İMPALA

551 159 19
                                    

"Çünkü o, 1967 model Chevrolet İmpala evrenin en önemli arabası"Supernatural izleyenler için bu replik en efsane repliklerdendir. Evet İmpala hikayemizin gizli kahramanı. Sam ve Dean'ın en güzel, en kötü, en duygusal zamanlarını, en unutulamaz anılarını geçirdikleri yerdir İmpala. Dean'ın bebeği, Sammy'nin evi olarak gördüğü bir objedir İmpala. Kısaca İmpala Dean ve Sam için bir arabadan daha fazlası herşeydir.

Dean son zamanlarda uğraştıkları olaylardan dolayı yıpranmış ve İmpala'ya fazla özen gösterememişti, sabah kalktığında Charlie uyuyor, Sam'de bilgisayarından kendilerine iş bakıyordu. Dean ;
-"Günaydın Sammy. Babamdan haber var mı veya iş." Sammy kafasını iki yana sallayarak hayır işareti yapar.

Dean Sammy'e ;
-"Dostum kaç saat uyudun dün gece ?" Sam "iki veya üç saat" der ve Dean kardeşine dikkat etmesini söyler. Dean İmpala'ya gidip bebeğine bakacağını söyler ve garaja gider.

Dean garaja gittiğinde İmpala'yı bebeğini göremez ve birden morarır. Sam'in yaptığı bir şaka olarak düşünür başta ve hemen kardeşinin yanına koşar. Sam'in böyle birşey yapmadığını öğrenince, "Charlie sen kal, toparlanman lazım. Sammy gidiyoruz.

Sam ve Dean, Bobby'nin külüstür arabalarından birini almıştır. Yolda giderken sinirli olan Dean'ı Sam yatıştırmaya çalışır ;
-"Dostum 6 km ötede bir karakol var oraya gidip kameralara bakalım belki bir şey çıkar." Winchesterlar karakola gittiklerinde kendilerini FBI ajanı gibi tanıtıp kamera kayıtlarını incelerken, İmpala'yı sarışın bir fıstık kullandığını görür. Dean sinirlerine zor hakim oluyordur. Sam hemen kadının adresini, ismini alır ve Winchesterlar yola çıkar adrese doğru.

Yolda Dean Sam'e sorar ;
-"Neden bir kadın böyle birşey yapsın ki anlayamıyorum." Sam düşünceli bir tavırla "Adrese gidince öğreneceğiz Dean."

Dean ve Sam ormanlıkta bahçeli güzel bir evin önünde İmpala'yı görürler. Dean "Tanrı'ya şükürler olsun" eve girerlerden sarışın kadın çıkar. Winchestlerlar anında silahlarını çıkarırlar ve kadına doğru silahı tutarlar. Kadın "Sakin olun" diyerek konuşmaya başlar ;
-"Size Crowley'den mesajım var, dikkatinizi çekmek için İmpala'yı çaldım ve peşime düştünüz." Dean hemen konuşmasını bölerek "Sen Crowley'i nereden tanıyorsun sürtük?"

Kadın adının Billie olduğunu söyler ve ;
-"Ben bir şeytanım sizi aptallar ve Crowley babanızla birlikte, pardon şeytan babanızla birlikte büyük birşey planlıyorlar ve bu şey dünyanın bile sonunu getirebilir." Dean tam saldıracakken kızın ağzından siyah duman çıkar ve şeytan gider. Dean ve Sammy bir çıkmazdadırlar, ne yapacaklarını bilmiyorlardır. Sam "Dean birşeyler yapmamız lazım artık." Dean şunu ekler ;
-"Ne yapmamız gerektiğini bilmiyorum Sammy. Tek bildiğim babamı bulup bir şekilde iyileştirmemiz lazım olduğunu biliyorum. Şimdi bebeğime gidip onla biraz hasret gidereceğim sonra da sana söz veriyorum kardeşim bir yol bulacağız." Sam'in kafası karışıktı ve aynı zamanda babası yüzünden kötüdür.

Dean ve Sam İmpala'ya bindiklerinde Dean'in yüzü gülüyordur. Sam'e dönüp "İşte benim bebeğim Sammy. Şimdi eve dönüp Charlie ile birlikte işe koyulmalıyız."

Sam Dean'e cevap olarak "Eve dönmemize gerek yok. Çünkü biz zaten gerçek evimizdeyiz Dean." Sam'in bu sözü Dean'in yüzünü güldürür. Ve Dean radyodan Bob Seger'dan Night Movies'i açar ve keyifli bir şekilde bebeğini sürer.

                 19. Bölüm Sonu

İmpala bölümü sizlerle

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


İmpala bölümü sizlerle. Umarım iyi bir bölüm olmuştur, sizlerin takdirinde. Haftaya 20. Bölümde görüşmek dileğiyle. :))

SUPERNATURALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin