《 6 Yıl Sonra 》"Baba, ilk Jisung babam mı itiraf etti sen mi? Bence Jisung babam yapmıştır! Kendisini rezil de etti değil mi?"
Minho kendisine masumca bakan oğlunun başını sevip kıkırdadı. Jisung ne cevap vereceğine dair bir telaş içerisinde eşini ve oğlunu izliyordu.
En son sefer veli toplantısına katıldığında toplantı çıkışı ayağı kaydığı için yere kapaklanmıştı, o zamandan beri oğlunun gözünde karizması yerle birdi.
"Bu uzun bi hikaye Jiho." Jisung'a ben sana söylemiştim bakışlarını atarak konuşmaya devam etti.
"Ama yanlış düşünüyorsun, baban çok havalıydı! O kadar havalıydı ki ben kendi duygularımı itiraf ederken onu taklit etmiştim."
Babası heyecanlı heyecanlı anlatırken Jiho inanamamış gibi şüpheli bakışlarla Minho'ya bakıyordu.
"Gerçekten mi? Ne söyledi sana?"
"Ahh, basitçe beni sevdiğini söylediğini hatırlıyorum. Nasıl desem? Sadece bunu söylerken kelimeleri çok yoğundu, etkileyiciydi hani!"
Jisung o günün anısıyla yanaklarının kızardığını hissetti. İkiliye dönüp sohbetlerini böldü.
"Hem bunu şimdi ne yapalım değil mi Jiho? Uyumak için hazırlanman gerekiyor."
Jiho dudaklarını büzerek Minho'ya sarıldı.
"Sanırım Minho babamı daha çok seviyorum. Uyumayız değil mi baba?" Minho'ya bakarak konuştuğunda genç adam Jisung için üzülse de gülmesini durduramadı.
Sevgili olmalarının üzerinden tam altı yıl geçmişti, evlenmeleri ise son iki yıldır süregeliyordu. Geçen yıl Jiho'yu evlat edinmeye karar vermelerinden önce ebeveyn olmaya uygun olup olmadıkları hakkında çok düşünmüşlerdi.
Başta bu teklifi sunan Minho olsa bile Jisung da yaşı ilerledikçe bu çocuk işine daha sıcak bakar olmuştu.
Sevgililiklerinin ilk yıllarında onun bu konuyla ilgileneceğini bile düşünmemişti Minho. Yine de onunla beraber olmaya devam etmişti, aile olmak için bir çocuğa ihtiyaçları yoktu. Bunu bildiği için bir çocuğu sahiplenmek istese bile Jisung'u buna zorlamamıştı.
Tüm bu sebeplerden dolayı evlat edinmeyi ilk defa gündeme getirdiğinde reddedilmesine aldırış etmemişti, eşini seviyordu.
Konunun üzerine ilk defa düşünmelerinin üzerinden bir yıl geçtiğinde Jisung bir anda kendisi bu konuyla ilgilenmeye başlamıştı. Kitaplıkta çocuk psikolojisi ile alakalı bir kitap bulduğunda eşinin kendi fikirlerini önemsemesine sevinmişti.
Yine de Jisung'un bu ilgisinin geçici olmadığından emin olmak ve gerekli bilgiyi edinmek için çeşitli kurslara katılmış, nasıl ebeveyn olacaklarını öğrenmişlerdi.
Bu şekilde geçirdikleri birkaç aydan sonra hazır olduklarını hissettiklerinde Jiho'ya kol kanat gerdiler.
Jisung aldığı bir ton eğitimden sonra Minho'ya kıyasla biraz daha sert bir baba olmuştu. Tabağındakileri bitirmesi gerektiğini söyleyen, uyku vakitlerini hatırlatan ve daha bir çok çocukların sıkıcı bulduğu konu hakkında uyarılarda bulunan çoğunlukla Jisung'tu. Bu yüzden Jiho zaman zaman Minho'yu daha çok sevdiğini söyleyerek diğer babasını kıskandırma yoluyla değişmeye teşvik etmeye çalışıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Enayi on the call || Minsung
FanfictionMüşteri temsilcisi Lee Minho hattadır. [ Tamamlandı ] , uyarılar introda. 06/21 bxb, min(SK)sung(SK), hyunmin, chanlix