Part - 10(Zawgyi)

4K 182 4
                                    

ကားဒရိုင္ဘာ ကိုေက်ာ္ႀကီးဟာ ကြၽန္မတို႔အုပ္စုကို မနက္ေစာေစာစီးစီး အာနႏၵာဘုရားသို႔ ပထမဦးဆုံးလိုက္ပို႔ေပးခဲ့သည္ ။

" မမသက္နွင္း .. "

" ရွင့္ .. "

" မမ ဒီမတ္တပ္ရပ္ကိုယ္ေတာ္ဘုရားႀကီးရဲ႕ မ်က္နွာေတာ္ကို ေသခ်ာၾကည့္ၾကည့္ပါဦး ... အာနႏၵာဘုရားမွာရွိတဲ့ ရပ္ေတာ္မူဘုရားဆင္းတုေတာ္ေတြရဲ႕ ထူးျခားခ်က္က မ်က္နွာေတာ္ပဲ မမရဲ႕ ... ဘုရားမ်က္နွာေတာ္က အေ၀းကလွမ္းၾကည့္ရင္ ၿပံဳးေတာ္မႈတဲ့ပုံသ႑ာန္ေပၚတယ္ ... ဒါေပမဲ့အခုလို ေအာက္နားကေန အနီးကပ္ေမာ့ၾကည့္ၿပီး ဖူးေမ်ွာ္ၾကည့္တဲ့အခါမွာေတာ့ ၿပံဳးေတာ္မႈတဲ့ပုံသ႑ာန္မေပၚေတာ့ဘူး .. "

ဘုရားထိုင္ကန္ေတာ့ၿပီး ျပန္ရပ္လိုက္သည့္အခ်ိန္မွာ ေဘးနားမွာကပ္လ်က္ ရပ္ေနတဲ့ မမကို ကြၽန္မေျပာျပလိုက္သည့္အခါ မမသက္နွင္းဟာ ရပ္ေတာ္မူဘုရားဆင္းတုေတာ္ႀကီးအား ေသခ်ာေမာ့ၾကည့္ရွာသည္ ။ ထို႔ေနာက္ အေနာက္ဘက္သို႔ ေလ်ွာက္သြားၿပီး ျပန္လွည့္ၾကည့္၏ ။ ထိုအခါ မမရဲ႕မ်က္နွာေပၚ၌ အံ့ၾသသင့္သြားသည့္ ပုံရိပ္ကို ကြၽန္မျမင္ေတြ႕လိုက္ရပါသည္ ။

" ဟုတ္သားေနာ္ ... အခုလို အေ၀းကၾကည့္ေတာ့ ၿပံဳးရယ္ေနတဲ့ပုံစံေပါက္ေနတယ္ .. အနီးကပ္ၾကည့္ေတာ့ မဲ့ေနသလိုမ်ိဳးပဲ .. "

မမသက္နွင္းရဲ႕အနားသို႔ ကြၽန္မေလ်ွာက္သြားလိုက္ၿပီး ေဘးနားေလးမွာရပ္၍

" အခုျမင္ေနရတဲ့ ေတာင္ဘက္အရပ္မွာ ထုလုပ္ထားတဲ့ ရပ္ေတာ္မူဘုရားက ကႆပျမတ္စြာဘုရား .. ဟိမ၀ႏၲာကရရွိတဲ့ ထင္းရႈးသားနဲ႔ ထုလုပ္ထားတာတဲ့ မမရဲ႕ .. "

" ေၾသာ္ .. "

" ေျမာက္ဘက္အရပ္မွာက်ေတာ့ ကကုသႏၶျမတ္စြာဘုရားရဲ႕ပုံေတာ္ကို ဥႆပဲခူးျပည္က ရရွိခဲ့တဲ့ စံကားသားနဲ႔ ထုဆစ္ထားတာ ... အေရွ႕အရပ္မွာက် ေကာဏဂမန ျမတ္စြာဘုရားကို မလႅာယုကြၽန္းကရရွိတဲ့ သရကၡာန္သားနဲ႔ ျပဳလုပ္ထားတယ္ .. ေနာက္ဆုံး .. အေနာက္အရပ္မွာရွိတဲ့ ေဂါတမျမတ္စြာဘုရားကိုက်ေတာ့ မူလအစက ပဥၥေလာဟာနဲ႔ ထုလုပ္ထားတာလို႔ မွတ္တမ္းရွိခဲ့ေပမဲ့လို႔ ပ်က္စီးသြားလို႔ ကြၽန္းသားနဲ႔ အသစ္ျပန္ထုလုပ္ခဲ့ၾကတာလို႔ ဖတ္ထားဖူးတယ္ .. အေရွ႕အရပ္က ဘုရားေကာပဲတဲ့ .. သကၠရာဇ္ ၁၂၁၈ ခုနွစ္မွာ ေတေဇာဓာတ္သင့္ခဲ့လို႔ မင္းတုန္းမင္းႀကီးက မူလပုံစံအတိုင္း ျပန္လည္ထုလုပ္ခိုင္းခဲ့တာ .. ရန္သူ႔ေဘးေၾကာင့္ မီးေဘးသင့္ခဲ့ရတာ ထင္တာပဲ .. "

Room Number 301Where stories live. Discover now