4.BÖLÜM

16 4 1
                                    

Hoşgeldinizzz canlarımmm

Beğendiniz değil mi kitabı çünkü beğenmeseydiniz bu bölümü okumazdınızzzz

Neyse kitaba geçelim...

İyi okumalarrr...

***

Her şeyi unutamaya çalıştığım bir günle beraber Arda ile vakit geçirmiştik. Aslında işten izin aldığı için ona minnettarım çünkü bu kafa ile hiçbir şey yapamazdım. Bazen Arda olmasa ne yapardım diye düşünmeyi deniyorum ama sadece deniyorum çünkü onsuz bir hayatı düşünemiyorum. Biz Arda ile 11 yaşından beri arkadaşız ortaokul 5. sınıfta arkadaşlığımızın ilk adımlarını atmıştık ve o günden bu güne birlikteyiz aynı lise, aynı üniversite ve şuanda da aynı iş yeri. İkimizde bu durumdan oldukça memnunuz. Arda benim her anımda yanımdaydı. Sınavım kötü geçtiğinde, hastalandığımda, okul hayatındaki başarılarımda, özel hayatımdaki başarılarım ve başarısızlıklarım da, ailemin vefatında ve şimdi de bu intihar olayında o benim her zaman yanımdaydı ve bende onun. Oturma odasına geçmiş ve televizyondan bize film hazırlamıştı bende o arada mısır patlattım yanına da tabaklara kuru yemiş ve cips koydum iki tane tabağı elime almışken mutfağa gelip tabakların kalanını ve dolaptaki kolaları aldı. Birlikte getirdiklerimizi sehpaya yerleştirip filmi başlattı. Film de iki tane arkadaş vardı ve arkadaş olmalarına rağmen oğlan kızı seviyordu  hem de yıllardır ama kız  hastalanıp ölecekken oğlan aşkını bağıra bağıra  itiraf ediyor ve kızı çok mutlu edip beraber hastalığı yeniyorlar. Aslında güzel film ben daha önceden izlemiştim ama Arda hevesle filmi açmıştı o yüzden da önceden izlememiş gibi yapıyordum. En sonunda göz kapaklarım bana inat ederek kapandı. Bayağı bir zaman sonra bedenim havalandı ve yatağıma yavaşça yatırıldım. "bu bizim hikayemizdi meleğim ama tek fark sen hasta değilsin ve inşallah ta olmayacaksın" yatakta biraz daha kıpırdandıktan sonra rahat bir konuma gelmiştim sonunda şakağımda hissettiğim dudaklarla biraz irkildim Arda da hemen uzaklaşarak üzerimi örttü ve yatağımın sağ tarafında bir çöküntü hissettim ardından belime dolanan kolları ile başımı göğsüne yasladım ve kendimi tamamen uykunun kollarına bıraktım. Sabah uyandığımda yatakta tektim ama dün gece uyku mahmurluğu ile birlikte yattığımızı hatırlıyordum. Banyoya gidip elimi yüzümü yıkadıktan sonra geri odama gelip üzerimi değiştirdim. Aşağı inip oturma odasına baktım ama Arda yoktu. Aklıma mutfak gelince oraya yöneldim ama orada da yoktu. Bahçeden gelen sesler ile adımlarımı kapıya yönelttim bahçede Arda ve karşısında kırklarına yeni adım atmış gibi görünen kadın ve adama doğru adım atacakken Arda'nın sesi ile olduğum yerde kala kaldım. "Hanımefendi Ayda ile konuşmanıza müsade edemem o da kendini yeni yeni toplamaya başladı eğer sizle konuşursa yeniden aynı duyguları yaşayacak inanın kızınız için çok üzgünüm ama olmaz" kadın ağlayarak giderken eşi diye tahmin ettiğim adamda hızla peşinden giderek gözden kayboldular.


Nasıldı bölümmm

Bir daha ki bölümde görüşürüzzz :)

Oy ve yorumlarınızı bekliyorummm...

SANA MERHEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin