Minho gecenin geç saatlerinde sonunda evine geri geldiğinde kapıda kendisi için bekleyen Hyunjin'le karşılaştı.
"Beni mi bekledin? Uyumalıydın Hyunjin."
"Deme öyle, özledim seni." Arkadaşının kendisine sarılmasıyla Minho gülümsedi. Onun gibi birine sahip olduğu için çok şanslıydı. Kendi yurt dışı hakkını bile onun için kullanmıştı.
Minho İngiltere'de geçirdiği iki günü düşündü. Sürekli bir yerlere gitmeleri gerektiğinden bedeni yorgun düşüyordu fakat buna rağmen geceleri uyku kendisini ele geçirmeden düşündüğü tek şey yine Jisung'du. Hislerinden kurtulamadığı için kendisine sinirliydi.
Jisung'un kendisini umursadığı bile yoktu. Onunla görüşmeyi bırakmalıydı.
Hyunjin geri çekildiğinde yukarı çıkıp odasına gitti. Yatağa oturup valizini yerleştirmeye başlayacağı sırada telefonunun bildirim sesini duydu.
İngiltere'ye vardığında kendisine yeni bir sim kart almıştı, bu ülkede kullandığı telefonu iki gün boyunca kapalıydı binevi. Havalimanında Hyunjin ararsa diye eskisini geri takmıştı ama mesajları kontrol etmeye şansı bulamamıştı.
Jisung
Bugün niçin işe gelmedin Minho?
( Salı, 15.26 )
Koltuğunu boş görmek çok rahatsız edici
( Salı, 18.38)Hyunjin'e haber vermişsin, bana neden vermedin?
( Salı, 20.01)Hyunjin'le konuşup nereye gittiğini öğrenmiş olmalıydı Jisung. Tabii ki ona haber vermemişti çünkü asıl amacı ondan uzak kalmaktı.
Jisung
Ben galiba seni özlüyorum Minho
( Çarşamba, 09.21)Minho telefonuna baktı, yukarı kıvrılan dudaklarını farkettiğinde hemen başını iki yana salladı. Hayır, ne olursa olsun yumuşamayacaktı.
Jisung
Eve vardın mı?
( Bugün, 22:41)Minho
Vardım
( 23:37)Jisung
Geliyorum
Minho
Hayır gelme, saat çok geçJisung
Seni görmek istiyorumMinho
Ama ben istemiyorumJisung gözlerinin dolduğunu hissetti. Aralarının böyle olmasına o sebep olmuştu. Minho kendisiyle konuşmak istemiyordu.
Jisung
Beni özlemedin mi?Minho
özledim|
özl|
Sadece iki gün geçti JisungJisung
Peki ya benim kalbim niye böylesine ağrıyor?Minho ekrana baktı, ne yapmaya çalışıyordu bu çocuk? Konuşmayı bir an önce sonlandırmazsa tavrını koruyamayacağından endişelenmeye başlamıştı.
Minho
Yarın işte konuşuruz
Yorgunum, yatacağım şimdiJisung
Ne olursa olsun gönlünü alacağım Minho
İyi uyu bebeğim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Enayi on the call || Minsung
Hayran KurguMüşteri temsilcisi Lee Minho hattadır. [ Tamamlandı ] , uyarılar introda. 06/21 bxb, min(SK)sung(SK), hyunmin, chanlix