Jen အိမ်ပြန်ရောက်တော့ဘယ်သူမှမရှိဘူး appa နဲ့ omma ကတော့မိတ်ဆုံစားပွဲသွားကြတယ် jen ကတော့ပျင်းတာ စိတ်ကသာမခေါ်ဖူးပြောပေမယ့် အခန်းရဲ့ပြတင်းပေါက်ကိုဖွင့်ပြီး li တို့ခြံထဲကိုကြည့်နေမိတယ် li အခန်းနဲ့ jenအခန်းနဲ့က အလည်မှာ အုတ်တံတိုင်းဘဲခြားတယ် ပြတင်းပေါက်ဖွင့်တာနဲ့မြင်ရပြီ အရက်ဆိုပြတင်းပေါင်ဖွင့်ပြီး ဟာသတွေပြောနကြ အခုတော့လည်းပျင်းလိုက်တာ li တို့အိမ်ကလဘ်းဘာအသံမှမကြားရဘူး Maidတွေသန့်ရှင်းရေးလုပ်နေတာဘဲတွေ့ရတယ်
ခနနေတော့GDဆီကဖုန်းလာတယ်
Jen="hello...."
Gd-"hello jen ကိုကလွမ်းနေတာသိလားအခုဘဲအသံလေ့ကျင့်ပြီးသွားလို့jenဆီကိုချက်ချင်းဖုန်းဆက်လိုက်တာ ဘယ်လိုလည်းကျောင်းပိတ်ထားတော့ပျင်းနေတာလား"
Jen-"ဟုတ်တယ် ပျင်းနေတာ ဒါတောင်စောနက jiနဲ့တွေ့ပြီးပြန်လာတာ အခုထိပျင်းနေတုန်းဘဲ..."
GD-"ဟုတ်လား ကို ထွက်ခဲ့ရမလား ကို လေ့ကျင့်တာပြီးပြီ.....မုန့်ဆိုင်တစ်ခုမှာဆုံကြမလား"
Jen-"ဟင့်အင်းတော်ပြီ jen ဒီနေ့အပြင်ထက်မထွက်ချင်တော့ဘူး နောက်နေ့မှတွေ့ကြမယ်လေနော်...."
GD-"ဟုတ်ပါပီ jen သဘောနော် ချစ်တယ် jen ဒါဘဲနော် ကို ပြန်ရတော့မယ်"
Jen="အင်းအင်းကောင်းကောင်းပြန်နော် jenလည်းချစ်တယ်"
GD-"ဟုတ်ပါပီဗျ အခုမှဘဲအားရှိသွားတော့တယ် ဒါဆို bye bye နော်"
Jen-"ဟုတ်ပါပီ"
Jenလည်းဖုန်းချပြီးတာနဲ့ အိမ်အောက်ထပ်ဆင်းပြီးတစ်ခုခုစားဖို့ပြင်တော့တယ်
တစ်ဖက်ပြတင်းပေါက်ကနေကြည့်နေတဲ့ကောင်လေးကတော့ငိုနေရှာတာပေါ့
Li's side
Li jenပြောသမျှကိုအမြဲနားထောင်လေ့ရှိတာမို့ အိမ်ရောက်ကတည်းကအခန်းထဲမှာသာထိုင်ဖြစ်တယ် ဘယ်လေညက်တောင်ထိုင်တာကြာခဲ့သည်မသိ jen လေးတောင်ပြန်လာသည့်အထိ li လည်း jen ပြန်လာတာသိတာနဲ့ သူ့စကားအတိုင်းမဆုံရဲလို့ ပြတင်းပေါက်ကိုမဖွင့်ဘဲလိုက်ကာစတွေကြားကနေကြည့်နေမိတယ် ပြတင်းပေါက်ကိုဖွင့်ပြီးဟိုကြည့်ဒီကြည့်လုပ်နေတဲ့ jen လေးကပျင်းနေတဲ့ပုံဘဲ အရင်ဆို li ကဟာသတွေပြောပြနေကြမဟုတ်လား jen ကိုကြည့်နေတုန်း jen ဖုန်းလာတယ် jen ဖုန်းပြောနေတာကို အသေအချာကြီးသိပ်မကြားရပေမယ့် နောက်ဆုံးပြီးခါနီးပြောလိုက်တဲ့စကားကြောင့်မျက်ရည်တွေကအလိုလိုစီးကျလာသည် 'jenလည်းချစ်တယ်' တဲ့လေ နှလုံးသားရဲ့နာကျင်မှုကမျက်ရည်တွေအဖြစ် တသွင်သွင်စီးကျလာတယ် နာကျင်လွန်းတော့ ငိုနေတာတောင်သတိလက်လွတ်ပါဘဲ ဖုန်းပြောပြီးတာနဲ့ ပြုံးပျော်ပြီး jenလေးက အခန်းကနေထွက်သွားတော့လည်း li လိုက်ကာနောက်မှာမျက်ရည်တွေစီးကျရင်း ရပ်ကြည့်နေတုန်းပါဘဲ လူတွေက ဖြစ်မလာမယ့်အရာတွေကိုမှမျှော်လင့်တက်တယ်တဲ့ li ရောအဲ့လိုဖြစ်နေပြီလား မဟုတ်လောက်ပါဘူး jen လေးကတစ်ချိန်မှာတော့ li အချစ်တွေကိုငဲ့ကွက်ပြီးပြန်စဥ်းစားပေးလာမှာပါ.....။#Chapter-8(Grief)(end)
YOU ARE READING
My friend is not in love
Fanfiction# ရောင် လည်းဒီနောက်ပိုင်းအစပ်တွေကြိုက်တော့အစပ်တွေသာရေးဖြစ်နေတယ်😁😁😁