Ertesi gün Jisung, Minho'dan haber bekliyordu. Şirketin ceosu ile pek yakın olmadığını ama şansını deneyeceğini söylemişti.
Minho sonunda şortu geri alıp kovulmamayı garantilediğinde oldukça mutlu gözüküyordu. Jisung, Minho'nun kendisi için geri dönüp dönmeyeceğini merak etti.
Dün kahvaltıdan sonra bir yere gitmesi gerektiğini söyleyip aceleyle evden ayrıldığında numarasını almayı unutmuştu. Minho'nun ilk gelişinden beri altı gün geçmişti ama Jisung her birinde ona kaba davranmakla meşgul olduğu için iletişim bilgilerini almayı düşünmemişti bile.
İlk beş gün boyunca Minho sadece akşamları -tahminince iş çıkışı- geliyor, bir süre uzaktan evi izliyor ve ardından sanki cesareti kırılmışçasına ayrılıyordu.
Üçüncü gün geldiğinde Minho cesaretini toplamış olsa gerek ki sabahın erken saatlerinde geldi, Jisung'un camına tırmanıp tıklattı. Kısa bir yalvarma seansının ardından Jisung belasını sikmekle tehdit edince evine yine eli boş döndü.
Günler birbirini takip etti ve Minho her geçen gün Jisung'u daha fazla tanımaya başladı. Cama günün hep farklı saatlerinde tırmanmasından dolayı Jisung'un farklı hallerini görüyor, yeni yönlerini keşfediyordu.
İlk geldiği gün Seungmin belli bir şeyi izlediğinden bahsetmişti. İkinci gün ise Jisung'u anime izlerken buldu. Minho'ya siktir olup gitmesini söyledikten sonra mutfağa gitmiş ve elinde abur cubur poşetiyle geri dönmüş, ardından yatakta yayılmış halde Saiki izliyordu.
Minho da Saiki'yi severdi, dahası defalarca kez izlenebilir komiklikte bir animeydi. Bu yüzden Jisung'a katılmak istedi ama izin vermeyeceğini biliyordu.
Minho, her defasında reddedilmesine rağmen neden perdeyi hep açık halde bulduğunu merak etti.
Dördüncü gün geldiğinde Jisung'u odada kendi başına dans ederken buldu. Müziğe eşlik ederken kaybolmuş gibiydi. Odayı incelediğinde etraftaki posterlerden birinde yazılı grup ismini farketti. O akşam eve gidip zaten az sayıda şarkıya sahip olan grubun tüm şarkılarını baştan sona dinledi.
Yapacak başka bir işi yoktu, tamamen o sebepten.
Beşinci günün akşamı tekrar camı tıklatıp şort için sorduğunda Jisung'un giyinmekte olduğunu farketti. Çocuğun tıkırtıyı duyup sinirle ondan tarafa dönmesi ve şiddetle sövmeye başlaması üzerine strese kapılıp ne yapacağını bilememiş, tırmandığı demirliklerden aşağı düşmüştü. Jisung da fırsattan istifade edip üzerine eline gelen ilk tişörtü geçirmiş, ardından salondan Seungmin'in terliklerinden birini kapmış ve Minho'ya fırlatmıştı. Yediği küfürler ve terlik eşliğinde o gün de Minho eve eli boş döndü.
Akşam yatağına girdiğinde en azından Jisung'un fırlattığı terliklerden kaçarken yorulması sayesinde iyi bir uyku çekeceğini düşündü.
Bu düşünce ilk aklına geldiğinde aslında tüm bu olan bitenlerden eğlendiğini fark etti. Asıl enayinin kendisi olduğunu düşünmeye başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Enayi on the call || Minsung
FanfictionMüşteri temsilcisi Lee Minho hattadır. [ Tamamlandı ] , uyarılar introda. 06/21 bxb, min(SK)sung(SK), hyunmin, chanlix