At jen's side
Ji-" အန်တီရေ jenရောဟင်"
Jen's mom-" ji လေးပါလား jen လေးကအပေါ်ထပ်မှာ မနေ့ကပြန်ရောက်ကတည်းကအောက်ကိုဆင်းမလာသေးတာသမီးရေ ဘာဖြစ်နေမှန်းအန်တီတို့လည်း jen ကိုနားမလည်တော့ပါဘူး အရင်ကလည်း li ကိုလက်မထပ်ချင်ဘူးတဲ့ အခု liလေး ကလက်ထပ်ပွဲကိုယုတ်သိမ်းပေးတော့လည်း အခန်းအပြင်ကိုထွက်မလာတော့တာသမီးရေ သွားကြည့်ပေးပါအုံးအန်တီတို့လည်းစိတ်ချမ်းသာအောင်လွှတ်ထားပေးတာ သမီးကကြည့်ပေးပါအုံး "
Ji-" ji ကြည့်ပေးပါမယ် ဘာမှာစိတ်မပူနဲ့နော်အန်တီ ဒါဆို ji jen ဆီသွားလိုက်အုံးမယ် "
Jen's mom-" inn သမီး "
Jiလည်အပေါ်ထပ်က jen အခန်းဆီလာပြီးတံခါးဖွင့်လိုက်တော့ပြတင်းပေါက်အောက်မှာထုင်ကာငိုနေတဲ့ jen ji လည်း jen အနားအမြန်သွားလိုက်ပြီး
Ji-" jen.... ဘာလို့ငိုနေတာလည်းဟင် ji ကိုကြည့်ပါအုံး "
Jen-" ji ya....."
Ji ကိုဖက်ပြီးငိုနေတဲ့ jen ကိုji နှစ်သိမ့်ပေးနေမိတယ် အစောကတည်းကနောင်တရမှာဆိုးလို့အတန်တန်စားခဲ့ပေမယ့် jen ကနားမထောင်ခဲ့ဘူး အခုလိုအခြေအနေမှာတော့ jen ခံနိုင်ရည်ရှိမနေခဲ့ဘူးလေ ji လည်းသူငယ်ချင်းဖြစ်သူကိုကြည့်ရတာသနားလာသည် ဘယ်လိုဘဲအပျော်လုပ်ခဲ့လုပ်ခဲ့ မခုလိုပုံစံမြင်မိတော့လည်းအဆင်ပြေအောင်ကူညီချင်မိတယ်
Jen-" ji ya...li ကိုလေ li ကိုဝိုင်းကူပြောပေးပါအုံးဟာ jen ကjen က li ကိုအရမ်းချစ်တာပါလို့ နောင်တတွေလည်းရနေပြီမို့ကျေးဇူးပြပြီး ကျေးဇူးပြုပြီး တခြားတစ်ယောက်နဲ့အတူမရှိပါနဲ့ လို့ပြောပေးပါ နောက်ပြီး jen ကို...jen ကိုဘဲအရင်လိုပြန်ချစ်ပေးအောင်ပြောပေးပါအုံး ji ရယ် jen လေ..jen li ကိုအရမ်းလိုတာ li jen ကိုချစ်တယ် စောင့်နေတယ်ဆိုတဲ့အသိနဲ့အမြဲပျော်နေရတာ jen လေမှားသွားတယ် ji ရယ်...li ကိုမျှော်လင့်ချက်ရစေလောက်အောင်တောင် jen မလုပ်ခဲ့ဘူး ရည်းစားတွေလည်းထည်လည်တွဲခဲ့တယ် li အချစ်ကိုတန်ဖိုးမထားသလိုဖြစ်သွားတယ် ji ရယ်...အမှန်တော့...အမှန်တော့...jen.လေ.. jen li ကိုဘဲချစ်တာ li ကိုဘဲလက်ထပ်မှာ li တစ်ယောက်တည်းကိုဘဲ jen ဘဝ jen ရဲ့အရာရာကိုပုံအောချင်တာ jen liကိုချစ်တယ် jen မခံစားနိုင်ဘူး ji ရယ်....အဲ့အမျိုးသမီးနဲ့ li အတူရှိနေတာကို jen တွေးရင်းနာကျင်နေရတယ်နှလုံးသားတစ်ခုလုံးက နာကျင်နေရပြီ jen မှားသွားတယ် ji ရယ်....."
ပြောကာငိုနေတဲ့ jen ကိုအခုမှနောင်တရရလားဆိုတဲ့စိတ်နဲ့ဒေါသထွက်မိပေမယ့် အဲ့လောက်ထိမခဲစားဖူးတဲ့ငိုနေတဲ့ သူငယ်ချင်းဖြစ်တဲ့ jen ကို ji သနားမိပြန်တယ် jiလည်း jen ကိုသေချာဖက်လိုက်ပြီး
Ji-" jen ရယ် အခုချိန်မှနောင်တတွေရနေတော့ဘာထူးမှာလည်း အစကတည်းက ji တားခဲ့တယ်လေအဲ့လိုတွေမလုပ်ဖို့ ကြည့်ပါအုံးအခုတော့ jen ခံစားနေရပြီ လွန်ခဲ့တဲ့ နှစ်တွေတုန်းက oppa.li လည်း jen လိုခံစားခဲ့ရတာ....နောက်တော့သူ jen ကိုလက်လျော့သွားခဲ့တယ် သူ့ဘေးနားမှာရှိတဲ့ unnie rene ရဲ့အချစ်ကိုနားလည်ပေးဖို့သူကြိုးစားနေပြီ...နောက်ကျနေပြီ jen ရဲ့.... jen သိရဲ့လား...ဘာလို့..ဘာလို့...အခုကျမှအခုလိုငိုနေရတာလည်း jen ရယ်..."
Jen-" li ကိုချစ်လို့ li မရှိရင် jen သေမှာ ဘဝမှာ li တစ်ယောကအတည်းကိုဘဲပထမဆုံးနှလုံးသားထဲကနေစပြီးနက်နက်ရှိုင်းရှိုင်းချစ်ဖူးတာ..ji သိရဲ့လား မနေ့ကလေ li အိမ်ရှေ့မှာ ဟိုအမျိုးသမီး က li ...li ကိုနမ်းနေတာ..အဲ့မြင်ကွင်းက jen ကိုအရမ်းနာကျင်စေတယ်.jen ကြောက်တယ် ji li ကိုသာဆုံးရှုံးရမယ်ဆို jen သေမယ် ji ရယ်.."
Ji-" jen သတိထားပါအုံး အဲ့လိုမပြောရဘူးနော်...jen li ကိုချစ်တယ်မဟုတ်လား ပြန်ကြိုးစားကြည့်ပေါ့အခုလိုအရှုံးသမားလိုထိုင်ငိူနေလို့ li က jen ဆီပြန်လာမှာမဟုတ်ဘူးလေ jen.ကြိုးစားရမယ် အများကြီး jen အချစ်တွေကို oppa li ကိုသေချာထုတ်ပြရမယ် အဲ့လိုလုပ်မှပေါ့ မဟုတ်ရင် oppa li ကဘယ်သိမှာလည်း...."
အဲ့တော့မှ jen ကအငိုရပ်ပြီး
Jen-" ji ji ပြောတာမှန်တယ် li ကို..li ကို jen အချစ်တွေအကြင်နာတွေကိုသေချာထုတ်ပြရမယ်....ဒါပေမယ့် jen liဆီကိုဘယ်လိုသွားရမလည်းဟင် li ကအေးတိအေးဆက် ဆက်ဆံနေပြီ jenအပေါ်ကို..."
Ji-" အခုငိုနေတာရပ်တော့ မျက်နှာသစ်ပြီး အဆင်ပြေရင်ထွက်ခဲ့ li ခြံထဲသွားကြမယ် ဟိုမှာလူစုံနေတာ...."
Jen-" ဒါဆိုနင်က li ဆီလာတာလားဘာဖြစ်လို့လည်း "
Ji-" oppa li နေမကောင်းလို့လေမနေ့ကကအိပ်တာတော်တော်ညနက်သွားလိူ့မနက်ကျထလို့မနိုင်တော့ဘူးလေ အဲ့တာမို့လာကြတာအခုတော့တော်တော်သက်သာနေပြီတဲ့လေ ခြံနောက်ကနေကြာခင်းမှာထိုင်နေကြတယ် အဲ့တာငါကနင့်ကိုလာခေါ်တာ..."
Jen-" ဘာ li နေမကောင်းဖြစ်တယ်ဟုတ်လား စောစောကတည်းကဘာလို့မပြောတာလည်း.."
Ji-" နင်ကငိုချည်းဘဲငိုနေတာကို.."
Jen-" မဖြစ်သေးပါဘူး li ဆီသွားရမယ်. "
ပြောရင်းနဲ့ရေချိုးခန်းထဲဝင်သွားတဲ့ jen တစ်ယောက် ကိုယ်လက်သန့်စင်ပြီးတော့ အကျီလဲကာ အဆင်ပြေသွားပြီဆိုတော့မှ
Jen-" သွားကြရအောင် jiငါ li ကိုတွေ့ချင်နေပြီ.."
Ji-" စောနကရုပ်နဲ့တခြားဆီဘဲ လာသွားကြမယ်.."
Jiလည်း jen ကိုခေါ်ကာ oppa li တို့ဆီပြန်လာခဲ့လိုက်တယ်
#Chapter-(21)(end)
YOU ARE READING
My friend is not in love
Fanfiction# ရောင် လည်းဒီနောက်ပိုင်းအစပ်တွေကြိုက်တော့အစပ်တွေသာရေးဖြစ်နေတယ်😁😁😁