilde gözlerinden  de okunuyordu.

Her şeyi hızlıca  anlatıp  ne diyecek diye beklemeye başladım "yuh bizim Bertanla mı hani benim komşum olan ?" Dedi sorarcasına  kafa salladım  evet manasında.

" Hiç  bana bahsetmedin konuştuğunuzdan " dedigi sırada siparişler gelmişti garson iki limonatayı önümüze bırakıp uzaklaştı.

" Bilmiyorum belki de çok önemsemedim buna takılma."

" Tamam bunu geçiyorum ne öğrenmek istiyorsun?"

" Bilmem sen anlat." Eğer soru işini bana bırakırsa hiçbir şey soramazdım o da bunu biliyordu sadece gıcık etmek icin soruyordu.

" pekâlâ iş başa düştü desene " sırıtıp onu dinlemeye başladım çoktan limonatamı da yarılamıştım.

" Bertanla küçüklükten beri tanışırız komşuyuz annelerimizde konuşur,  çok olmasa da ikimiz de konuşuruz  ama çok değil iyidir hoştur ailesi de çok iyi insanlardır " limonatasından içip sözüne devam etti.

" Bertan'ı tanımamın nedenini biliyorsun zaten canla eskiden sevgiliydik." Kafa salladım. " ayrıldıktan sonra bertanla bi uzaklaşma olmadı  yine konuşuyoruz ha bir de  grupları  var hani partide beraber çaldığı kişiler."

" dördü grup mu ? "

"Evet , çok iyi değil mi  ? Zaten lisede de popülerdiler mezuniyette falan çalmışlardı."  Şaşkın bir şekilde Işıl'ı dinliyorudum o sıra  da telefonunu çıkarıp ınstagram uygulamasına girdi.

merkür retrosu | ➶ 𝚃𝚎𝚡𝚝𝚒𝚗𝚐 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin