ASLA YALNIZ DEĞİLSİN

440 141 22
                                    

Charlie geri döndüğünden bu yana kendini garip hissediyordu fakat bir yandan daha güçlüydü. Dean'e minnetardı ve artık Sam ve Dean'ı tamamen ailesi olarak görüyordu. Abisini çok özlüyordu ve her zerresi de Crowley'i de öldürmek istiyordu. Daha sonra neler olacak bilmiyor ama hep Winchesterlar'la beraber olmak istiyordu.

Sabah Charlie kalktığında Dean ve Sam'in Castiel hakkında konuştuklarını duydu. "Günaydın"diyerek gitti Winchesterler'ın yanına. Dean Castiel'den haftalardan beri haber alamadıklarını söylüyordu ve endişeliydi. Ve Sam'de Castiel'in yardımıyla babalarını ve Crowley'i bulmak istiyordu. Peki soru şu Castiel bu kadar zamandır nerede ?

Castiel eski gücünde değildi ve Winchesterla görüşmediği sırada Crowley'i aramıştı, diğer meleklerden yardım almaya çalışmıştı fakat Crowley'i bulamamıştı, John Winchester ile ilgili onun düzelmesi ile ilgili çok önemli birşey bulmuştu ve hemen Winchesterlar'ın yanına gitmesi gerekiyordu.

Charlie kahvaltısını yaptıktan sonra lavaboya gitti ellerini yıkayıp arkasına döndüğünde onu Crowley bekliyordu. Charlie tam bağıracakken Crowley ile yeşillik harika manzarası olan yere gittiler. Charlie Crowley'e sürekli "Seni geberteceğim"diyerek bağrınır, Crowley söze başlar ;
-"Seni başka bir evrene getirdim Charlie. Burda herşey bambaşka. Burda bir gün geçireceksin ve seni sonra tekrar geriye döndüreceğim. 24 saat sonra görüşürüz."

Dean ve Sam Charlie'nin birden kaybolmasına anlam veremezler. Her yere bakarlar, ardından evin etrafına bakarlar fakat Charlie yoktur. Dean aşırı sinirlenir. Castiel'e dua ederler yanlarına gelip yardım etmeleri için fakat Castiel'de yoktur.

Charlie ne yapacağını bilmiyordu. Birden o yeşilliklerin arasından güzel bir evde ona abisi el sallıyor ve Charlie'ye "Buraya gel" diye bağrıyordur. Charlie ağlayacak gibi olur, bunların gerçek olmadığını biliyordur. Abisi, babası ve annesi hep beraberlerdir. Charlie'nin tam istediği gibi bir hayat. Charlie abisine dönüp ;
-"Seni her ne olursa olsun çok seviyorum bunu unutma olur mu, hep de seveceğim seni." diyerek abisinle özlem giderir.

Charlie için 24 saat doluyordur. Charlie nehir kıyısına giderek hayallere dalar. Hep böyle yaşamanın hayalini kurar Charlie. Crowley nehir kıyısında Charlie'nin yanına oturur ve söze başlar ;
-"Ne güzel değil mi herşey Charlie ? Hep böyle bir hayat istedin ve asla sahip olamadın bu hayata, sana teklifim var Charlie, herşey daha başka olabilir."Charlie'nin ağzından iki kelime dökülür o anda."
-"Dinliyorum Crowley."

Dean ve Sam İmpala'da Charlie için yollara düşmüşken arka koltukta birden Castiel belirir ;
-"Merhaba Dean ve Sam." Dean sinirli bir şekilde Castiel'e "Nerelerdeydin Cass ? Bize neden haber vermiyorsun? Şunu bil ki biz hep yanındayız. Asla yalnız değilsin."
Castiel hemen konuya girerek ;
-"Babanızı geri döndürmek için bir yol buldum. Belki başarabiliriz."

20

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

20. Bölüm Sonu


Olaylar baya birbirine girdi, kabul ediyorum :)) Sezon finaline yaklaşıyoruz daha var ama bölümleri birbirine bağlamam gerekecek. Yeni bölümü umarım keyifle okuyup beğenmişsinizdir. Haftaya 21. Bölümde görüşmek dileğiyle :))

SUPERNATURALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin