Jisung kendi adını duymasıyla son bir kez daha kendisini itti ve diğerinin içine boşaldı. İçindeki sıcaklığı hisseden Minho dudaklarını Jisung'unkilerle buluşturup derin bir öpücük verdi.
Jisung işini bitirdiğinde dudaklarını ayırıp kucağındaki çocuğu yavaşca yatağa doğru bıraktı, kendisi de diğer bedenin yanına uzandı. Gözlerini kapatıp nefesini düzene sokmaya çalışıyordu ki belinde bir el hissetti.
"Ben henüz boşalmadım." Belinden kavrayıp kendisini yüzüstü çeviren Minho'ya baktı Jisung. Ağzını açıp bir şey diyecekti ki deliğinde hissettiği penisle sustu.
Minho kendi arkasına elini uzattı ve içini kaplayan meniye dokundu. Eline bulaşan miktarla tekrar Jisung'a döndü ve iki ıslak parmağını Jisung'un içerisine yolladı. Jisung tüm bunları beklemiyordu, arkasında hissettiği acı yüzünden elleriyle yorganı sıktı ve Minho'ya kısa ama içten bir küfür savurdu.
Minho kendisini almak için uygun olup olmadığını ölçmeye çalışırcasına parmaklarını yalnızca bir kez içeri itti ve hemen sonrasında dışarı çıkardı.
Ardından çıkardığı parmakları yerine penisini konumlandırdı.Tek seferde penisinin tamamını içeri itti ve hareketini kesti. Jisung'dan gelecek tepkiyi bekledi. Altındaki partnerinden cevap niteliğinde gelen inlemeyle beraber vuruşlarını hızlandırdı.
"Bu daha deminki şaplaklar içindi. Duydun mu beni Jisung?" Diğerinin içinde hareket eden penisini durdurdu ve tüm gücüyle tek seferde itti. Ardından penisini dışarı çıkarıp aynı hareketi tekrarladı.
Jisung'un kendisi için havada tuttuğu kalçalarını eliyle sertçe aşağı itti ve partnerinin yüzünün kendisine dönmesini sağladı. Zevkle kendisi için inleyen yüze baktı ve vuruşlarına yavaş bir hızda devam etti. Jisung içindekinin hızını yeterli bulmuyor, tahrik olmuş halde kendi kalçalarını Minho'ya doğru itiyordu.
Durumu farketmesiyle Minho eğilip diğerinin dudaklarını öptü. Üst dudağını dişleyip aldığı nefesin arasından konuştu.
"Seni sikmemi istiyorsan bana bunu söylemek zorundasın." Jisung, Minho'nun sözlerini duymasıyla ellerinden birini partnerinin ensesine sardı ve kendisine doğru çekerek vahşice öpmeye başladı.
Dudaklarını durdurduğunda Minho'nun çene çizgisini yalayarak takip etti ve kulağının yakınlarında durdu.
"Becer beni Minho."
Minho komutu almasıyla vuruşlarını aniden hızlandırdı ve diğeri adını haykırırken içine boşaldı.
Sonunda rahatlamış halde içinden çıktığında Jisung'un tekrar sertleşmiş aletini gördü. Dokunmadığı halde onu sertleştirebildiği için suratına aptal bir gülümseme yayıldı ve kendisini yatağa bıraktı.
Yanında derin derin nefes alıp veren Jisung'a bakarak konuşmaya başladı.
" Gün doğduğunda bu geceden utansan bile yarın sabahtan itibaren iş arkadaşıyız. Benden kaçma Jisung."
Sözlerini bitirdiğinde son kez gözleri kapalı olan Jisung'a bir göz attı ve kendisini orgazm sonrası gelen uyku halinin kollarına bıraktı.
Bugün kendisini becermesi için yalvardığı halde Jisung yarın tüm bu olan bitenden pişman olur muydu merak ediyordu. Ona gelince, Minho pişman olmayacaktı.
Geçen gün yatağında yalnız başına uzanırken Jisung'la olan tüm anılarını düşündüğünde; onu yatağında, yanı başında istediğinde ona tümüyle aşık olduğunu biliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Enayi on the call || Minsung
FanfictionMüşteri temsilcisi Lee Minho hattadır. [ Tamamlandı ] , uyarılar introda. 06/21 bxb, min(SK)sung(SK), hyunmin, chanlix