Selam bugün hüzünlüyüm...
Aşk dedikleri şey bana biraz zorda olsa ulaşmıştı. Bazı insanlar aşkı ararlardı bıkmadan usanmadan hiç pes etmeden sonunda gerçek aşkı bulurlardı ya da bulamazlardı bilemiyorum. Diğer insanlarda aşkı beklerlerdi çünkü gelecek olan aşk en güzeliydi ,hic zahmet çekmeden gelip kalbine dokunuyordu ve sen de anlamıyordun.
O gün belki de hayatımda en eğlendiğim gün olmuştu. Çok mutluydum ve havalara ucucak gibiydim. Onun yanında olması bile beni heyecanlandirmaya fazlasiyla yetiyordu bir sey yapmasına gerek yoktu. Yanımda olsa yeterdi.
Aklıma gelen anlarla dudaklarımda oluşan gülümsemeye baktım aynadan. Kendimi süzdüm bertan olmadan önceki kendimi hatırladım somurtkandim yüzüm cokta gülmezdi dağınıktım kendimi bir türlü toparlayamazdım ama Simdi ki halimse yüzüme sanki renk gelmişti didaklarimdaki gülümseme hiç gitmiyordu çünkü aklım da hep vardı. Kendime bakıyordum özen gösteriyordum.
Bi yer de okumuştum ' sevilen insan güzelleşir.' diyordu.
Gülüp geçmiştim ama gercekten de öyleydi sankı sizi bir ışıltı sarıyordu.Telefonuma gelen mesaj sesiyle aynada ki yansımama bakmayi kestim ve yatağın uzerindeki telefonuma aldım.
Sarışın: 10 dk ya hazır ol seni almaya geliyorum.
Ben : tamam.
Mesajın bertandan olduğunu düşünüyordum ama hâlâ yazmamıştı. Belki işi yardır diye ben de yazmamıştım.
Elim sohbete girer gibi oldu ama vazgeçmiştim.
Telefonu tekrar yatağın üzerine fırlattım ve dolabımın karşısına gectim düz beyaz bir bluz ve bir de kot şortumu hemen üzerime gecirdim.Makyaj yapmayacaktım çünkü ışıl beni bir yere götürmek istediğinden bahsetmişti genellikle doğum günlerim böyle geçerdi. Evet bugün benim doğum günümdü ama cok umursamazdım ışılla bir yere gider konuşur onu kırmamak adına küçük bir pasta keserdik bu kadar.
Korna sesi duymamla hemen kendimi odadan dışarı attım. Ayakkabılarımı giydim ve evden çıktım. Işıl beni arabanın içinde bekliyordu.
" nerede kaldın ağaç oldum." Deyip arabayı çalıştırdı.
" abartma ." Dedim gülerek. Ve önüme döndüm tekrar telefonuma baktım mesaj var mı diye ama yoktu o sırada da ışıl 'ın gözleri bana dönmüştü.
" ne oldu ? " dedi ışıl bakışlarında ki gizemi çözememiştim.
Bir sey yok anlamında kafa mı salladım.
" şimdi eve gidiyoruz sana cok güzel bir elbise aldim bayılacaksın bu akşam onu giymeni istiyorum. "
" ne gerek vardı ışıl böyle iyidim." Dedim hemen hediye sevmediğimi biliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
merkür retrosu | ➶ 𝚃𝚎𝚡𝚝𝚒𝚗𝚐
Action-tamamlandı Bertansoykan : Seni hatırlayacağım ve bu iş bitecek. Bertansoykan: Hemde en kısa zamanda. Bertansoykan: :) Merküretrosu : Demek beni hatırlayacaksın he. Merküretrosu: Benim de istediğim bu zaten Bertan. Merküretrosu : Beni hatırl...