SENİ ASLA BIRAKMAYACAĞIM

404 68 35
                                    

Sam ve Dean sonlarını çok merak ediyorlardı. Winchesterlar için yolun sonu pek aydınlık sayılmazdı. Bu yaşadıkları akıl almaz şeylerdi, sonuna kadar gelebilmiş iki avcı olmak istiyorlardı. İki kardeş omuz omuza buralara kadar gelebilmişti, gelene kadar değer verdikleri, sevdikleri çok kişi kaybetmişlerdi, Sam ve Dean Winchester'ın sırtında ki yük o kadar ağırdı ki...

Dean ve Sam CD'yi çalıştırdı. Bobby "Merhaba gerzekler." diyerek başladı konuşmaya. Dean ve Sam o anda hafif bir tebessüm ettiler." Bobby devam eder ;
-"Çocuklar umarım Sarah size bu CD'yi ulaştırmıştır. Şuan siz içeride uyuyorsunuz. Ben ölünce ise bu videoyu izleyeceksiniz. Ruhumu Crowley'e sattım ve zamanın az, ben gidince sakın beni geri döndürmeye çalışmayın. Şeytanlar ve Crowley Dünya'nın sonunu getirmeye çalışıyor. Dean ve Sam Winchester bunu durduracak olanlar sizlersiniz çocuklar. Eğer ki siz Dünya'yı kurtarırsanız o zaman herşeyi bırakın, normal bir hayat yaşayın. Ben size inanıyorum siz yaparsınız çünkü siz Winchestersınız, bu söylediklerim size son nasihatimdir. Son bir şey var Kansas'a gidin. Crowley sizin eski evinizi kullanıyor ve Dünya'ya geldiğinde genellikle orada oluyor. Oraya gidin ve ona gerekeni yapın. Benden bu kadar çocuklar, sizi seviyorum." Sam bu CD'yi izlediğinde gözleri doldu ve Dean'e dönüp "Bizim artık normal hayata dönmemiz imkansız Dean." Dean "Sammy hemen Kansas'a gitmeliyiz. Crowley oradaysa babamız ve Charlie'de ordadır." Sam "Hemen yola koyulalım." dedi. Winchesterlar'ın evinde cam açıktı ve Charlie oradaydı.

Charlie tüm konuşmaları duydu. Crowley'i aradı ve Winchestlerlar'ın Kansas'ta ki eski evlerine geleceğini söyledi. Sam ve Dean İmpala'ya atlayıp hemen yola koyuldular.

Crowley ve John Winchester Kansas'a gelirler. John ;
-"Crowley artık bu olay çok uzadı Sam ve Dean hemen ölmeli bize engel oluyorlar." Crowley "Onlar senin çocukların nasıl bu kadar onlara karşı acımasız olabiliyorsun?" diye tebessüm ederek soru sorar John'a. John sinirlenmiştir Crowley'e bağrınarak "Ben şeytanım Crowley. Artık yapmamız gerekenleri yapalım ve en büyük gücü çıkaralım ortaya." Crowley ve John evin bir odasını süreli bomba koyarlar ve odanın kapısının önüne iki tane şeytan koyarlar ve Winchesterlar'ı beklemeye başlarlar.

Kansas'a 30 dakikalık bir mesafe kalmıştır. Dean ön koltukta uyuyan Sam'i uyandırır. Sam 10 dakika da kendine zor gelir. Dean Sam'e döner ;
-"Sam oraya gittiğimizde öncelik büyü torbasını bulup babamızı geri getirmek olacak." Sammy "Peki Bobby ne olacak?" diye sorar kardeşine. Dean "Babamızı geri getirdikten sonra Crowley'i öldüreceğiz. Bobby kurtarılmak istemedi Sammy. Ama bunun hesabını Crowley'den soracağım, Bobby için yapabileceğimiz bir şey yok, şuan babamızı geri getirip sonra da Dünya'yı kurtacağız." Sam'de şunu ekler ;
-"Bobby'nin dediği normal hayata geri dönmemiz imkansız Dean. Ben yolun sonunu göremiyorum." Tam o anda Dean "Geldik Sammy ama kapı açık dikkatli ol." Winchesterlar İmpala'dan inip kapıdan girmeye yaklaşırken Dean'in elinde Ruby'nin şeytan öldüren bıçağı ile Sam'de elinde sopa ile kapıdan içeri girer. Winchesterlar odanın kapısının önünde duran iki adam görürler. Adamlar siyah gözlerini kardeşlere gösterir ve Dean ;
-"Sizi şeytani pislikler!" diyerek üstlerine atlar. Sammy'de aynı şekilde diğer şeytanla dövüşmeye başlar. Dean ve Sam odaya girerler ve Dean bıçakla iki şeytanıda öldürür. Sam şeytanlarla dövüşürken karnına bıçak darbesi yemiştir. Dean kardeşini omuzlayarak odadan dışarıya çıkarırken kapı birden kapanır ve ardından kilitlenir.

Kapının diğer kısmından John, Winchesterlar'a ;
-"Dean ve Sam Winchester, yolun sonu çocuklar Charlie buraya geleceğinizi söyledi ve bizde hazırlık yaptık. İkiniz Dünya'yı yok etmemizde bize engel oluyordunuz, artık olamayacaksınız. Sizden hep nefret ettim ve etmeyede devam edeceğim. Zaman ayarlı bomba 10 dakika sonra sizi parçalara bölecek." ve John ardından güler. Ayak seslerinden gittiği belli olur. Sam "Baba, baba lütfen dön geri." Dean bombayı orada görür ve kardeşini omuzlayarak bombadan uzak duvar kenarına götürür. Sam "Dean sen git. Benim için devam et. Birimiz bu savaşa devam etmeli." Dean ;
-"Hayır ben seni bırakmıyorum, öleceksek birlikte ölürüz. Seni asla bırakmayacağım kardeşim."

                      26

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                      26. Bölüm Sonu




Merhaba arkadaşlar. "Seni Asla Bırakmayacağım" bölümüyle karşınızdayım. Sezon Finaline artık son 4 bölüm :)) Unutmayın 4 Haziran'da sezon finali veriyorum. Efsane bölümlere hazırlanın. Umarım bu bölümüde çok beğenirsiniz ve efsane yaparsınız. Sizleri seviyorum. Haftaya yep yeni bölümde görüşmek dileğiyle :))

SUPERNATURALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin