♛TANITIM♛

6.9K 170 5
                                    

Bir fahişenin kızı olmak nasıl bir duygu bilirmisiniz? tabikide bilmezsiniz çünkü sizin anneniz bir melek ama benim annem bir fahişe ve benide fahişe gibi büyütmeye çalışıyor kaltak kadın. Anneme 'Anne babam kim?' diye sorduğumda ya bana vuruyor ya etrafına zarar veriyor ya da beni evden atıyor. Hiç durmadan ondan nefret ettiğimi dile getiriyorum hep ona bağrıyorum küfrediyorum ama kadın hiç aldırış etmiyor. Bir gün aynı kendisi gibi fahişe bir arkadaşıyla konuşurken duymuştum kadın'Zelal sen böyle bir hata yapmazdın nasıl olurda böyle birşey yaptın anlam veremiyorum gerçektende bütün detayları anlatmanı istiyorum!'diye sabırsızca soruyordu sanki ne olacaksa kaltak işte!. 

'Ben bir gece kulübüne gitmiştim orda Can diye birisiyle tanışmıştım adam o kadar yakışıklıydı ki beni cezbediyordu. Biz ara da bir bunla bakışıp durduk yanıma geldi ve bana bir içki ısmarladı tanışmak istedi tabi ben ne yaptım bu teklifi havada kaptım kaçarmı böyle şey her neyse işte biz bununla hiç durmadan içtik ve zil zurna sarhoş olduk ve bir otele gittik otelde biz sevişmeye başladık. o kadar yorgun düşmüştüm ki kalkıp gidemedim ve onla birlikte uyuya kaldım. Sabah kalktığımda hiç bir şey hatırlamıyordum hayal meyal adamın adını ve çok az bişeyde yüzünü hatırlıyordum buraya nasıl geldik nasıl sex yaptık hiç bir şeyi hatırlamıyordum. Hatta korunup korunmadığımzıda! ama ben salak gibi korunduğumuzu sandım ve hiç birşey yokmuş gibi çıkıp gittim aradan iki üç ay geçmeye başladı bende miyde bulantısı baş dönmesi falan oldu ilk başlarda kafaya pek takmadım ama bu beş aya yaklaşınca doktora gittim ve bir kızım olacağını söyledi. O zaman dünya başıma yıkıldı aldıramazdımda yasaktı öylece büyüdü mecbur baktım yoksa istemiyordum kazara olan şeyi kim ister ki zaten geldi on sekiz yaşına ben bunu bir gece kulübüne veririm orda ne bok yerse yesin umrumda olmaz daha. Bu kadar başka bişey de yok canım yoruldum anlata anlata vallaha ya.'dedi kaşar ve gülüştüler.

Ben bu lafları duyduktan sonra dünya başıma yıkılmıştı beni hiç mi istememişti? küçükken bana hiç mi sevgi göstermedi? Zaten o fahişeden ne beklersin ki? Orusbu kadın!!! Ben annemin beni gece kulübüne vereceğini duyduktan sonra ölmek istedim ben yapamazdım her gün başka bir adamın altında yapamazdım BEN ANNEM GİBİ OLAMAZDIM AMA BENİ MECBUR BIRAKMIŞTI KALTAK!!

Arkadaşlar umarım beğenirsiniz şimdilik kısa bir tanıtım yazdım eğer yorumlar ve voteler yüksek olursa daha uzun yazıcam bu küçük bir tanıtma amaçlı ama seveceğinize eminim.:DdfasdfADSF Yani umarım Sizleri Çookkk seviyorum Bağımlılarım benim :DD:D:d:d:d

♛SADİST MAFYA♛Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin