*
Takip etmekte olduğun XxX butiğe yeni ürünler eklendi, hemen kontrol edebileceğin link burada!
www.bethehottestwithXxX
Linke erişim sağlamak istiyor musun?
> Hayır
> EvetYeni sezonun ürünlerini daha önceki beğenilerinize göre kategori ettik, işte sizin için birkaç öneri:
leather pants for 120$
ürün bilgisini görüntülemek için tıkla
> Sentetik deri kullanılmıştır.
( Sitedeki hiçbir ürünümüzde gerçek deri kullanılmaz. Gönül rahatlığı ile alışverişinizi sürdürebilirsiniz!)
> Made in Japan
.
."Hmphhm tam da bu sebepten bu siteyi tercih ediyorum ama aradığım bu değil."
Ripped jean for 80$
ürün bilgisini görüntülemek için tıkla
Shine as you should at this summer nights!
( Bu yaz akşamlarında olman gerektiği gibi parla!)Outfit for only 300$
Ürün bilgisini görüntülemek için tıkla
"Sikeyim, harika gözüküyor!
Fiyat da bir o kadar harika tabii."Anlık gelen fakirlik hissinin dozajı çok kaçınca Jisung, odadaki arkadaşını rahatsız etmemek için sesini bastırarak koltukta bir o tarafa bir bu tarafa dönmeye başladı.
Küçük çaplı içe çığlık seansının ardından telefonu tekrar eline almasıyla yanında beliren bir gölge farketti.
"Coğrafya kaderdir Jisung, sil göz yaşını." Seungmin sesini duymuş olacak ki Jisung'un odasına girdi.
"Lanet olsun biliyorum, sadece arada tahammül edilemez oluyor anladın mı? Herhangi bir para birimini liraya çevirmek bana acı veriyor Seungmin."
"Bana öyle ağlamaklı bakma sanki ben yaptım lan ekonomiyi böyle." Eliyle kalbini tutan Jisung'a doğru konuştu.
"Her neyse, bugün de ekmeğimizi çıkarmak için hero evden çıkıyor, Kendine diggat et bebeim."
Pelerini varmışçasına kumaş ceketinin eteklerini hafifçe havaya doğru itti ve odadan çıktı.
"Dönerken söylediğim kitabı ve çilekli linkimi almayı unutma."
Seungmin'in gülerek odadan ayrılmasıyla çocuk tekrar odağını telefona çevirdi.
Black rope detailed shorts for 99$
Ürün bilgisini görüntülemek için tıkla
( Sana özel yalnızca 7 günlüğüne olan indirim fırsatını kaçırma! Önceki alışverişinde verdiğimiz sms kodu ile yalnızca 60$ )Satın almak için tıkla
60$'lık alışverişini onaylamak istediğine emin misin?
> Hayır
> Evet"Lanet olsun tabi ki emin değilim, yalnızca bunun 60 lira olduğunu hayal edeceğim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Enayi on the call || Minsung
FanficMüşteri temsilcisi Lee Minho hattadır. [ Tamamlandı ] , uyarılar introda. 06/21 bxb, min(SK)sung(SK), hyunmin, chanlix