CHARLİE.

4.5K 638 89
                                    

Sam ve Dean Charlie'yi sadece bir kez görmüşlerdir. Sam ve Dean'in küçüklüklerinde Charlie onlarda kalmıştr, ama Charlie'nin John Winchester'le aralarında ki bağ baba kız bağı gibiydi. John'un aradan kaybolduğu bir ara Charlie'yle avlanmışlardır. John bunu oğullarına söylememiştir. Dean ve Sam Charlie'ye fazlada yakın değillerdir.

Charlie bunları anlatınca Winchester kardeşlerin tepkisi ne olucak?

Charlie gülümseyerek ;
-"Merhaba Sürtükler" der.

Sam ve Dean baya şaşırırlar ikiside aynı anda ;
- "Charlie! diye tebessüm ederler."

Dean hemen lafa girer ;
- Charlie gecenin bu saatinde ne işin var burda ? Seneler sonra , Aman Tanrım sen çok değişmişsin çok tatlı olmuşsun açıkçası." der ukalaca.

Charlie'yi içeri alırlar ve koyu bir sohbet başlar. Charlie neden geldiğini, niye geldiğini hepsini anlatacaktır.

Sam kısık sesle ;
-"Charlie bak baştan sona bize herşeyi anlat. Nolucağını görelim ve ona göre yolumuzu belirleyelim." der saçlarını geriye atarak.

Charlie hemen tatlı dille anlatmaya başlar. "Aslında benim durumum baya karışık Sam. Crowley denen iblis, yaşama tutunma sebepim olan abimi öldürdü. Bende artık yaşayan bir ölüyüm Dean." Charlie ağlamaya başlar.

Sam ve Dean Charlie'yi sakinleştirmeye çalıştı. Sam hemen araya girerek ;
- Bak Crowley'den bizde nefret ediyoruz, ilk fırsatta onun işini halledeceğiz. Merak etme sen tatlım.

Dean:" O pisliği ben öldüreceğim.

Sam hemen araya girerek ;
-"Sakinleş Dean."

Charlie anlatmaya devam eder ;
- "Aslında size itiraf etmem gereken birşey var. Babanızın kaybolduğu ve Azazel'i aradığı zamanlar ben onla avlanıyordum. Benim annemi ve babamıda o pislik öldürmüştü. Abimde demişti eğer banada birşey olursa, sen Winchesterlar'la calış ve onlara git dedi abim. Eğer izin verirseniz sizinle avlanmak istiyorum ve o Crowley pisliğini öldürmek istiyorum.

Sam ve Dean o kadar şaşırmışlardı ki ağızları açık kalmıştı. Dean "sen ciddi misin?" diye mırıldandı.

Sammy'de "Charlie sen artık bize emanetsin. Küçük kız kardeşimiz olucaksın ve bizlede avlanabilirsin."

Charlie bu aldığı yanıtla havalara uçtu çok sevindi. Winchesterlar'a çok teşekkür etti.

Dean hemen atılır ortaya ;
-"Hadi millet yatalım ve yarın kalkıp Sammy'nin leptapından iş arıyalım ve Charlie'ylede ilk avımıza çıkmış oluruz!" dedi ve yattılar.

Sabah saat 9 gibi kalktıklarında Sam leptaptan iş arıyor. Dean ve Charlie kahvaltı yapıyorlardı. Birden masaya Castiel geldi!

Dean sinirli bir şekilde ;
-"Cass senin ne işin var burda!"

Charlie korkmuştur. Castiel aceleci bir tavırla "Onu bulduk Dean, Sam hemen gitmemiz lazım."

Charlie çok şaşırmıştır ;
-"Aman Tanrım! Meleklerdemi gerçek ?"

SUPERNATURALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin