1. BÖLÜM

30 4 2
                                    

 Selammm nasılsınızzz ben şahsen çok iyiyim yeni bir kitap yeni bir hikaye inşallah beğenirsiniz...

Ayda ve Arda'yı umarım seversiniz... ❤❤❤

İyi okumalar :)

*** 

Bugün de her canım sıkıldığı zaman huzur bulmak için geldiğim yerde yine düşüncelere dalmıştım.  Galiba tek huzur bulduğum yer burasıydı. Kimsecikler yok sadece ağaçların ve benim bulunduğum arada da Arda ile geldiğim bu yeri çok sevdiğimi bir kez daha anlamıştım. Yanıma aldığım çantamdan kitabımı çıkardım sayfaları çevirirken hıçkırık sesleri duymaya başladım. Ayağa kalkıp etrafta göz gezdirdiğimde bulunduğum yerden 10 ağaç kadar uzaklıkta bana arkası dönük bir kız çocuğu gördüm. Ağlayarak ağaca astığı ipe doğru yaklaşırken dona kaldığım yerde hızla kendime gelerek kızın bulunduğu ağaca doğru koştum. Çocuğun bulunduğu ağaca vardığımda kızın benden muhtemelen 7-8 yaş küçük olduğunu fark ettim. Beni gördüğünde hıçkırıklarının arasından zar zor bir şekilde "Y-yaklaşma" dedi. Boynuna astığı ipi yumruk yapmış olduğu elleri arasında sıkı sıkı tutarken sadece "Yapma" diyebildim. Aniden gözlerimin önünde kendini aşağı attığında dudaklarımdan büyük bir çığlık koptu. Hızla kızı merdiven yardımıyla çıkmış olduğu ağaca çıkarken elim ayağım buz gibi olmuştu kızı bütün gücümle yukarı ağaca çekerken içimden bildiğim tüm duaları okuyordum. Korkarak elimi nabzına koyduğumda nabzının atmayışıyla zorla tuttuğum hıçkırıklarımı dışarı bıraktım. Kızla beraber aşağı indiğimde hemen pantolonumun cebindeki telefonumu çıkarıp 112yi aradım ardından  ellerimin titremesi nedeniyle zor da olsa Arda'nın numarasını bulup arama tuşuna bastım üç kez çaldıktan sonra açtı. "Alo" sesini duymamla biraz ısınırken gözlerimi yerde ki cansız bedene çevirdiğim de ağlamam şiddetlendi.  "Ayda sen neden ağlıyorsun ses ver bir şey mi oldu evine geldim evde de yoktun nerdesin sen" endişeli sesiyle peş peşe sorduğu sorular yerine "buraya gelir misin" dedim. "Nereye, nerdesin sen?" dedi arabasının çalışma sesini duyduğumda biraz da olsa rahatladım. "Parkın ilerisinde ki ormandayım" dedim ve telefonu kapattım.

Nasıldı bölümmm???

Beğendiniz miii???

Bir daha ki bölümde görüşmek üzereee :)

Oy ve yorumlarınızı bekliyorummm...



SANA MERHEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin