Winchesterlar ve Charlie avlanmaya geri döndüler büyük bir keyifle geçen hafta tam 2 vampir yuvası hakladılar. Sam ve Dean bir bakıma işe döndükleri için toparlamışlardı ama Charlie ...
Charlie iyi değildi hikayesinin nasıl sonlacağını biliyordu bir bakıma ya bir namlunun ucunda ya da bir bıçağın altında ama içini rahatlatan bir şey vardı. Winchesterlar yanındaydı Charlie'yi ne pahına olursa olsun koşulsuz seviyor ve koruyorlardı. Charlie Crowley'i haklamayı istiyordu ama Dean ona her seferinde onunda sırası gelicek Charlie diyordu. Charlie'nin içi hiç rahat değildi. En son böyle içi rahat olmadığında abisini kaybetmişti. Korkuyordu bir bakıma aslında. Hikayesinin sonlanacağını düşünüyordu, belki de öyle olucaktır zamana kalmış birşey.
Winchesterlar ve Charlie gece yarısı 4 gibi sığınağa dönmüşlerdir, şekildeğiştirenle baya mücadele verdikten sonra nihayet halletmişlerdir. Ve çok yorgundur hepsi. Charlie Dean'in yanına giderek ;
-"Kötü şeyler olucak Dean ben çok korkuyorum."Dean Charlie'yi sakinleştirircesine ;
-"İçin rahat olsun Charlie. Hiç bir şey olmayacak. O Crowley'ide en kısa zamanda bulup halledeceğiz hatta sen geberteceksin şimdi yat uyu hadi. Bu bizim hikayemiz Charlie katlanmak zorundayız değiştiremeyiz."Sammy yatağına yatmıştır. Charlie'de gidip uykuya dalmıştır. Dean ise bir bira devirdikten sonra yatmıştır ama Dean'de fazla iyi değil aslında bunu söylemek mümkün.
Sabah Charlie kalktığında Dean, Sam ve Castiel'in sessiz sessiz konuşmasını duyar ve Dean Castiel'in bir lafından sonra "Aman Tanrım! İnanamıyorum." kelimelerini duyarken aynı sırada Sammy gözyaşlarını silmeye başlar. Charlie bunları duyunca içeri birden girip ;
-"Noldu yine Dean? Yine kötü bişey oldu değil mi?"Arkadaşlar bu hikayenin yavaş yavaş sonuna geliyoruz iki bölüm sonra muhteşem bir final veriyorum ve bir süre yazmayacağım maalesef ilgi yok artık hikayeye iki bölüm sonrada final verip tamamen sonlandırmak istiyorum. Yorum ve vote yaparsanız memnun olurum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SUPERNATURAL
FanficOnlar avcı. Yaratık avcısı. Tanışmaları tuhaftı. Tek gerçekleri yalan. Fazla düşmanları var. Eve, Crowley. Aslında düşman gibide değil. Ayinler ve büyüler. Ölüp geri gelenler. Belki biraz aşk? Bunlarla başa çıkabilicekler mi? Merak ediyorsanız okuma...