3.BÖLÜM

18 4 2
                                    

Evettt bugünün 3. bölümüüü

Devam keee

İyi okumalarrr...

***

Gözlerimi açtığımda Arda'nın kolları belime sıkıca dolanmış bir vaziyetteydi. Benim kollarımda onun büyük gövdesine. Aslında yakışıklı bir yüze sahipti. Ama o benim arkadaşımdı. Düşündüğüm şeyin saçmalığıyla yüzümü göğsüne bastırdım istemsizce. Aniden kulaklarıma o eşsiz gülüşü geldi utanarak başımı kaldırmadım ve aklıma gelen fikir ile uyuma taklidi yapmaya karar verdim. Böyle geçen beş dakikanın ardından sesi çıkmadığı için başımı kaldırdım. Direkt  göz göze geldik bana kocaman gülümsedi. "Eyvah!!!" dedim aklıma gelen şeyle "noldu" dedi sorgulayan bakışlarla "bugün yeni bir müvekkilim gelecekti" dedim ve kalkmaya çalıştım ama sadece çalıştım çünkü Arda bir türlü belimi bırakmıyordu "yaaa bıraksana geç kaldım" "bırakmıyorum bugün hiçbir yere gitmiyorsun" dediği şey ile 1-2 saniye bekledim ve hemen ardından itiraz ettim "Offf saçmalama Arda bırak beni müvekkilim bekliyor" "dediğim gibi bugün ikimizde hiçbir yere gitmiyoruz  müvekkilini de aradım iki gün sonraya erteledim görüşmenizi, bürodan da izin aldım bugün bize tatil" dedi beyaz dişlerini göstererek. Dişleri çok güzeldi. "Her şey için teşekkürler" yüzünü olumsuz anlamda salladı ve "bir daha teşekkür edersen burnunu koparırım" bu sözlerin beni güldürtmek için olduğunu biliyordum ve güldüm ama aslında içim kan ağlıyordu. Yatakta doğruldum oda oturur pozisyona geldi kalbimde ki ağrı ile aniden sarıldım bunu beklemediği kesindi aniden afalladı ama hemen o da kollarını belime doladı. Hıçkırıklarım bir bir dudağımdan firar ediyordu. "Şşş tamam sakin geçtiii" diye beni sakinleştirmeye çalışsa da bir türlü bunu başaramıyordu. "A-arda ben çok kötüyüm kızın yüzü hala gözlerimin önünde napıcam ben" dedim ve bir hıçkırığı daha dudaklarımın arasında tutamadan dışarı gönderdim "tamam belki hemen unutamayacaksın ama sabret yavaş yavaş unutacaksın inşallah unutacaksın geçecek her şey çok güzel olacak" diyerek saçlarımı okşadı gerçekten bu dediklerine inanmak istiyordum zaten inanmaktan başka bir çarem yoktu. 


Çok şükür bu bölümünde sonuna geldik :)

Bir daha ki bölümde görüşürüz canlarımmm

Oy ve yorumlarınızı bekliyorummm...

SANA MERHEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin