YİNE YALAN.

1.2K 361 15
                                    

Sammy ve Dean birbirlerine inanılmaz derecede bağlı olan kardeşler, ancak Winchesterlar'ın huylarıda birbirlerinin iyilikleri için sırf yalan söylerler ve bunun sonu iyi bitmez... Winchesterlar, Charlie, Bobby ve Castiel hepsi tehlikede şuan. Hatta Eve Dünya'ya bile büyük zararlar verebilir. Bakalım neler olucak ve Winchesterlar bu durumda napıcak?

Castiel'in Dean'e bu olayları anlatmasının ardından Dean'ın morali çok bozulmuştur ve herzaman ki gibi ne Sam'e ne de Charlie'ye anlatmamıştır. Sammy bişeyler olduğunu anlamıştır, Dean'e tekrar tekrar sorar bişey olup olmadığını Dean geciktirir yine. Winchesterlar ve Charlie , Bobby'nin evinde oturup iş ararlarken Sam yine Dean'e sorar ;
-"Dean defalarca söyledim ama bişey olduğundan şüpheliyim. İstersen söyleyebilirsin."

Dean sinirli bir şekilde cevap verir ;
-"Sana yüzlerce kez dedim Sammy yok bişey! Uzatma artık daha fazla yeter artık." Sam bişey demeden leptopunun başına geçer. Aynı zamanda Charlie günlüğünü yazarkende satırları şunlardı ;
-"Bugün Winchesterlar'la geçirdiğim 47. gün gerçekten sevdim ben bunları Crowley'ide öldürsek ayrılamam heralde bu sürtüklerden. Dean ve Sam'in işleri çok zor sevdiklerini kaybediyorlar sürekli artık bende dahilim bu olaylara. Sam masum Lisa'yı gözlerinin önünde öldü resmen. Sonra Dean kendi arkadaşı Cole'yi öldürmek zorunda kaldı. Tanrım başımızda o kadar bela var ki başkaları yaratıklardan kaçarlen biz yaratıkların peşinde koşturuyoruz filmlerdeki gibi..."

Bu arada Crowley ve Eve aralarında anlaşma yaparlar Crowley Eve'ye teklif sunar ;
-"Bu melek Castiel ve Winchesterlar'ı ortadan kaldırıp Dünya'yı sömürücez. Şimdilik onları dağıtmak için Charlie'yi kaçırıp hepsini Dünya'da bir yere çekicez ve orda hepsinin işini hallediceğiz."

Eve bu planı beğenir Crowley'den bir şartı vardır ;
-"Melek Castiel ve Dean'i öldürmeyip sağ bırakıcam onlara harika işkenceler yapıcam ve Sam kardeşinin canlı canlı ölmesini izleyicek. Şimdi Crowley git ve kaçır şu Charlie'yi."

Charlie evin bahçesine hava almaya çıkarken hemen karşısında Crowley'i görür ve bağırarak ona saldırmaya başlar ;
-"Geberticem seni orospu çocuğu!!" diye saldırırken Crowley'de ukalaca bir tavırla ;
-"Üzgünüm tatlım gitmemiz lazım sonra benle hesaplaşırsın tabii hayatta kalırsan." der ve yok olurlar ikisi.

Sam ve Dean saatlerle Charlie'yi aradıktan sonra bulamazlar ve Dean'in gözünden yaşlar akarken Charlie'nin mektubunu okur ve şunları söyler ;
-"Neden hep sevdiklerimize bişey olmak zorunda Sammy? Charlie bizi neşelendiriyordu, bu sefer Charlie'demi sıra ama Sammy bu sefer o kıza bişey olmadan onu alıp Crowley'ide öldürmemiz lazım. Daha yapacak işlerimiz var Sammy, hikaye yeni başlıyor."

Arkadaşlar yeni bölüm geç geldiği için üzgünüm ama umarım beğenmişsinizdir. Bu arada 1.000 okuyucuyuda geçti çok teşekkür ederim iyiki varsınız. Vote ve yorumları unutmayın şimdiden teşekkürler :)))

SUPERNATURALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin