Dean Winchester: Espirili, özellikle kardeşine düşkün, yemek yemeyi seven, kadınlara karşı ilgisi olan çapkın büyük kardeştir. Kardeşi Sam'i herşeyi koruma pahasına yapamayacağı şey yoktur. 4 yaşında annesini olağandışı bir yangında kaybedince babasının onu yetiştirmesiyle avcı olmuştur.
Sam Winchester: Dean'in küçük kardeşidir. Annesini daha 6 aylıkken kaybetmiştir. Avcılığa bulaşmamak için evi terk edip Stanford'da hukuk okumaya başlamıştır. Fakat bir gün abisi Dean gelip babalarını bulmak amacıyla yola çıkmıştır. Eve döndüğünde sevgilisinin tıpkı annesi gibi tavanda yanmasını görmüştür ve bu olay üzerine Dean ile avcılığa başlamıştır.
John Winchester'ın ölümünün üzerinden 2 yıl geçmişti. Sam ve Dean motel motel gezip avcılığa devam ediyorlardı. Bazen 2. babaları gibi olan Bobby ile avlanıyorlardı. Ve yine vampir yuvasını mahvetmişlerdi Winchesterlar. Bobby'nin evine döndüklerinde gece yarısı 4'tü ve çok yorgunlardı. Dean, Sam'e;
- "Bugün baya yorucuydu Sammy ben yatıyorum yarın sabah leptoundan bakalım iş varmı ben hızımı alamadım." dedi ve biraz tebessüm ederek yattı yatağına.
Bobby'de bağırarak;
-"Ses yapmayın gerzekler yatın uyuyun. dedi ve oda yatıp uykuya daldı.Saat 5 civarlarında kapı birden çalmaya başladı. Sam yarı uyanık yarı uykulu bir şekilde kızarak kapıya giderken o arada Dean'de kalktı.
Dean sinirli bir şekilde;
-" Kim bu?"
Winchesterler yanlarına silahı alıp kapıyı açtıklarında baya şaşkınlardı. Karşılarında kızıl saçlı tatlı bir kız vardı. Sam ve Dean aynı anda;
- "Charlie?"
Charlie ise gülerek;
- "Merhabaa Sürtükler."
Arkadaşlar hikayem bildiğimiz Supernatural'dan farklı olucak. Okuyup oy verirseniz çok mutlu olurum. Şimdiden çok teşekkürler :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SUPERNATURAL
FanfictionOnlar avcı. Yaratık avcısı. Tanışmaları tuhaftı. Tek gerçekleri yalan. Fazla düşmanları var. Eve, Crowley. Aslında düşman gibide değil. Ayinler ve büyüler. Ölüp geri gelenler. Belki biraz aşk? Bunlarla başa çıkabilicekler mi? Merak ediyorsanız okuma...