Şeytan'ın Oğulları

547 214 10
                                    

Sonun geldiğini hissediyordu Dean Winchester öyle kötüydü ki o kadar çok şeyler yaşadılar ki kardeşiyle beraber. Dean sonsuza kadar kurtulmak istiyordu bıkmıştı çünkü bu işten ve karşısında Crowley'in yanında babası John Winchester'ı görünce Sam'le beraber inanılmaz duygu yoğunluğu yaşıyorlardı fakat gariptir ki John Winchester çok soğukkanlıydı karşılarında.

Dean ve Sam'in babalarını görmeden önce Crowley cehennemde hala işkence gören John'u kurtarır fakat John'un ruhu şeytanlaştırılmıştır ve ne Dean'i ne Sam'i ne de Mary'i kimseyi hatırlamıyordur. Crowley her seferinde Winchester kardeşlere ve Castiel'e kaybettiği için yeni planlar hazırlamaktadır. John'la beraber bir ittifak kurmuşlardır cehennemde.

Charlie'nin her zerresi önce Crowley'i öldürmek sonra da kendi ölmek istiyordu. Mezarlığa doğru sinsi adımlarla gittiğinde Dean, Sam, Castiel ve Crowley'i karşı karşıya görür fakat fakat yanlarında iri bir adam daha vardır Charlie inanamaz evet o John Vinchesterdır.

;'Aman Tanrım bu imkansız.' diye geçirir içinden Charlie ve onların yanına gider.

John çocukların yanına gider ve der ki ; 'Hepiniz öleceksiniz yok edeceğim sizi.'

Castiel orada bağırır ' Dean Sam babanız değil o bir şeytan hemen gitmemiz lazım.' Sam orda ağlar ' Hayır hayır hayır baba sensin biliyorum oralardasın baba ben özür dilerim.' Dean o esnada Charlie'yi görür ve şöyle der 'Hayır Charlie sakın gelme kaç kaç.' Charlie inadına yaklaşırken Dean ve Sam engel olmaya çalışsalarda John Charlie'yi alır ve boynunu kırar. Dean'e dönüp der ' Daha yeni başlıyoruz hepinize sıra gelecek öleceksiniz.' Dediği an John ve Crowley ortadan kaybolur.

Sammy Charlie'nin yanına koşar 'Aman Tanrım hayır hayır bu olmamalı.' der ve gözünden düşen yaş Charlie'nin ölü bedenin alnına düşer.

ARKADAŞLAAR 3 AYLIK BİR ARANIN ARDINDAN TEKRAR SİZLERLEYİZ YENİ SEZON BAŞLADI HAYIRLI OLSUN VE BOMBA GİBİ BİR HİKAYE VAR FİNALİ DÜŞÜNMÜYORUM SADECE YAZICAM DESTEKLERİNİZİ BEKLİYORUM. HAFTADA 1 VEYA 2 BÖLÜM YAYINLAYACAĞIM ÇARŞAMBA VE CUMARTESİ GÜNLERİ OLACAK YENİ SEZON BAŞLADI UMARIM BEĞENİRSİNİZ HEDEFİM BU SEZON 10.000 OKUYUCUYA ULAŞMAK YORUM VE VOTELERİ UNUTMAYALIM 17. BÖLÜMDE GÖRÜŞÜRÜZ :))


SUPERNATURALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin