-KakaoTalk-
-Kediler ve İnsancık-
Nam Joon :
Jimin...
Jungkook...
Çevrimiçi olduğunuzu görebiliyorum.
Buraya gelin ve bize anlatın güzellerim.
YoonGi :
Bakın şu an o evde değiliz.
Onlarla kavga ettim...
Haklısınız her şeyi biliyoruz ancak sizden dinlemek istiyoruz.
Sizi bir daha o eve göndermeyeceğim. Gerekirse Joon'da bile kalmayız hepimiz bir ev tutar beraber yaşarız olur mu?
Nam Joon :
Saçmalama YoonGi.
Ben de kalacaksınız hepiniz.
Hatta isterseniz buradan gideriz.
Her şeyinizi üstleneceğim sadece cevap verin hadi güzellerim.
Jungkook :
Hyung..
Teşekkür ederiz.
Jimin :
Bize bakmak veya yanınıza almak zorunda değilsiniz.
Birkaç gün dışarıda kalsak da olur zaten bir iş bulup hemen çalışacağız.
Yine de teşekkür ederiz.
Nam Joon :
Neredesiniz siz?
Jungkook :
Dolaşıyoruz öyle şu an bir yere gidemeyiz.
YoonGi :
Jungkook Jimin
Bakın biliyorum sizin için zor, şu an uzaklaşmak ve biraz düşünmek istiyorsunuz ama tek olmaz.
Hadi bize konum atın ve gelip alalım sizi.
Beraber bir yolunu bulabiliriz.
Jungkook :
Pekala
*Konum*
Nam Joon ve YoonGi sahilde olan Jungkook ve Jimin'i almak için hızla evden çıkmış ve yola koyulmuşlardı. YoonGi Min-Hee ile konuştuktan sonra araya Kyung-Min ve Nam Joon girince ortam iyice gerilmişti. YoonGi işitmek istemediği tüm iğrenç hakaretleri işitmişti. Nam Joon Min-Hee ile iletişimini kesmişti... Belki de YoonGi boynunda biraz gözyaşı da dökmüş olabilirdi.
Min-Hee hiçbir şey olmamış gibi gününe devam etmeye çalışıyordu ancak bazen boş bulunup "Jimin" ya da "Jungkook" diye seslenebiliyordu. Evinin sessizliğine hala alışamamıştı ancak içerisinde hiçbir şekilde bir pişmanlık duygusu yoktu.
Kyung-Min koltuğuna yayılmış gelen mailleri okurken yanına sokulmuş ve yanağına bir öpücük bırakmıştı.
"Evini temizletmemiz gerek her taraf iğrenç şeylerle dolu. Odaları bile kedi kokuyor."
"Yeter artık Min... Daha fazla ileriye gitme."
Min-Hee Jungkook ve Jimin'in kokusunu çok severdi. Her zaman bir kedi dışında bebek gibi koktuklarını söylerdi. Mutfakta bir şeylerle ilgilenirlerken arkalarından sessizce sarılıp boyunlarını koklardı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cat Boy/ JJK
FanfictionYayım Tarihi : 14.06.2021 16 :27 Bitiş tarihi : 24.07.2021 17:15 Düzenlenme tarihi : 04.12.2022