Dean, Sammy ve Charlie bu üç isim kötülükle ve karanlıkla savaşıyorlar. Eminim normal bir insan Dean Sam ve Charlie'nin yaşadıklarını yaşasa normal olamazdı fakat şöyle bir şey var Winchesterlar ve Charlie'de pek normal kişilerde değildi. Dean, Sam ve Charlie'yi kaç yaşına gelirlerse gelsin kollamaya devam edecekti, çünkü çok sevdiği masum insanlar Dean tarafından ölmüş ve öldürülmüştü. Charlie'de bunların arasına katılmış ama Dean, Charlie'yi döndürmek için elinden ne geliyorsa onu yapacaktı ama küçük kardeşi Sammy olmadan tek başına yapacaktı. Castiel ise hala John ve Crowley'in yerini arıyordu ama hala bulabilmiş değildi, Castiel'de Winchesterlar'a bulaştığından beri işleri hiç iyi gitmemişti buna rağmen Dean ve Sam'i çok seviyordu. Bu aslında bir aile olayıydı Bobby'nin bir sözü vardı zaten ''Aile Kan Bağıyla Olmaz Evlat'' Dean bu olayları sadece kendi aşabileceği ve sonundada kardeşiyle, babasıyla, Charlie'yle mutlu olmak istiyordu. Dean tek başına İmpala'ya atlayıp gitti Charlie'yi kurtarmak için.
Dean arabadayken başta ne yapacağını bilmiyordu, sonradan düşündü ki şeytanla anlaşma yapmak yine başlarına bela almalarına sebep olacaktı. Pek umudu yoktu ama kilisede dua edecekti Tanrı'ya Meleklere dua edecekti Dean Winchester.
Kiliseye vardığında etrafta kimse yoktu. Oturdu Dean ve sesli bir şekilde dua etmeye başladı artık dua son umuduydu. Şöyle diyordu Dean '' Ben Dean Winchester. Tanrım senin olduğuna inanıyorum ama senin bize inandığına inanmıyorum. Sevdiğim herkesi teker teker kaybediyorum bundan bıktım, yoruldum artık. Sadece doğru şeyi yapmaya çalışırken yanlış olanı yapmaktan da yoruldum Tanrım, eğer oralardaysan varsan senden tek isteğim Charlie'nin geri dönmesi. Çok şey feda ettik Sam'le. Ne olacaksa bana olsun ben kendimide feda ederim ama Sam, Charlie, babam onlar iyi olsunlar Tanrım yalvarıyorum sana.'' Dean umutsuz bir şekilde kiliseden dışarıya çıkarken karşısında güzel giyinimli esmer bir adam görür Dean bu adamın '' Melek '' olduğunu düşünür ve sorar;
- ''Sen de kimsin?'' diye sorar der Dean. Adam cevap verir ''Adım Joshua Tanrı'nın bir meleğiyim. Şimdi Dean Winchester parmağımı şıklatacağım ve Charlie geri dönecek. Hemen git eve Dean.'' Joshua parmağını şıklatır ve Dean tam o anda hayal görür. Kafasında yanan bir ortamda ona işkence edildiğini görür. Melek Joshua'ya '' Şerefsiz'' diyerek İmpala'ya biner ve aklındakiler o hayal neydi, bir de Charlie'ye ne oldu ?
Charlie parmağı şıklatmasının ardından anında uyanır. Sam gördüğünde inanamaz ve sarılma geçer aralarında, Charlie ailesiyle beraber olduğunu abisiyle beraber olduğunu söyler. Sam'de;
-'' Sen öldün cenetteydin Charlie'' der ve Sam herşeyi anlatır
Charlie bir an inanamaz ve tekrar sarılır Sam'e.
Dean eve geldiğinde karşısında Charlie'yi canlı görünce yüzünde mükemmel bir tebessüm belirir ve Charlie'ye koşa koşa gider sarılır. "Bundan sonra hep yanımızdasın kız kardeşim hiç ayrılmayacağız."
Sammy, Dean'i bir kenara çekip "Yine ne yaptın Dean ? Hemen açıkla lütfen." Dean Sam'e "Sakin ol Sam anlatacağım herşeyi" diyerek karşılık verir.
Dean Sammy'e kiliseye gittiğini dua ettiğini anlatınca, Sam baya şaşırır ve Sam şunu söyler ;
-"Dean biliyorsun dimi biz beraber olduğumuzda aşamayacağımız zorluk yok. Bu savaşta kahramanca savaşıp kahramanca ölmez bize yakışır ve babamıda ne pahasına olursa olsun kurtaracağız". Dean şunu ekleyerek devam eder ;
-"Güven bana babamızı kurtaracağız Sammy ve kazanacağız. Ve yolumuza çıkanlarada Tanrı yardımcıları olsun".18. Bölüm Sonu
Özel nedenlerimden dolayı bölüm aylar sonra yayınlandı. Ve hikaye yayınlanalı 1 sene oluyor neredeyse, ben bu hikayenin devam etmesini istiyorum ve artık da düzenli olarak her hafta yeni bölüm gelecek. Mayısın sonuna kadar yayınlamaya devam edeceğim okunmaya ilgiye göre devam edip etmeme kararı alacağım. Desteğinize ihtiyacım var sizleri seviyorum. Yeni bölüm haftaya geliyor. Yeni bölümde güzel senaryolarla ve nefes kesen hikayeyle haftaya görüşmek üzere :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SUPERNATURAL
FanfictionOnlar avcı. Yaratık avcısı. Tanışmaları tuhaftı. Tek gerçekleri yalan. Fazla düşmanları var. Eve, Crowley. Aslında düşman gibide değil. Ayinler ve büyüler. Ölüp geri gelenler. Belki biraz aşk? Bunlarla başa çıkabilicekler mi? Merak ediyorsanız okuma...