JOHN WİNCHESTER.

667 238 10
                                    

John Winchester'dan sadece ilk bölümde bahsetmiştik. Dean'i kurtarmak için şeytanla anlaşmada yapmıştı ve doğal olarak öldü, ama nerde olduğunu şuan Winchesterlar bilmiyor. Belki cehenemdedir John, kurtulmak için kim bilir neler yapıyordur. Dean'ın her gece yatmaya yakın birasını yudumlarken aklına babası gelir babasınla anıları gelir ve baya duygusallaşır. Hep aklına geliyor Dean'in  babasını kurtarmak ama öyle zor ki her gün acı çekiyor aslında. Sammy'de farksız Dean'den. Ne kadar babasını sevmese gibi dursada John Winchester'ı çok seviyor. Sammy'nin de aklına çok geldi kurtarmak ama imkansızdı. Ya dünyada ya da öteki tarafta belki görüşürlerdi babalarıyla. Onlar Winchesterlar başlarına neler geldi ve hala dimdik ayaktalar. Belki bir gün karşılaşırlar onu zaman göstericek.

Castiel Winchesterlar'a gitmişti. Sam ve Dean'i ağlatacak kadar güzel bir haberle gitmişti. Castiel Winchesterlar'a ;
-"Çocuklar babanızı kurtarmanın yolunu buldum evet oldu bu eğer Crowley'i öldürmeyi başarırsak John Winchester'ı kurtarabilicez." Sam ve Dean başta çok şaşırırlar sevinçten gözlerinden yaş gelir. Charlie, Sam ve Dean'i öyle görünce şu tepkiyi verir ;
-"Dean yine noldu? Bişey var değil mi?"

Dean ve Sam olan herşeyi anlatır. Charlie inanılmaz sevinir. Castiel tuzak kurmaları gerektiğini söyler Crowley'e karşı. Plan yaparlar ve Crowley'i şehrin doğusunda ki mezarlığa çağırarak öldürmeyi planlar. Charlie Dean'e dönüp ;
-"Bende geliyorum değil mi Dean o iblisi öldürmeye benimde hakkım var." Dean izin vermez Charlie'nin iyiliği için, büyük bir kavga ederler. Charlie ;
-"Tamam o zaman Dean Winchester. Ben gidiyorum, ve kolay kolay dönmemi bekleme." Dean'in ısrarına rağmen durmaz gider.

Castiel Winchesterlar'a dönüp ;
-"Size söz veriyorum bu meseleyi halledeceğiz. Ama plan yapıp Crowley'i halletmeliyiz ve babanıza kavuşmanız lazım. Gidelim Dean ve öldürelim şu pisliği. Çabuk olun."

Winchesterlar ve Castiel mezarlığa giderken, Charlie'de oraya gidiyordur. Herşeyden çok Crowley'i öldürmek isteyen bir Charlie var. Yalnız Charlie'nin tek başına hareket etmesi pek de doğru değil.

Arkadaşlar final kararından vazgeçtim sürecek bu macera bir kaç olumlu tepki aldım ve kesinlikle bitirmiyorum. Ama gelecek bölüm yani 15. bölümde sezon finali veriyorum. Bu sezon finali çok acıklı olucak. Uzun lafın kısası MACERA DEVAM EDİCEK.

SUPERNATURALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin