နောက်တစ်နေ့မနက်ရောက်တော့ jen လည်းကျောင်းပိတ့ရက်မို့အိမ်မှာသာနားနေလိုက်တယ် appaနဲ့omma ကလည်း ဒီနေ့ဘယ်မှမသွားတာကြောင့်အိမ်မှာလူစုံနေတယ်
Jen's mom-" jen omma တို့ပြောစရာရှိလို့ဒီကိုခနလာပါအုံး"
Jenလည်း omma နဲ့appa နားကိုသွညးထိုင်လိုက်တော့
Jen-" ဘာပြောမလို့လည်းဟင် omma နဲ့ appa "
Jen's dad-"appa တို့ jen လေးကိုကုမ္ပဏီအလုပ်တွေကိုကူစေချင်တယ် appa တို့လည်းအသက်ကြီးနေပြီအဲ့တာကြောင့်မို့ jen လေးကျောင်းပြီးတာနဲ့ appa လုပ်ငန်းတွေကိုဦးစီးနိုင်အောင်jen လေးကို America ကိုပို့မလို့
ဟိုမှာ အဖွားတို့လည်းရှိတယ်လေ"
Jen-"ချက်ချင်းကြီးလား appa jen....."
Jen's dad-" appa တို့ကjen ကိုကောင်းစေချင်လို့ပါ ဟိုမှာဆိုလုပ်ငန်းပိုင်းဆိုင်ရာနဲ့ပိုထိတွေ့ပြီးလေ့လာလို့ရမှာမို့ ဟိုကုလွှတ်ရတာ jen appa တို့စကားကိုနားထောင်ပါ"
Jen=" jen. Jen စဥ်းစားလိုက်ပါအုံးမယ် appa"
Jen's mom-"နောက်ပြီးတစ်ခုရှိသေးတယ်"
Jen စိတ်ညစ်တာ နိုင်ငံခြားသွားရမှ.မို့စိတ်ညစ်ရတဲ့ကြားထဲ နောက်တစ်ခုကဘာလည်း
Jen-"နောက်ထပ်ကဘာလည်း omma "
Jen's mom-" jen လေးကျောင်းပြီးလို့အလုပ်ဝင်ပြီးတာနဲ့ li လေးနဲ့လက်ထပ်ရမယ်..."
Jen-"ဘာ...omma မဖြစ်နိုင်တာ"
Jen's mom-" omma တို့လူကြီးချင်းစကားပြောပြီးသွားပြီ liလေးဆိုတာလည်း ငယ်ငယ်ကတည်းကommaတို့ရှေ့မှာကြီးပျင်းလာတဲ့ကလေး jen ကိုလည်းအရမ်းအနစ်နာခံတာ ပြီးတော့ Mrs.Monoban ပြောတာအရတော့ li လေးက jen ကိုသာမန်အဆင့်ထက်ပိုတဲ့ခံစားချက်ရှိနေတာကြာပြီတဲ့ အဲ့တာကြောင့် omma တို့ကို ပြောလာတာ"
Jen="ဟာ...jen လက်မခံနိုင်ဘူး jen li ကိုလက်မထပ်နိုင်ဘူး"
Jen's mom-" omma တို့အကုန်လက်ခံပြီးပြီ omma တို့စကားကိုနားထောင်ပါ jen ရယ်"
Jen-"appa....."
Jen's dad-" appa လည်းဒီတစ်ခါတော့ jen ကိုအလိုမလိုက်နိုင်ဘူး li လေးကလူကောင်းလေးပါ appa တို့မျက်စိရှေ့တင်အရွယ်ရောက်လာတဲ့ကလေး jen လေးကိုလည်းအရမ်းဂရုစိုက်တာ လက်ခံလိုက်ပါ jen လေးရယ်"
Jen-" ဟာ appa တို့ကဘာလို့ jen ကိုမတိုင်ပင်ဘဲအခုလိုလက်ခံကြတာလည်း"
Jen's mom-" jen ကိုအရင်တိုင်ပင်ရင် jen ကလက်ခံမှာမှမဟုတ်တာ အဲ့တာကြောင့် မပြောတော့တာ အခုတော့သိပြီမဟုတ်လား မှတ်ထားနော် jen နိုင်ငံခြားကပြန်လာတာနဲ့ li လေးနဲ့လက်ထပ်ရမယ် jen မှာ li လေးကိုငြင်းပိုင်ခွင့်မရှိဘူး li လေးကိုတစ်ခုခုပြောလို့ စေံစပ်ထားတာပျက်ရင် jen လေး omma အဆိုးမဆိုနဲ့"
Jen-"ဟာ omma တို့ကလည်း jen မှအဆင်မပြေတာကို.... "
Jen(s mom-" jen တော်ပီ အခန်းထဲဝင်တော့ ညကျရင် li လေးတို့အိမ်မှာညစာသွားစားရမယ် အကုန်လုံးပြင်ဆင်ထားပါ omma ဘာအသံမှမကြားချင်ဘူး"
Jen လည်းစိတ်တိုတိုနဲ့ အခန်းထဲကိုစောင့်အောင့်ပြီးဝင်လာခဲ့တယ် ဘာတွေလည်း li နဲ့လက်ထပ်ရမယ်တဲ့ omma တို့က jen ကိုတစ်ခါမှအခုလိုအမိန့်မပေးဖူးဘူး ဒီတစ်ခါတော့တကယ်အတည်ဖြစ်လိမ့်မည် jen ရူးချင်သည် ဒါကို li ရောသိနေတာလား....
At li's side
Li-"ဗျာ ဖွားဖွား.jen ကျောင်းပြီးရင် jen နဲ့သားကလက်ထပ်ရမယ် ဘယ်လိုဖြစ်သွားတာလည်း"
ဧည့်ခန်းထဲမှာအံ့သြမှုတွေအပြည့်နဲ့ကောင်လေး
ဘယ်ကနေဘယ်လိုတွေဖြစ်သွားမှန်းမသိပေမယ့် li က jen နဲ့လက်ထပ်ရမယ်တဲ့လေ
Mrs.Monoban-" မြေးလေးက jen လေးအပေါ်သာမန်အဆင့်ထက်ပါိနေတာဖွားကသိတာပေါ့မြေးလေးရဲ့ အဲ့တာကြောင့် ငါ့မြေးလေးနောက်မကျရအောင် jen လေစတို့အိမ်ကိုကမ်းလှမ်းလိုက်တာ သူတို့ဘက်ကလည်းလက်ခံတယ်လေ မြေးရဲ့"
Li-"လက်ခံတယ်တဲ့လား jen ဆိုရင်တော့လုံးဝလက်ခံမှာမဟုတ်ဘူး"
Mrs.Monoban-"ညကျရင် သူတိူ့ကိုထမင်းဖိတ်ကျွေးမလို့လုပ်ထားတယ် အဲ့ကျရင် jen လေးနဲ့သေချာစကားပြောလိုက်နော်မြေးလေး"
Li-" nae ဖွားဖွား "
Liလည်းအခန်းထဲဝင်ခါပြီးတွေးနေမိတယ် တကယ်ဘဲ jen နဲ့လက်ထပ်ရမှာလားကျောင်းပြီးရင် ကိုယ့်ကိုကိုယ်မယုံနိုင် အခန်းထဲမှာ jen အကြောင်းသာထိုင်စဥ်းစားနေမိတယ် အချိန်အတော်ကြာသွားပြီး ညအချိန်ရောက်တော့ အောက်ကMaid တွေကတော့ထမင်းစားပွဲအတွက်ပြင်ဆင်နေကြတယ် li လည်းရေချိုးအဝတ်အစားသေချာလဲပြီးအောက်ထပ်ကိုဆင်းသွားလိုက်တယ်
Li-" arjima ထမင်းစားပြီးရင်အချိုတည်းဖို့ စတော်ဘယ်ရီသီးနဲ့ချောကလက်များများလုပ်ပေးထားပါ"
Arjima="ကောင်းပီနော် li လေး"
Li-"nae "
Li လည်းဆိူဖာပေါ်မှာထိုင်နေတဲ့အဖွားနားမှာထိုင်နေမိတယ် ခနနေတော့
Jen's dad-"အန်တီMonoban ကျွတ်တော်တို့ရောက်ပီနော်"
Mrs.Monoban-"kim တို့တောင်လာပီဘဲ လာလာထမင်းစားဝိုင်းကို အကုန်အဆင်သင့်ပြင်ထားပေးတယ်"
Jen(s mom-" nae jen ဖွားကိုနှုတ်ဆက်လိုက်လေ"
Jen="nae အဖွားမတွေ့ရတာကြာပြီနော်"
Mrs.Monoban-"ဟုတ်တာပေါ့ jenလေးရယ် လာလာထမင်းစားခန်းထဲကို jen အကြိုက်တွေအကုန်ချက်ထားပေးတယ်"
Jen-"nae"
Jen လည်းအဖွားဘေးမှာရပ်နေတဲ့ li ကိုမျက်စောင်းထိုးပြီးအဖွားနဲ့အတူထမင်းစားခန်းထဲဝင်လာခဲ့တယ် ထမင်းစားခန်းထဲရောက်တော့နရာတွေသေချာထိုင်ပြီး ကိုယ်တော်ချောက jen ရှေ့မှာလာထိုင်ပြီး jen ကိုကြည့်နေပြန်တယ် သူကအဲ့လိုကြည့်နေမှတော့ jen ကထမင်းကိုဘယ်လိုစားရတော့မလည်း နဂိုကတည်းကမကျေနပ်ရတဲ့ကြားထဲ
Mrs.Monoban-" jenလေးထည့်စားနော် အဖွားကအကုန်လုံးကိုသေချာပြင်ခိုင်းထားတာ"
Jen-"nae ဖွားဖွား jen အကြိုက်တွေပါဘဲ"
Jen လည်းအရှေ့ကကြည့်နတဲ့သူကိုမသိချင်ယောင်ဆောင်ပြီးသာဆက်စားနေလိုက်တယ် ထမင်းမစားဘဲ ဘာလို့ထိုင်ကြည့်နေမှန်းမသိ....
Jenတို့လည်းထမင်းစားပြီးလို့ဧည့်ခန်းဆိုဖာမှာထိုင်တော့
Jen-" jen liနဲ့စကားခနပြောချင်တယ်"
Jen's mom-" jen..."
Jen-"jen ဘာမှမပြောပါဘူး ဒီတိုင်းပြောစရာရှိလို့ပါ....liစကားပြေညရအောင်ခြံထဲမှာ
Li-"inn သွားရအောင်လေ jen"
Li တိူ့လည်းခြံထဲဆင်းလာတော့
Jen-"appa နဲ့ omma က jen ကိုတစ်ခါမှအတင်းအကြပ်မပြောဖူးဘူး li နဲ့လက်ထက်ဖို့ကိစ္စက ပထမဆုံးဘဲ"
Li-" jen.....liလေ"
Jen-" jen America ကိုသွားတော့မှာ "
Li-" ဘယ်လိုဖြစ်လို့"
Jen-"appa လုပ်ငန်းတွေကိုကျောင်းပြီးရင်ဦးစီးနိုင်အောင် အဲ့တာကြောင့်သွားမှာ ပြီးတော့ ဒီတလောအတွင်း ပျော်ပျော်နေချင်တယ် li jen ကိုချစ်လား"
Li-"ချစ်တာပေါ့ jen ရယ် li အရမ်းချစ်တာ.."
Jen-" li jen ကိုဘယ်လောက်ထိချစ်လည်း jen စမ်းသပ်မယ် li ခံနိုင်မလား"
Li-"ပြောပါ li ကိုပြော li ဘာမဆိုစပ်းသပ်ခံမယ်"
Jen-" jen ကိုစောင့်နေ..... jen ကိုappa တို့က လေးနှစ်ဘဲလွှတ်တာဆိုပေမယ့် ဟိုရောက်လို့ကျောင်းပြီးရင် jen ပျော်သလောက်နေမယ် li ကိုမချစ်လာမချင်းပေါ့ ရှင်းရှင်းပြောရရင် jen ကိုယ်မချစ်တဲ့သူနဲ့လက်မထပ်ချင်ဘူး အဲ့တော့အဲ့နှစ်တွေအတွင်းမှာ jen li ကိုချစ်နိုင်အောင်ကြိုးစားပေးမယ် jen လက်မခံနိုင်သေးမချင်း ကိုရီးယားကိုပြန်မလာဘူး ပြန်လာတာနဲ့li ကိုလက်ထပ်ရမှာလေ li jen ကိုစောင့်နိုင်မလား..."
Li ဘာပြောရမှန်းမသိဘူး jen စဥ်းစားပေးမယ်ဆိုတာနဲ့တင် li ကျေနပ်နေပြီခေါင်းကိုအလျင်အမြန်ညိမ့်ရင်း
Li-"စောင့်မယ် li jen ကိုစောင့်မယ်.jen ကသာ li အချစ်တွေကို မြင်အောင်ကြည့်ပြီးပြန်ချစ်လာနိုင်အောင်ကြိုးစားပေးပါနော်"
Jen-" ကောင်းပီလေ ဒါပေမယ့် appa နဲ့ omma တို့ကိုတော့အခုလိုပြောတာပြန်မပြောနဲ့နော် မဟုတ်ရင် jen အပြီးအပိုင်ထွက်သွားမှာနိုင်ငံခြားကို.."
Li-" အဲ့လိုမလုပ်ပါနဲ့ li မပြောပါဘူးနော် ကျေးဇူးပြုပြီးjen က li ကိုစဥ်းစားပေးပါ"
Jen-"ကောင်းပီလေ ဒါဆိုလက်ထပ်ပွဲကိုသဘောတူလိုက်ပြီ...အထဲဝင်ရအောင်"
Li-" inn jen"
Liနဲ့ jen လည်းအထဲပြန်ဝင်လာခဲ့ပြီး နှစ်ယောက်လုံးလက်ထပ်ပွဲကိုလကိခံတဲ့အကြောင်းပေါပြတော့ လူကြီးတွေကပျော်နေကြတယ် li လည်းပျော်ပါတယ် ဒါပေမယ့် jen နဲ့အကြာကြီးခွဲရအုံးမှာပေါ့ ရပါတယ် jen အတွေးထဲမှာ li ကိုစဥ်းစားပေးဖို့ရှိနေရင်ကိုရပြီ ကြာလာရင် jen လည်း li ကိုချစ်လာမှာပေါ့
#Chapter-13(end)
#အကြောင်းအရာတွေကိုဖျတ်ပြီးတင်ပေးနေတော့တိုနေတာပါတချို့အပိုင်းတွေရှည်ပါတယ် ပြီးတော့ပြောပြီးသားပါနော် တစ်နေ့တစ်ပိုင်းပါဘဲ😉အပိုမရပါဘူး😌
YOU ARE READING
My friend is not in love
Fanfiction# ရောင် လည်းဒီနောက်ပိုင်းအစပ်တွေကြိုက်တော့အစပ်တွေသာရေးဖြစ်နေတယ်😁😁😁