Bertan : Arkana bak :)
Bazen duygularımın köreldigini düşünürdüm. Bazı olaylara fazlasıyla tepkisiz kalırdım böyle olduğumu gören kişiler bana buzdan farkın yok nasıl böylesin derlerdi.
Sevgimi göstermekte beceriksizdim karşımdakine kolayca seni seviyorum diyemezdim ama hissettirebilirdim ama bunu da yapamıyordum artık duygularımın benden kopup gittigini düşünmüştüm ta ki bertanı görene kadar onla yeniden başlayana kadar.
Kalbim onunla olunca bana kendini hatırlatıyordu kalbimin hızlı atmasını hissetmek beni daha da heyecanlandırıyordu eskiden olsa bu durumdan rahatsız olurdum.
Bertan siyah yanıma renk katmıştı. Mesajı okur okumaz kalbim yerinden çıkacaktı galiba midemde ki kelebeklerde ayaklanmaya başlamıştı o ne ? Yüzüm yanıyordu.
Galiba bunları yaşamayı fazlasıyla sevmiştim. Onunla.
Omzuma dokunan elle irkildim ve " günaydın." Diyen yumuşak ve sakin sesini kulağıma fısıldadı.
Elini cekti ve ona doğru döndüm gülümseyen suratı beni izliyordu ne tepki verecegimi ölçmeye çalışıyordu.
Dayanamadım ve boynuna atlayıp sıkıca sarıldım onun da kolları çok bekletmeden belimi bulmuş ve sarılmıştı.
Çok güzel kokuyordu.
Yavaşça geri çekildim. " ne işin var burda ? " dedim gülümseyerek.
" seni kaçırmaya geldim. " dedi elleri cebine koydu ve bana doğru eğilip yüzünden hic silinmeyen tatlı gülümsemesiyle bana bakıyordu .
Neler oluyordu bu cocuk bana kalp krizi falan geçirtecekti.
"Nasıl yani ? " dedim sanki anlamayarak hop diye atlayamazdım sonuçta.
" yani demem o ki bugün seninle vakit geçirmek istiyorum derin tabi sen de istersen. "
Aklıma hemen gelmesiyle telefona baktım dersin başlamasına yedi dakika kalmıştı.
" derse yetişemezsin. "
Kafa salladım ve " tamam bugün seninleyim." Dedim ve koluna girdim.
" ooo hızlısınız derin hanım ne yani benimle olmak için can mı atıyorsunuz bu hareketlerinizden bu sonucu çıkardım." Bana takılmayı ihmal etmiyordu.
" saçmalama cok ısrar ettin kıramadım."
İnanamıyormuş gibi bana baktı " senden korkulur. " deyip kahkaha attı. Şey güzel gülüyordu lanet olsun.
" aç mısın? " dedi en sevdiğim soruyu sormuştu evden cıkarken de bir sey yememistim cok açtım.
" kurt gibi hemde " dedim.
" beni de yersin korktum. "
" benimle ne zaman uğraşmayacaksın cok6 merak ediyorum."
" hep uğraşacağım insan sevdiginle uğraşır." Dedi beni şaşırtarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
merkür retrosu | ➶ 𝚃𝚎𝚡𝚝𝚒𝚗𝚐
Acción-tamamlandı Bertansoykan : Seni hatırlayacağım ve bu iş bitecek. Bertansoykan: Hemde en kısa zamanda. Bertansoykan: :) Merküretrosu : Demek beni hatırlayacaksın he. Merküretrosu: Benim de istediğim bu zaten Bertan. Merküretrosu : Beni hatırl...